Kirjoittaja Aihe: Heroes  (Luettu 6209 kertaa)

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Heroes
« : 15.10.2007 klo 17:29:14 »
Juu, eli en nyt tiedä vaikka teistä jotkut olisi jo sarjaa seuranneetkin ameriikan tahdissa, mutta MTV3:han aloittaa kyseisen sarjan näyttämisen Suomessa ylihuomenna keskiviikkona klo 21:00.

Itse en ole sarjaa nähnyt minuuttiakaan, mutta työkaveri on sitä seurannut ilmeisesti jenkkilän tahdissa ja suuresti kehunut. Viimeksi tänään muistutti, että muistaisin katsoa keskiviikkona sen. Pointtihan kaiketi sarjassa on se, että aivan täysin normaalit ihmiset huomaavat yhtäkkiä omaavansa täysin yliluonnollisia voimia joiden avulla he alkavat muuttaa elämäänsä. Sarjaan ilmeisesti sisältyy jokin isompikin juoni missä nämä kaikki yksittäiset "normaalit ihmiset" sidotaan tavallaan yhteen, mutta en ole halunnut niin paljoa työkaverilta udella, että tietäisin varmaksi.

Suosittelen kuitenkin että jos vähääkään kiinnostaa niin kannattanee aukaista töllö keskiviikkona ja kurkistaa edes eka jakso. :)
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Heroes
« Vastaus #1 : 15.10.2007 klo 21:54:52 »
kuullostaa aikalailla samanlaiselta kun 4400. Tuo neljä neljä nol nol oli kyllä ittelleni aika pettymys.. ekan jakson katoin ja totesin että bullshittiä ja telkkari sammu.. Tosin eri ohjelmahan tämä on ja kai tällekkin pitää antaa mahdollisuus.

En nyt jaksa mennä aiheeseen "Lost" (jos täällä sitä oli) vaan tiivistän nyt tähän viestiin:
Niin eli esim Lostinkin katsomisen lopetin kun alko pikkuhiljaa pänniä se paikoillaan rassaus. Jenkeissäkin menee nyt ties 4 vai 5 kaus ja edistyminen saarelta pois on edistynyt tasan 0%.
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Vs: Heroes
« Vastaus #2 : 16.10.2007 klo 12:12:28 »
Itse katsoin myös 4400:en aloitusjakson ja vaikka sarja vaikutti mielenkiintoiselta mainoksissa, oli totuus jotain ihan muuta. Samoin loppui täälläkin into siihen sarjaan samantien. Heroesista uskon jotain muuta tosiaan sen takia, koska työkaveri on sitä kovasti kehunut kun on katsonut ekan kauden jo loppuun.

Ja jos nyt vielä hieman heitetään Lostiin aihetta, niin siinähän kävi lähinnä nyt niin, että siinä siirrettiin pääjuoni pois sieltä saarelta pääsemisestä ihan johonkin muuhun. Itse hermostuin tosiaan kakkoskaudella sarjaan, mutta kolmannesta tuotantokaudesta olen taas pitänyt.
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.

reksa

  • Tiskaaja
  • Viestejä: 365
    • Sähköposti
Vs: Heroes
« Vastaus #3 : 22.10.2007 klo 15:42:47 »
Tää hiirous vaikuttaa ihan hyvältä sarjalta. Onkos tietoa kuinka monta kautta tätä sarjaa oikein tehdään?

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Heroes
« Vastaus #4 : 22.10.2007 klo 16:17:02 »
Eipä tuota oikein voi reksa hyvä etukäteen tietää... niin pitkään tuota kai tehdään kun sille riittää maailmassa (lue: Ameriikoissa) katsojia.

Nythän on vasta toinen kausi rapakon takanakin käynnissä. Mutta jos katsojalukuja on uskominen, niin kolmaskin taitaa olla tulossa...
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Vs: Heroes
« Vastaus #5 : 23.10.2007 klo 16:00:44 »
Juu, saanut aika lämpimän vastaanoton tuo sarja jenkkilässä ja näyttää siltä, että Suomestakin löytyy jo sarjasta pitäviä jonkinverran.
Ensimmäinen jakso oli omasta mielestäni hieman ehkä omituinen, mutta jään kyllä ehdottomasti odottamaan huomista jaksoa innolla että näkee mihinkä tämä kehittyy.
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.

reksa

  • Tiskaaja
  • Viestejä: 365
    • Sähköposti
Vs: Heroes
« Vastaus #6 : 04.11.2007 klo 16:27:53 »
Kyllä se hyvältä sarjalta vaikuttaa vieläkin, näin 3 jakson jälkeen. Jännään kohtaan loppu viimeks.

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Vs: Heroes
« Vastaus #7 : 05.11.2007 klo 19:28:08 »
Sanotaanko näin, että hieman liikaa ainakin itselläni oli ennakko-odotuksia sarjasta. Jotenkin hieman vaisusti on alkanut minun makuuni tuo sarja, mutta kyllä silti seuraan joka jakson, katsotaan nyt sit et mihin suuntaan se kehittyy.
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.