Kairon baari
Indiana Jones => Pelisali => Aiheen aloitti: Fräulein - 29.03.2006 klo 08:31:08
-
Helppiä ;>>
Olen jumissa Peng Lai Mountainsin toisessa tasossa, "The Infiltrationissa." Vedän siitä yhdestä vivusta, josta hälytys kytkeytyy päälle. Sitten kun yritän päästä takaisin "The Gondolaan", niin kuolen saadessani sähköiskun, tai sitten ne jutskat vaan räjähtää. ;>> Eli miten pääsen takaisin The Gondolaan? (Huom! En tahdo pelata koodeilla.) Kiitos jo etukäteen! :>> (Peli on siis PC:llä...)
-
Auttakaas nyt minua, kun mie oon vaan tällainen tyhmä tyllerö. :>>
-
Tää ei oo kyllä se oikee tapa miten tää pitäs mennä, mutta ei kai siinä. Kun oot menny niistä ovista käänny vasemmalle ja hyppää siihen samalle reitille mistä tulitkin sinne. Sitten vaan meet sinne ylös ja heivaat ittes sinne putkistoon ja sit takas sinne gondola huoneeseen. Toinen tapa on mennä sitä reunaa pitki sinne toiselle puolelle, ja sit siitä ovesta sisään joka on siellä oikealla, mutta siinä pitää vähän kikkailla sen yhen sähkön kanssa joka on siinä portaiden kohalla. Toivottavasti sait hjälppiä. :)
-
Porukkaa hengaa täällä enimmäkseen iltaisin, joten tuskin kannattaa aamulla bumpata aihetta tunnin välein. :) Tervetuloa, btw.
Ite vedin molemmat Peng Lait kokonaan läpi kuolemattomuuskoodilla, hait ja liekinheitinjätkät ketutti sen verran raskaasti. Sun pitää varovasti kulkea sähköiskujen ohi keskelle ja vetää vivusta. Sitten etsit turvallisen reitin kulmassa olevalle ovelle. Olithan siis tässä kohdassa?
(http://www.the-spoiler.com/Sinjin/INDY2/lv6-22.jpg)
http://www.the-spoiler.com/Sinjin/INDY2/emptombwalk.htm
-
Thänks, hjälppiä sain. Kokeilenpas vinkkejänne heti. :DD
-
Taidatkin olla ensimmäinen droolaajamme, Finn hoitaa juhlajuomat. ;)
-
Pääsinpä läpi, ja vielä ensi yrittämällä! :'DD Uusi onkelma muuten ilmeni: The Infiltrationin jälkeisessä tasossa, kun pitää ampua niitä hävittäjiä, (mitkälie :'D) niin kun liikutan hiirtä alas, niin näyttö taas liikkuu sillein ylös ja päinvastoin. :>> Onkos teilläkin sillain? Olisinkohan joskus painanut jotain että ylös/alas-toimintojen paikat olisivat vaihtuneet tai häh? Indyä liikuttaessa hommaa ei ole ilmentynyt. ;> Mie oon aikas kokematon, sorgen. ^^'
-
Joo sen kuuluukin olla niin. Siis kun tossa Terror at 2000 Feet -tasossa liikuttaa hiirtä alaspäin niin konekivääri tähtää ylemmäs jne.
-
Tää ei oo kyllä se oikee tapa miten tää pitäs mennä, mutta ei kai siinä. Kun oot menny niistä ovista käänny vasemmalle ja hyppää siihen samalle reitille mistä tulitkin sinne. Sitten vaan meet sinne ylös ja heivaat ittes sinne putkistoon ja sit takas sinne gondola huoneeseen. Toinen tapa on mennä sitä reunaa pitki sinne toiselle puolelle, ja sit siitä ovesta sisään joka on siellä oikealla, mutta siinä pitää vähän kikkailla sen yhen sähkön kanssa joka on siinä portaiden kohalla. Toivottavasti sait hjälppiä. :)
Kekasin ite saman ja vedin samalla tavalla ku masa.
-
Onkos niitä hävittäjiä muuten loputtomiin tai jotain? O_o
-
On. Sun pitää ampua niitä niin kauan kunnes gondolihissi on ehtinyt luolan suojiin ja seuraava kenttä alkaa. Niitä tulee kans joka suunnasta, pitää olla koko ajan valppaana ja ampua kun kaukaisuudesta kuuluu Hunnien Messerschmittien ääni. Joillakin on kuulemma tää kenttä vähän jumittanu hitaammilla koneilla, toivottavasti sulla ei ole samanlasta ongelmaa. Myöhemmin tulee toinen samanlainen kenttä jossa ollaan matkalla sinne K'ain linnoitukseen.
