Kirjoittaja Aihe: Indiana Jones -figuurit /muut lelut  (Luettu 14153 kertaa)

Indiana Jone

  • Indyfani
  • Viestejä: 42
    • Sähköposti
Indiana Jones -figuurit /muut lelut
« : 11.06.2008 klo 22:22:54 »
Joop, elikkäs oon nähny tos telkkaristaki jo mainoksii et uusia Indy leluja tullee, ja kävin tossa pari päivää taakseppäin ensin prismassa (jossa ei ollut muuta kuin joku germaanien maasturi) ja sitten citymarketissa.

Kävelin heti sinne leluhyllylle ja kappas, siellä oli Indy leluja. Lähempää tarkasteltua huomasin että Indyjä ei ollut kuin yksi kappale jäljellä, ja pahinta, sen hattu oli taittunut ja pistooli vääntynyt muihin lukemiin. Figut muuten oli yllättävän pieniä, mä odotin semmosta normi action figuurin kokoista mutta ne oli hieman pienempiä.. Ja lisätarvikkeet varsinkin!

Nyt mä sitten oottelen päivä päivältä että jos sinne kauppaan tuli lisää nuita sankari Joneseja.
Ja nyt kysyisin teiltä: Tiedättekö et mistä olis mahdollista ostaa ja tilata Indy -figuureita? Huutonetistä ei löytyny mitään, eikä myöskään hintaseurannalla. Joop, eli vastailkaa ja mä lähen nyt kauppaan, moi.
Ai allekirjoitus?
Mickey Mouse

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones -figuurit /muut lelut
« Vastaus #1 : 12.06.2008 klo 00:23:48 »
Nuohan on ollu kaupoissa vaikka kuinka kauan jo. Mulla on Etelä-Amerikan Indy, Marion, Kairon miekkamies ja Cargo Truck Kadonneen aarteen metsästäjistä. Eilen huomasin myös, että oli tullu Kristallikallon valtakunta leluja myös kauppoihin. Oli Dovchenkoa ja Muttia tarjolla. Olis voinu olla muitakin siellä nuitten Dovchenkon ja Muttin takana mutten kattonu. Pitääkin käydä tarkistaan.

VP:llä on tietääkseni kaikki hahmot Kadonneen aarteen metsästäjistä. Vai mite se oli?  :D

Indiana Jone

  • Indyfani
  • Viestejä: 42
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones -figuurit /muut lelut
« Vastaus #2 : 12.06.2008 klo 11:28:35 »
Nuohan on ollu kaupoissa vaikka kuinka kauan jo. Mulla on Etelä-Amerikan Indy, Marion, Kairon miekkamies ja Cargo Truck Kadonneen aarteen metsästäjistä. Eilen huomasin myös, että oli tullu Kristallikallon valtakunta leluja myös kauppoihin. Oli Dovchenkoa ja Muttia tarjolla. Olis voinu olla muitakin siellä nuitten Dovchenkon ja Muttin takana mutten kattonu. Pitääkin käydä tarkistaan.

VP:llä on tietääkseni kaikki hahmot Kadonneen aarteen metsästäjistä. Vai mite se oli?  :D

Okei, lähden kohta käymään kaupas, jos olis vaikka kadonneen aarteen metästäjistä figuja niin ne ois ihan jees, Indy ainaki näytti siistiltä.
Ai allekirjoitus?
Mickey Mouse

Indiana Jone

  • Indyfani
  • Viestejä: 42
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones -figuurit /muut lelut
« Vastaus #3 : 12.06.2008 klo 19:27:30 »
Elikkäs kävin tänään kahteen kertaan, aamulla ja juuri äsken kummassakin marketissa. Ja mitä vielä! Ei yhtään Indyä! Alkaa todella ottaan kaaliin... Pliis kertokaa paikkoja josta voisin tilata.
Ai allekirjoitus?
Mickey Mouse

mk

  • Indyfani
  • Viestejä: 165
Vs: Indiana Jones -figuurit /muut lelut
« Vastaus #4 : 12.06.2008 klo 23:26:40 »
Elikkäs kävin tänään kahteen kertaan, aamulla ja juuri äsken kummassakin marketissa. Ja mitä vielä! Ei yhtään Indyä! Alkaa todella ottaan kaaliin... Pliis kertokaa paikkoja josta voisin tilata.
Ota puhelin käteen ja soita lelukauppoihin ja isompiin tavarataloihin, ei pitäisi olla niin vaikeaa.
"You shouldn't forget the importance of entertainment."

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones -figuurit /muut lelut
« Vastaus #5 : 14.06.2008 klo 00:04:55 »
Nam kesätyörahnoilla voi pari ostaa... ;)

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones -figuurit /muut lelut
« Vastaus #6 : 19.06.2008 klo 20:34:40 »
Mulla on kaikki KAM:ista paitsi Kairon miekkamies. KV:n figuja ei oo vielä hallussa, pitää kattoa kuhan kaupat taas aukee jussin jälkeen. Oon nää ostanu Stockmannilta, 11,90 kipa.

