Kirjoittaja Aihe: Muista kirjautua  (Luettu 40930 kertaa)

mk

  • Indyfani
  • Viestejä: 165
Vs: Muista kirjautua
« Vastaus #50 : 03.08.2008 klo 14:15:49 »
Itseäni ei niinkään häiritse parin viestin postaajat vaan henkilöt, jotka ovat olleet viimeksi paikalla pari tuntia rekisteröitymisensä jälkeen. :roll: Ja näitähän riittää aina vuodesta 2006 asti.
Ei muutakun poistoon vaan moiset. Taitaa olla aika yleinen käytäntö muillakin foorumeilla.
"You shouldn't forget the importance of entertainment."

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Muista kirjautua
« Vastaus #51 : 05.08.2008 klo 19:04:54 »
Jälleen kerran, laatu menee määrän edelle. Mitäs helkutin vitsiä siinä on että kasvatettais käyttäjälistaa mahdollisilla ei-Indyfaneilla? Siksi että voitais joskus sanoa että "jee jee, sata käyttäjää"?

On täällä meillä kyllä oikea ajatusten Vantaanjoki...
No okei, sori. Mutta varmaan tarkoitin sellaisia tuttavia jotka on kiinnostunut edes yhden prosentin Indiana Jonesista. Jos on semmoisia, jotka vihaa tätä sarjaa, niin silloin ei kannata pyytää. Jälleen kerran jäi mulla jokin viesti vajaaksi.
Itseäni häiritsee enemmän ne käyttäjät, jotka ei oo kirjoittanu yhtään viestiä, semmoset pitäis poistaa kyllä välittömästi, jos vuosi on kulunut heidän edellisestä kirjautumisesta.

P.S. Ei tartte polttaa kokon ajan hermoja mun tomppeli-viestijen takia, Finn. Yritäs muistaa Kairon baarin sääntörypäksen ekan säännön loppupuolisko: "älä menetä hermojasi, vaikka et pidäkkään jonkun jäsenen tavasta kirjoittaa tai ilmaista asioita" (tää ei varmaan ihan sopinut tähän, mutta mun mielestä siinä on jotain samanlaista

P.S. 2 Kattokaa tarkasti mun viesti, ettette kirjoita vastaukseenne jotain, joka on jo viestissäni, tai ainakin näyttää olevan.

P.S. 3 Sori, etten oo ehtinyt vastata, käyn nimittäin tällä viikolla golf-kursseilla, jotka kestää kuus ja puoli tuntia (9-15.30)
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Muista kirjautua
« Vastaus #52 : 05.08.2008 klo 19:46:40 »
Jälleen kerran, laatu menee määrän edelle. Mitäs helkutin vitsiä siinä on että kasvatettais käyttäjälistaa mahdollisilla ei-Indyfaneilla? Siksi että voitais joskus sanoa että "jee jee, sata käyttäjää"?

On täällä meillä kyllä oikea ajatusten Vantaanjoki...
No okei, sori. Mutta varmaan tarkoitin sellaisia tuttavia jotka on kiinnostunut edes yhden prosentin Indiana Jonesista. Jos on semmoisia, jotka vihaa tätä sarjaa, niin silloin ei kannata pyytää. Jälleen kerran jäi mulla jokin viesti vajaaksi.
Itseäni häiritsee enemmän ne käyttäjät, jotka ei oo kirjoittanu yhtään viestiä, semmoset pitäis poistaa kyllä välittömästi, jos vuosi on kulunut heidän edellisestä kirjautumisesta.

P.S. Ei tartte polttaa kokon ajan hermoja mun tomppeli-viestijen takia, Finn. Yritäs muistaa Kairon baarin sääntörypäksen ekan säännön loppupuolisko: "älä menetä hermojasi, vaikka et pidäkkään jonkun jäsenen tavasta kirjoittaa tai ilmaista asioita" (tää ei varmaan ihan sopinut tähän, mutta mun mielestä siinä on jotain samanlaista

P.S. 2 Kattokaa tarkasti mun viesti, ettette kirjoita vastaukseenne jotain, joka on jo viestissäni, tai ainakin näyttää olevan.