-
Okrait, thänks, pitääpäs jatkaa yrittämistä! :'DD
-
UUU! Pääsin hävittäjäkoneista, ja sen jälkeisenkin tason pääsin. :'D Neuvonne ovat hyviä! ^^ Sitten vain toiseen gondolihissitasoon. :>>
-
Voi peffa sentään. :>> Miten Black Dragon Fortressin siitä ekasta tasosta pääsee loppuun? :>> Ruudulle ilmestyy "tason loppu"-merkki, mutta kun painan E:tä, Indy vain "halaa" seinää. *___*
-
Niin siis missä nyt olet? Sun pitää vivusta vetämällä lopettaa veden tulo ja sitten hankkiutua tunnelille, johon menemällä taso loppuu.
-
On. Sun pitää ampua niitä niin kauan kunnes gondolihissi on ehtinyt luolan suojiin ja seuraava kenttä alkaa. Niitä tulee kans joka suunnasta, pitää olla koko ajan valppaana ja ampua kun kaukaisuudesta kuuluu Hunnien Messerschmittien ääni. Joillakin on kuulemma tää kenttä vähän jumittanu hitaammilla koneilla, toivottavasti sulla ei ole samanlasta ongelmaa. Myöhemmin tulee toinen samanlainen kenttä jossa ollaan matkalla sinne K'ain linnoitukseen.
Tuleehan niitä loputomasti, mutta mä vedin sen silein läpi että aluks ammuin siihenasti että oli jossain polessavälissä. Sit lopetin ja jäi oottamaan ja voitin. :)
-
Nyt olen Black Dragon Fortressin viimeisessä taossa, jossa Indyn pitää pelastaa Mei Ying. Olen tappanut jo kaksoset. Vaikka menen ihan häkin viereen, lattia ei avaudu enkä pääse seuraavalle tasolle. Katosta roikkuu muuten köysi. Onkos sillä mitään virkaa? O_o
-
Hmm, vaikuttaa bugilta. Molempien kaksosten kuoltua pitäisi alkaa cutscene jonka jälkeen siirryt Temple of Kong Tieniin. Kokeile pelata se vika kenttä uudestaan ja jos ei vieläkään toimi, lataa se päivitys osoitteesta http://support.lucasarts.com/patches/indyet.htm.
-
Kun mä vedin Emperors tombia läpi niin mulla Indy ei suostunut olenkaan heiluttaa ketkingejä ku niihin hypäs. Mä latasin päivityksen ja alkoi toimia. :)
-
Kokeilin uudestaan, ja täytyi kyllä odottaa viisi sekuntia ennen kuin "elokuva" tuli. Mutta pääsin siis. ;'D
Ihmettelen kyllä vieläkin, että mitä virkaa sillä köydellä on. O___o
Olen nyt Temple of Kong Tienin toisessa tasossa. ://
-
Porukkaa hengaa täällä enimmäkseen iltaisin, joten tuskin kannattaa aamulla bumpata aihetta tunnin välein. :) Tervetuloa, btw.
Ite vedin molemmat Peng Lait kokonaan läpi kuolemattomuuskoodilla, hait ja liekinheitinjätkät ketutti sen verran raskaasti. Sun pitää varovasti kulkea sähköiskujen ohi keskelle ja vetää vivusta. Sitten etsit turvallisen reitin kulmassa olevalle ovelle. Olithan siis tässä kohdassa?
(http://www.the-spoiler.com/Sinjin/INDY2/lv6-22.jpg)
http://www.the-spoiler.com/Sinjin/INDY2/emptombwalk.htm
Tuosta linkistä olen saanut muuten paljon hyviä vinkkejä. Black Dragon Fortressin viimeisestä tasosta sivu kertoo, että sekä Indyn ETTÄ Mei Yingin pitäisi tippua sinne jonnekin onkaloon. Ainoa joka tippuu on Indy. O.O
-
Hmm, jos tässä vähän spoilaan niin toivottavasti ei haittaa. Mun käsittääkseni vain Indy tippuu ja Mei Ying viedään Kong Tienin temppeliin uhrattavaksi.
Kong Tienin kakkonen oli aika pitkä taso. Jos jäät jumiin niin sano ja yritetään setviä ongelmaa.
-
Hmm, jos tässä vähän spoilaan niin toivottavasti ei haittaa. Mun käsittääkseni vain Indy tippuu ja Mei Ying viedään Kong Tienin temppeliin uhrattavaksi.
Nii se munkin mielestä meni.
Olen vetäny nyt Indiana Jones and lans crusade pelin ehkä 2- 3 kertaa läpi. Nyt ku pelasin sitä jäin jumiin siihen pääkalojen soittohommaan. Osaateko auttaa??
-
Se on mullakin jumittanu aina välillä. Sun pitää siis painella niitä kalloja sen mukaan mitä Grail Diaryssa lukee. Ylin nuottirivi on vasemmanpuoleisin kallo, alin on oikeanpuoleisin. Katot sen sävelen diarysta ja painelet eri kalloja sen sävelen mukaan.
-
Temple of Kong Tienin toisesta tasosta vielä; ALUSSA ON LENTÄVÄ, PALAVA LUURANKO?!?
-
Prkl nyt kerrot. *___________________________________________________________________*
(Koko pelin keskenlopettaminen kävi mielessä.)