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones -figuurit /muut lelut
« Vastaus #7 : 27.06.2008 klo 14:45:51 »
Nyt löytyy KV:stä kaks eri Indyä, kaks eri Muttia ja Irina Spalko.

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones -figuurit /muut lelut
« Vastaus #8 : 03.08.2008 klo 01:08:14 »
Nyt on kaikki KAM:in hahmot ja muistaakseni kaikki KV:n paitsi Eversti Dovchenko ja hautausmaainkkari.

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones -figuurit /muut lelut
« Vastaus #9 : 22.09.2008 klo 22:36:18 »
Wave 3 eli Viimeisen ristiretken figuurit ovat saapuneet Suomeen, Tapiolan Stockmannilla Indy, Henry ja Elsa.

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones -figuurit /muut lelut
« Vastaus #10 : 23.09.2008 klo 11:24:53 »
Onkos Tuomion Temppelistä jo tullut?

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones -figuurit /muut lelut
« Vastaus #11 : 23.09.2008 klo 13:53:22 »
Ei, leffojen figut ilmestyvät järjestyksessä 1 & 4, 3, 2.

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones -figuurit /muut lelut
« Vastaus #12 : 29.12.2008 klo 22:57:58 »
Vihdoinkin löysin Indyn (jonka toinen jalka on ylilöysä).

8.1 - Ja nyt on jo kaks eri KV Indyä, Isäpappa ja kaks saksalaista sotilasta. Onko Belloqia olemassa valkopukuisena?
« Viimeksi muokattu: 08.01.2009 klo 17:48:36 kirjoittanut Nubian boy »

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones -figuurit /muut lelut
« Vastaus #13 : 12.01.2009 klo 20:50:49 »
Ei Hasbrolla.


Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones -figuurit /muut lelut
« Vastaus #14 : 19.01.2009 klo 17:43:37 »
Olen vastikään huomannut että niissä laatikoissa on aarteita!
Mulla on nyt The Holy Grail, Axe of Leif Erikson, The Eye of the Peacock, The Dagger of Atreus ja Spear of Destiny. Kysyn vielä, että onko elokuvista muita kuin Graalin malja ja olisiko mahdollisesti Infernal Machinesta jotain? (liikaa toivottu)

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones -figuurit /muut lelut
« Vastaus #15 : 19.01.2009 klo 18:58:12 »
En nyt millään tähän hätään löytänyt sivua jossa näkyis mitä aarteita laatikoissa on. Tiesin yhen hyvän mutta seki oli poistettu tai jotain. Muistaakseni laatikoissa on ainaki Ran sauvan nuppi Kadonneen aarteen metsästäjistä. Sankaran kivi ja Nurhachin jäännös kippo TT:stä sekä kivinen Graal -taulu ja Coronadon risti VR:stä. Periaatteessa The Eye of the Peacock on TT:stä, koska se on se timantti jota Indy meni hakeen Lao Cheltä. VP lisää ja korjaa jos jotain puuttuu tai meni pieleen.

Edit:

No nyt löyty jonkinlainen lista.

http://www.actionfigureinsider.com/forum/viewtopic.php?t=10862&sid=5dc4c26909b06ef6cf2f90df3e60ad65
« Viimeksi muokattu: 19.01.2009 klo 22:12:53 kirjoittanut Masa »

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones -figuurit /muut lelut
« Vastaus #16 : 20.01.2009 klo 22:42:45 »
Mä en niistä tiedä, en oo avannu yhtäkään. :P

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones -figuurit /muut lelut
« Vastaus #17 : 20.01.2009 klo 22:56:27 »
Tiedän, en mäkään oo avannu. Aateeliin vaa, että jos sattuisit tietämään jonku saitin josa olis tietoo noista.

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones -figuurit /muut lelut
« Vastaus #18 : 20.01.2009 klo 22:57:40 »
Jos haluu kuvallista versiota niin tässä on tämmönen:

http://www.cooltoyreview.com/Hasbro_IJ.asp

Mazku

  • Indyfani
  • Viestejä: 53
Vs: Indiana Jones -figuurit /muut lelut
« Vastaus #19 : 18.03.2009 klo 20:31:54 »
Hienoja nuo deluxet

Henri

  • Indyfani
  • Viestejä: 1
Vs: Indiana Jones -figuurit /muut lelut
« Vastaus #20 : 05.08.2009 klo 22:37:15 »
Nyt kun pojalle pääsee ostamaan Indy-legoja niin elämä hymyilee.

Mutta mistä vielä löytäisi pojalle Indy-hatun ja vaikkapa sen mölyruoskan(lelu)?

Amazon.comista niitä olisi tarjolla mutta kun yritin tilata niin herjaa että ei voi lähettää osoitteeseen?

On niitä varmaan Suomessakin lelukauppojen hyllyille unohtunut mutta onko kenelläkään näköhavaintoja? Pikaisesti pitäisi pieni Indy saada tamineisiin.

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones -figuurit /muut lelut
« Vastaus #21 : 05.08.2009 klo 22:40:51 »
Ruoskia ny pyörii vaikka missä mutta hattuja en oo nähnyt, lisenssikuteita ei taida olla pahemmin Suomessa.