(Anteeksi kielenkäyttö.)
-
Onneksi luuranko muuttui vartijaksi. O.o
-
Se on haamu/ aave. Ne menee ruumiisiin ja niist tulee ninjazombei
-
Voi perse! SeonnyttaasjokuvitsinPraguenvikantasonlaboratorionmutanttihirviö!!!!!!! o.o
(Äläpanikoiäläpanikoiäläpanikoiäläpanikoäläpanikoiäläpanikoi.)
Hengitä, hengitä, hengitä...
-
Tarkemmin, kiitos? :'DD APUA TOSIAANKIN KAIVATAAN.
(MIELIKUVITUSTA EI NÄKÖJÄÄN PELIN TEKIJÖILTÄ OLE PUUTTUNUT...)
-
Voi perse! SeonnyttaasjokuvitsinPraguenvikantasonlaboratorionmutanttihirviö!!!!!!! o.o
(Äläpanikoiäläpanikoiäläpanikoiäläpanikoäläpanikoiäläpanikoi.)
Hengitä, hengitä, hengitä...
voisit käyttää välilyöntiä.
-
Niinku Petesuuri sano ne on ninjazombei, aika säälittäviä sellasia kylläkin. Jos hommaat kättä pidempää ne kuolee muutamasta iskusta, käsin hakkaaminenkin onnistuu. Pysyt vaan koko ajan puolustusmoodissa painamalla shiftin pohjaan ja hakkaat sillon ku ne ei tee mitään. Prahan frankensteini oli sairaan vaikee tähän verrattuna, nää on käytännössä pelkkä riesa.
-
Juu-u. Pistin koodin: loputtomat panokset ja kaikki aseet (Kun oli pelannut jo aikoja sitte pelinläpi). Ammui yhtä ninjazombi 5-10min thopsonilla ja sille ei käynyt mitään. Kaatuu- nousee- Kaatuu- nousee- Kaatuu- nousee- Kaatuu- nousee- Kaatuu- nousee...Aseet eivät tehoa niihin. :roll:
-
Huomasin. Huh, onneksi eivät sitten olleetkaan kummempia; ja hyvä etten panikoinut. ^^'
Olen nyt Emperor's tombin ensimmäisessä tasossa... pidän pientä taukoa taas kun on tullut pelattua jonkin verran jo putkeen..
-
Pelaamaan taas! Olen nyt Emperor's tombin toisessa tasossa. :>>
-
Mä jumituin päiväks, kaheks Netherworldin ekaan tasoon. Pääsin aina viimeiselle hyppykivelle ku se aina tippui. Olin liian hidas. Loppupeli oli kyllä mustaaika helppo (tosin loppu vastukseen olinaika tyytymätön. Nii helppo).
-
Todellakin loppari oli liian helppo, Krakenkin oli vaikeampi kuin se.
-
jep. varmaan helpoin tai toiseks. (tai ehkä kolmaneksi)
-
Se Prahan frankensteini oli aika paha vaikeimmalla vaikeustasolla, Krakeni oli ihan helppo.
-
Äh. mikä olikaa Krakeni?
-
Istanbulin jättiläismustekala...
-
Se oli se Istanbulin jättimustekala joka piti kuivata räjäyttämällä ne neljä pilaria.
-
Aijooo. Se oli helppo. Mut myös ehkä tylsin vastus. Eikä se Temple of Kong tienkään vastus hirveenvaikee ollu.
-
Ajattelinpa nyt kerätä unohtuneet aarteet matkalta.
Taso: Peng Lai Lagoonin Iron Cross. Käärö (aarre) on siis siellä lasien takana niiden kahden vartijan kanssa. Kuinka hemmetissä saan lasin rikki, jotta pääsisisin sinne ja saisin käärön? Ò___ó
-
Ah, ollakko vai eikö olla? Siinäpä vasta pulma.
Olettekos te löytäneet muuten kaikki aarteet? (Artifactit.) *______*
-
Kyllä, olen löytänyt kaikki aarteet. Sen käärön saat kun menet vaan ovesta sisään sinne huoneeseen ja otat sen.
http://www.the-spoiler.com/Sinjin/INDY2/emptombwalk.htm (http://www.the-spoiler.com/Sinjin/INDY2/emptombwalk.htm) kato tuolta kuvia.
-
Peng Lai Lagoonin "The Secret Of Peng Lai Lagoon: Part 2":n alussa, kun räjäyttää sen seinän, ja sieltä löytyy artifacti, pitäisikö sieltä löytyä myös medkit? o.O
-
Tuo ohje kyllä huijaa, ei siellä mitään medkittiä ole. Kävin oikeen tarkastamassa sen paikan. Ei näkyny...
-
Ite en jaksanu kerätä niit kaikkii Artifaktei. Aina ku tuli eteen nii otin mut en mitenkään erityisesti keränny niit.
-
Joo mäkin tarkistin, ei siellä ollu muuta ku se panssarinyrkki, sen ammus ja siinä boksissa se yks aarre.
http://indyville.fi/pelit/pelivinkit/et_1.php <--- Tuolla on muuten ET:n läpipeluuohjeen alku, etenee pikku hiljaa.
-
Hyvä että joku sentään kirjottaa suomenkielisiä läpipeluuohjeita peleihin.
-
Nojaa, ei tuo allekirjottaneen mielestä mitään välttämätöntä ole.
Pelit on englanninkielisiä, niin saa FAQ-filutkin olla. Poikkeuksena ne tapaukset joissa suomenkielisille ohjeille on enemmänkin kysyntää, esim. isin pikku pirpanan pelatessa Sims kakkosta.
-
No kyllä mä kohtalaisen paljon oon käytäny noita läpipeluuohjeita. Toisaalta onhan se sinäänsä turhaa tehä ku on tehty ennenkin englaniksi.
-
Poikkeuksena ne tapaukset joissa suomenkielisille ohjeille on enemmänkin kysyntää, esim. isin pikku pirpanan pelatessa Sims kakkosta.
ja mun mahdolliset tulevat lapset ei sitten tasan pelaa niin laaduttomia pelejä
-
annulla uus avatari, näköjään.
-
eikö sais olla?
-
Toki. Mitä siinä muuten edes on, vähän huonosti rajattu.
-
seison kellarin luukulla, ei sen kummallisempaa
-
Mitenkäs annulla muuten sujuu Indy-pelit, onko kaikki jo läpi?
-
no tota, yhden yhtäkään en oo pelannu.. :-[
-
Mitkäs pelit Annulla on? Itse en ole kuullut.
-
Minuakin kiinnostaisi tietää. :')
-
Poikkeuksena ne tapaukset joissa suomenkielisille ohjeille on enemmänkin kysyntää, esim. isin pikku pirpanan pelatessa Sims kakkosta.
ja mun mahdolliset tulevat lapset ei sitten tasan pelaa niin laaduttomia pelejä
No minkä laisia sitten?
-
FoAa tietysti. :D
-
Yksinkertaista, annulla ei ole pelejä lukuunottamatta gnomen mukana luonnostaan tulevia
-
Hyvät uutiset: ScummVM:stä on olemassa debian-johdannaisten (kuten ubuntun) uusimmille kerneleille käypä versio, että Winen tai vastaavan kanssa leikkimistä ei tarvita.
http://prdownloads.sourceforge.net/scummvm/scummvm_0.8.2-0.sarge.1_i386.deb?download
Vaikeampaa on sitten itse pelin hankkiminen: älypolku, tiimipolku vai warepolku?
-
Warepolku löytyy aika läheltä, paa privaa niin kerron.
-
Warepolku löytyy aika läheltä, paa privaa niin kerron.
Kuinkahan kauan kestää että sitä privaa rupeaa tuleen teostolta?
-
Vissiinki aika kauan ellei Clint Bajakian vedä jostain syystä hernettä nenään. Teosto on nääs muusikoiden tekijänoikeusjärjestö, Kopiosto muiden.
-
Eläs nulkki ala isommilles tai tulee banaania...
-
Ei mua voi bannata, vaihdan tietokannasta iteltäni bannit pois. Ja nyt takaisin aiheeseen. ET:n läpäri edistyy huimaa vauhtia Masan avun ansiosta, http://indyville.fi/pelit/pelivinkit/et_1.php
-
Eihän kukaan itseään kunnioittava pelaaja käytä läpipeluuohjeita... ainakaan tälläsessä pelissä. :-\
-
Hyvät uutiset: ScummVM:stä on olemassa debian-johdannaisten (kuten ubuntun) uusimmille kerneleille käypä versio, että Winen tai vastaavan kanssa leikkimistä ei tarvita.
http://prdownloads.sourceforge.net/scummvm/scummvm_0.8.2-0.sarge.1_i386.deb?download
Vaikeampaa on sitten itse pelin hankkiminen: älypolku, tiimipolku vai warepolku?
Hm, kyllä on elämä debianikoilla hankalaa. Meillä päin asiat tupataan hoitamaan emergellä.. ;)
-
Synaptec ja dpkg riittää aivan hyvin, kiitos vaan... noboille on vielä automatixi, että vaihtoehtoja piisaa. Ja onhan se kivaa ettei kaikkeen tarvita konsolia.
-
RPM on paras.
-
RPM on paras.
Nyt ystäväin, älähän valehtele. Pahempaa kompastuskiveä tuskin voi löytää binääridistroista kuin huonosti toteutettu pakettijärjestelmä. Pääasiallinen syy sille, miksi mieluummin jätin Fedoran taakse ja siirryin Gentooseen. Portage on kiva vempele, tosin, täytyy vain olla kärsivällisyyttä kääntöjen keston suhteen.
-
Emmää valehtele, sanoin vain kahden senttini. Mites kettuilijan Indy-pelit etenee?
-
Kaikki kai nuo seikkailupelit olen läpi pelannut. Osasinhan pelata FoAn läpi jo ennen kuin osasin englantia (tahi ennen kuin sinulla oli tietokonetta tai edes tietoa Indy-peleistä ;))
Mitä taas tulee näihin Tomb Raid... tarkoitan 3d-Indyihin, niihin en edes aio koskea...
-
Pääsin nyt ET:n vihdoin läpi. ^^ Kaksi viikkoa sitten olin vielä Krakenissa. *_________*
-
Onneksi olkoon! ;)
-
Pääsin nyt ET:n vihdoin läpi. ^^ Kaksi viikkoa sitten olin vielä Krakenissa. *_________*
No eiks se viimenen vastus ollukkin vähän turhan helppo? ja eiku seuraavaan peliin ;)
-
Jep, kyllä se oli liian helppo ollakseen viimeinen taso. :>>
Aion nyt kyllä vielä sinnitellä ja hankkia KAIKKI artifaktit, joita en ole vielä löytänyt tai jotka olen unohtanut! :,DD
-
Mulla kesti aika kauan löytää se yks mitä varten piti kiivetä näkymättömiä tikkaita siellä Emperor's Tomb -alueella.
-
Jaa.. itse en jaksanu ees etsii niit. Otin ne ainaku nenäneteen tuli. Aikausein iha vahingossa. Voishan sitä jossainvaiheessa etsii neki. Onks läpipeluuohjeissa niiten paikkoi?
-
O, myös mun ja Masan versiossa.
-
Hyvä ;D Sit pitää vaaan joskus etsii ne käsiinsä. ;)
-
Kui olis nyt? :'DD
-
Kui olis nyt? :'DD
Ei sovi nyt. katokkovedin vasta (tai onhan siitä nyt jo aikaa) läpi. ;)
O, myös mun ja Masan versiossa.
Onks IndyVillessä 2 ETeetn läppärii vai tarkotatko toisella tätä: http://www.the-spoiler.com/Sinjin/INDY2/emptombwalk.htm
-
Luultavasti kaikissa läpipeluuohjeissa mitä on tehty, on aarteiden paikat....
-
Niin siis mä ja Masa ollaan yhdessä tehty se yks ET:n läpäri mikä on IndyVillessä.
-
Ok. No onhan niitä läpi peluu ohjeita varmaan aika runsaaasti tullu. ;D Ku kaikki sivut otetaan huomioon. ;)
-
Muuten nyt kun artifakteja etsin, niin Emperor's tombin toisessa tasossa (The Path Of Unseen Peril) jos halajaa sen Qin Lawbookin, missäs se on? o.O Ohjeita kiitos. ^^
-
Nää nää siellä huoneen oikealla puolella lampun ja sen yllä semmosen aukon. Kiipeä sinne ja siellä se on. :)
-
Jep löysin. :'DD
-
Olis varmaan pitäny kertoa että missä huoneessa se on mutta, hyvä että löysit. ;D
-
kauan arvioisitte Läpipeluu ohjeiden valmistautumisen? Pariviikkoa? Kuukaus? Pari kuukautta?
-
Alle pari viikkoa luultavasti...
-
Ja sehä passaa mulle ;D
-
Nykynen vauhti on semmonen 1-1½ aluetta päivässä eli hyvällä tuurilla valmistuu pääsiäiseks.
-
>:')
Oujea! :'DD Minä tyttö löysin kaikki artefaktit. ^^
P.S. Kukakohan saa kunnian kirjoittaa sadannen viestin tähän keskusteluun...? :')
-
Onko hieno galleria?
-
Sie kirjoitit sadannen viestin! :'DD Jep, galleria tosiaankin on hieno. "Mei Yingin monet kasvot." :') Galleriassa on ilmeisesti luonnoksia pelin "keksimisvaiheesta."
Hyvää yötä!
-
Joo ne on just niitä. Sieltä löytyy myös poistettuja kohtia kuten Abner Ravenwood, Prahan Planetaario yms.
-
Nykynen vauhti on semmonen 1-1½ aluetta päivässä eli hyvällä tuurilla valmistuu pääsiäiseks.
Jesh! Pääsiäiseks ETeet! ;D
-
Toi läpipeluu ohjehan sujuu hyvin! ;D
muuten. Videopätkän jälkeen juokse huoneen seinustalle ja ota miekka. Tapa toinen kaksosista, paranna itsesi ja tapa toinenkin. Jos miekkasi hajoaa ota toinen, niitä on runsaasti tarjolla. Ampuma-aseet eivät tehoa kaksosiin, he kimmottavat luodit ja ammukset peltiviuhkoillaan.
Kyllä niihin tehos ainakin mulla. Erityisesti Panssarinyrkkillä. ;)
-
Jaa, noin mä muistelin. Ainakaan varsijousi ei tehonnu, luulis et ne muutkaan ei tehoais. Tehosko ne muut käsiaseet (reukku, Luger, Mauser) tai konetuliaseet (MP40, Thompson) niihin?
-
Mä testaan. Ainakin Panssari nyrkki tehos.
-
Kyllä mä tapoin ne lugerilla. Tosiaan ne kyllä torjuu suurimman osan niistä. Itsellä säiny panokset koodilla. Mutta täytyy sanoa että käsin pääsee helpommalla.
Revolveri toimii ehkä hiukan paremmin kuin luger.
-
Valmista tuli.
-
Joo, elikkä nyt Petekin vaan niitä aarteita keräilemään. ;)
-
No ehkä mä sit Pääsiäis lomalla...
-
Pääsiäinen meni jo aikoja sit mut en ole vieläkään keränny niit artifaktei. :-[
-
voisko joku helppiä, mua grimissä. Rubacava on paikka.Sain läpipeluohjeet, joita olen noudattanut kunnes ampiainen joutui arestiin. Mannyn täytyy saada Charlieltä VIP-kortti, ensin puhua Union Cardista. Mitään tälläistä miekkoset eivät puhu ja keskustelun jälkeen kun yrität puhua Charlielle Manny toteaa tylysti: I've nothing to say to him.
eli miten tästä selviää eteenpäin??!!! ???
-
Niin siis sä tarviit sen union cardin päästäksesi miehistöksi Limbolle. Mutta Charlie tekee sulle cardin vain jos sä hommaat sen salkun takaisin, joka on piilotettu High Roller's Loungen viinikellarin hissikuiluun. Sun pitää siis eka puhuu sille kipparille kunnes saat tietää että ylipäätään tarvitset sen union cardin, sen jälkeen voit puhua Charlielle cardin väärentämisestä.
-
selvä,
kiitoksia paljon. :)
-
Latasin tuolta tiedostoista IM-demon, ja siinä Indy tulee johonkin huoneeseen, jossa on kaksi uima-allasta ja pokseja, mitä tässä pitää tehdä kun ovista ei pääse enkä löydä huoneestakaan mitään? ???
-
Luulisin että kyseessä on se aika alussa oleva kohta missä on semmonen hieno hautavene ja haita vedessä. Sun pitää muistaakseni tehä just niinku oikeen pelin kutoskentän alussa, läpäri löytyy osoitteesta /pelit/pelivinkit/pelivinkit_im/lapari_im/#taso_6 (http://www.indyville.net/pelit/pelivinkit/pelivinkit_im/lapari_im/#taso_6).
-
Jos se on se sama demo mitä itse aikoinaan pelasin siinä ei päässyt yhtikäs minekkään kun joku tavara puuttui (muistaakseni)
-
Mistä ei päässyt ja mikä tavara muka puuttui? En ole moisesta viasta kuullutkaan niinä seitsemänä vuotena joiden ajan demo on ollut netissä.
-
Jaa. no kai se oli sitten minun tyrimys. No jokatapauksessa se taso oli sen laavatempelin eka (siis kai se sama).
-
Etkö mahdollisesti löytänyt sitä avainta?
-
Siis se oli siin ihan alussa jossa piti murtaa se seinä. Ei kai siinä vaiheessa avainta tarttenu.
-
Sun pitää käyttää Urgonin osaa, joka löytyy inventaariosta ja painamalla nappia Q. Kyl se ainakin mulla toimi.
-
Juu, juu. Kyl mä nyt tolaset yles seikat tiiän. ei mulla enään ole sitä demoa. mutta mulla kai ei just ollu sitä (tai luultavimmin oli mut en hoksannu). En kato ollu sillon vetäny aikasempia tasoja enkä tienny.
-
ET:ssä olen jumissa Idol of Kora Watu(?) nimisessä tasossa. Olen saanut patsaan ja rikkonut köynnökset mutta heti kun pääsen veteen kroko hyökkää kimppuuni. On turhauttavaa pelata noin 10 min, ensin kaikki vipuhommat ja melkein hukut köynnösten kanssa ja kun olet selvinnyt tästä kaikesta ärsyttävä jättikroko hyökkää ja Indy kuolee yhdestä puraisusta! >:(
-
Jaa että et ehi uida sinne uloskäynnille? Mulla oli sama ongelma, kannattaa yrittää joko kiivetä sille keskisaarelle ja odottaa että kroko ui saaren toiselle puolelle tai uida kulmasaarelle jonka yläosassa on lähde ja yrittää sieltä krokon ollessa muualla.
-
Okei. Vähän tuo tallenus mahdollisuuden puuttuminen pelin aikana potuttaa...
-
Se on oikeestaan kaikkien konsolikäännösten huono puoli, outojen kontrollien ja keskinkertaisten grafiikoiden ohella.
-
No jaa, miten sen nyt ottaa. Ei tuo minua ainakaa kauheesti potuta.
-
Kyl se noissa pidemmissä kentissä alkoi ottaa jo hattuun, esim tossa Alligaattoritasossa, Istanbulin ekassa tasossa, Black Dragon Fortressin ekassa tasossa, Von Beckissä ja Netherworldin ekassa tasossa.
-
Ekalla kerralla kun määkin sain patsaan ja rikoin köynnökset niin alligaattori söi mut. Mutta seuraavalla kerralla ja vielä nykyäänkin mää teen niin, että leikkaan ne köynnökset etukäteen sieltä ulkopuolelta ettei tarvi tuhlata aikaa ja happea niitten leikaamiseen sieltä sisäpuolelta. Sitte vaan uin äkkiä sinne kulmasaarelle ja ootan, että se alligaattori on muualla.
-
Ekalla kerralla kun määkin sain patsaan ja rikoin köynnökset niin alligaattori söi mut. Mutta seuraavalla kerralla ja vielä nykyäänkin mää teen niin, että leikkaan ne köynnökset etukäteen sieltä ulkopuolelta ettei tarvi tuhlata aikaa ja happea niitten leikaamiseen sieltä sisäpuolelta. Sitte vaan uin äkkiä sinne kulmasaarelle ja ootan, että se alligaattori on muualla.
Tuota voisi koettaa, mutta mulla meni niin pahasti hermot kun neljännen kerran peräkkäin jouduin syödyksi loppusuoralla. Parhaimassa tapauksessa Indy oli juuri kiipeämässä ylös niin alligaattori nappasi.
Turhauttavaa myös minusta on se kun koneeni lataa tasoja minuutin ja kuoleman jälkeen uudelleenlautaus kestää 30-60 sek. >:(
-
No joo, se sun -00 Delli ei välttämättä ole paras vehje sille.
-
No ei. Mutta 2-4 vkon kulutta tai vähän kauemmin pitäisi ilmestyä uusi kone.
-
Pääsinpäs krokotason läpi ja sitä seuraavankin tason läpi..
Ekalla kerralla kun määkin sain patsaan ja rikoin köynnökset niin alligaattori söi mut. Mutta seuraavalla kerralla ja vielä nykyäänkin mää teen niin, että leikkaan ne köynnökset etukäteen sieltä ulkopuolelta ettei tarvi tuhlata aikaa ja happea niitten leikaamiseen sieltä sisäpuolelta. Sitte vaan uin äkkiä sinne kulmasaarelle ja ootan, että se alligaattori on muualla.
Mä en turhia sinne kulmasaarelle lähtenyt uimaan. Kiipesin heti köynnösten jälkeen patsaskalliolle ja tiputtauduin pikkuisen veteen, jotta alligaattori tuli esiin. Sitten vaan kiipesin ylös ja odotin, että kroko on kallion toisella puolella hyppäsin vain alas ja pari vetoa ja olin "turvassa" (tarkoitan videoklippiä) :D kiitos Masalle ja VP:lle neuvoista.
-
Pelasin Pleikkari 2:lla Emperor´s tombin läpi ilman koodeja tai mitään... Vaikeustasot Easysta Hardiin, kyllä teki vähän tiukkaa.
Peli sinänsä on ihan kelpokamaa mutta jotkut tasot on ihan liian vaikeita kuten...yritäppä tappaa se pirun mustekala siellä Istanbulin lopussa!!!!! JÄRKYTTÄVÄN VAIKEE!! kaikkee kerrokaan... mutta se valtava krokotiili pyörimässä siellä Ceylonin lopussa, helppo...
kun tajuaa miten se tehdään. Elokuvista olisi saanut olla lainattu tasoja tai suoria kohtauksia mitkä pitäs suorittaa..PS3 tuleva peli sais kyllä ilmestyä PS2:lle.....
-
Kyl se mustekala meni, mulla teki tiukkaa Prahan Frankensteinin kanssa hardilla. Samoin tota Black Dragon Fortressin ekaa en oo vieläkään päässy hardilla läpi, koodeilla tai ilman. Jotain leffoista pöllittyä kamaa ois voinu kyllä olla, jos ei Infernal Machinen kaltaista leffatasoa niin ainakin jotain samoja ansoja kuten katosta laskeutuvia piikkejä. Lattiasta pomppaavat oli aika helppoja. Siitä tulevasta pelistä tehdään vissiin joku riisuttu versio ainakin Nintendo DS:lle ja PS2:lle, ei ole virallista vielä kuitenkaan.
-
Miuki mielestä se mustekala oli varsin helppo. Krokotiilli oli musta vaikea ku peli ei pyöriny kunol eikä Indy osannut heiluttaa ketkinkejä. Sitten kun hain siihen netist jonkun patsin (tai vastaavan) pääsin ekalla. alun perin piti käyttää yhtä koodia (pizzadox) jotta pääsin sen sen krokon läpi (siis myöhemmin hain vasta sen patsin)
-
Tarkoittanet patchia eli päivitystä.
-
jep.
-
Vaikeimpia tasoja mielestäni ovat, kroko, vega's tower. Ja Von Beck's revenge.
-
Joo ne on just niitä. Sieltä löytyy myös poistettuja kohtia kuten Abner Ravenwood, Prahan Planetaario yms.
Gallerian mukaan Planetarium on Von Beck's Revenge ja Shrine of Celestial Harmony (Pillars of Underworld)n välissä, eikä Prahassa (Prague) >:(
-
Miten nuo koodit saa toimimaan emperors tombissa. ???
-
http://indyville.fi/muut_seikkailut/pelit/pelivinkit/pelivinkit_et/ (http://indyville.fi/muut_seikkailut/pelit/pelivinkit/pelivinkit_et/)
Tuollahan tuo selitetään harvinaisen selvästi.
-
Joub löysin! :)
-
Onko kukaan saanut peliä toimimaan widescreen näytöillä? Vars -tiedostoa muokkaamalla sai ainakin hetkellisesti sen kuvaruutukoon muutettua, mutta heti kun avaa pelin niin ruutukoko on 640*480 ja suttuisena pysyy, vaikka muuttaisikin 1024*768. Haluaisin siis 1280*800 koon ja käyttiksenä on Windows 7. Kiitos etukäteen!
EDIT: Pelissä uusin pätch 1.01 asennettuna ja yhteensopivuustilastakaan ei ole apua.
-
Itellä on 1920x1200 ja näyttis ainaki osaa automaattisesti rajottaa ET:n vaan tohon 1600x1200-tilaan, jolloin kuva on keskellä ruutua ja reunoilla mustat palkit. Käyttis on Windows XP. Sama onnistuu myös muilla ohjelmilla (esim ScummVM:llä FoA pyörii palttiarallaa 1600x1000-tilassa).
Kyseessä siis Samsung SyncMaster 2493HM ja NVIDIA GeForce 8600 GTS. NVIDIA Control Panelissa on kohta Change Flat Panel Scaling, josta voi määrittää miten näyttö skaalaa kuvan jonka kuvasuhde on eri kuin näytön natiiviresoluutio.
-
Siis sulla on in-game resoluutiona 1600*1200? Sain nyt tuon toimimaan kun Catalyst Control Centeristä pakotin sen fullscreeniin mutta resoluutio on edelleen 640*480 ja maksimissaan 1024*768 vaikka sieltä tekstitiedostosta olenkin sen muuttanut 1280*800?!
-
Joo kyllä. Liitteenä havainnollistava kuvakaappaus pelistä 1600x1200-tilassa.
Muokkaatko siis vars.cfg-tiedoston rivejä 36 ja 37 joilla mulla lukee res_height=1200
res_width=1600
ET ei käsittääkseni tue kuin seuraavia resoluutioita:
- 640x480
- 800x600
- 1024x768
- 1152x864
- 1280x960
- 1600x1200
1280x800 on suht uusi läppäriresoluutio joten voi tehdä hieman tiukkaa. Paras vaihtoehto lienee pelata peliä joko 1024x768:lla tai 1152x864:llä mustien palkkien kanssa.
Infernal Machine pyörii mulla hyvin 1600x1200:lla palkeilla. Pelin valikoista löytyy kyllä myös 1920x1080- ja 1920x1200-tilat, mutta kuva vääristyy niillä pahasti ja esim energiaympyrän sisältö valuu ulos paikaltaan.
-
Nyt toimii! Taisi vika olla tuossa 1280*800 resoluutiossa jos peli ei kerran sitä tukenut. Kiitos vielä vaivannäöstäsi!
-
Kerro vielä muillekin miten sait sen toimimaan jos joku vaikka törmää samaan ongelmaan.
-
Eli ohjeet jos näyttiksenä on jokin ATI:n kortti (ja kannettava tietokone?)
1. Catalyst Control Center auki ja valitse "Advanced" -tila ("Basickin" voi toimia?)
2. Mene "Notebook Panel Properties -välilehteen ja valitse siitä "Attributes"
3. "Scaling Optionsista" itselläni toimi ainakin molemmat "Preserve Aspect Ratio" sekä "Centered", jolloin kuvan molempiin reunoihin jää pienet mustat palkit.
4. Lopuksi suuntaa C:\Program Files\LucasArts\Indiana Jones... \Gamedata\indy\vars (tai vaihtoehtoisesti sinne kansioon jonne olet ET:n asentanut.)
5. Etsi rivit "res_height=" ja "res_width=" ja laita arvoksi haluamasi resoluutio esim. res_width=1600 ja res_height=1200 (vastaa 1600*1200 resoluutiota).
6. Lopuksi tallenna tiedosto ja käynnistä peli.
(7.) Itse vaihdoin pelin ruudunpäivitysnopeuden (FPS, oletuksena 30) 30-->80 muuttamalla "fpsLimit=30" muotoon "fpsLimit=80". Mitä tämä käytännössä tarkoittaa on se, että peli näyttää enemmän ruutuja sekunnissa kuin tavallisesti ja näin ollen peli näyttää sulavammalta.
Huom! Catalyst Centterini versio on jokus vuodelta 2008, joten jotkin termit/asetukset ovat voineet muuttua jos käytössä on uusin/eri versio.