P.S. 3 Sori, etten oo ehtinyt vastata, käyn nimittäin tällä viikolla golf-kursseilla, jotka kestää kuus ja puoli tuntia (9-15.30)
Taas meni väärin! Siis niinkun Finn setä sanoi niin laatu menee määrän edelle ja ei tänne kyllä kaivata mitään 1% kiinnostuneita. Kyllä se pitää vähintään olla 100, että kannattaa vaivautua rekisteröimään, sillä muuten se viesti määrä jää siihen 0. sitten taas sellaset 75% kiinnostuneet jää viestit sinne 20-90 osioille. Ja sitte legoista kiinnostuneiden viestit jää sinne 90-3000 viestin porukoille(HÄH?)
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Muista kirjautua
« Vastaus #53 : 05.08.2008 klo 20:05:32 »
Ei täällä kukaan ole hermojaan menettämässä, setä lähinnä hyväntahtoisesti naureskelee juniorin innolle...


Tää on tätä kasvatusoppia, nääs.
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Muista kirjautua
« Vastaus #54 : 05.08.2008 klo 20:08:12 »
Jälleen kerran, laatu menee määrän edelle. Mitäs helkutin vitsiä siinä on että kasvatettais käyttäjälistaa mahdollisilla ei-Indyfaneilla? Siksi että voitais joskus sanoa että "jee jee, sata käyttäjää"?

On täällä meillä kyllä oikea ajatusten Vantaanjoki...
No okei, sori. Mutta varmaan tarkoitin sellaisia tuttavia jotka on kiinnostunut edes yhden prosentin Indiana Jonesista. Jos on semmoisia, jotka vihaa tätä sarjaa, niin silloin ei kannata pyytää. Jälleen kerran jäi mulla jokin viesti vajaaksi.
Itseäni häiritsee enemmän ne käyttäjät, jotka ei oo kirjoittanu yhtään viestiä, semmoset pitäis poistaa kyllä välittömästi, jos vuosi on kulunut heidän edellisestä kirjautumisesta.

P.S. Ei tartte polttaa kokon ajan hermoja mun tomppeli-viestijen takia, Finn. Yritäs muistaa Kairon baarin sääntörypäksen ekan säännön loppupuolisko: "älä menetä hermojasi, vaikka et pidäkkään jonkun jäsenen tavasta kirjoittaa tai ilmaista asioita" (tää ei varmaan ihan sopinut tähän, mutta mun mielestä siinä on jotain samanlaista

P.S. 2 Kattokaa tarkasti mun viesti, ettette kirjoita vastaukseenne jotain, joka on jo viestissäni, tai ainakin näyttää olevan.

P.S. 3 Sori, etten oo ehtinyt vastata, käyn nimittäin tällä viikolla golf-kursseilla, jotka kestää kuus ja puoli tuntia (9-15.30)
Taas meni väärin! Siis niinkun Finn setä sanoi niin laatu menee määrän edelle ja ei tänne kyllä kaivata mitään 1% kiinnostuneita. Kyllä se pitää vähintään olla 100, että kannattaa vaivautua rekisteröimään, sillä muuten se viesti määrä jää siihen 0. sitten taas sellaset 75% kiinnostuneet jää viestit sinne 20-90 osioille. Ja sitte legoista kiinnostuneiden viestit jää sinne 90-3000 viestin porukoille(HÄH?)

Nyt tais molemmilla mennä väärin, 60 % mulla, 40 % sulla. Siis eihän sitä nyt voi heti veikata, että kuinka monta prosenttia joku nyt kirjoittaa. Ite olen vain 30-prosenttinen Indy-fani ja kuitenkin olen ylitänyt 70:n viestin rajapyykin ja jatkan edellen, kunnes olen sadassa viestissä tai tuhannessa viestissä. Mutta jos haluatte jatkaa näin, niin hyvä on, minä en tule eteen. Huomaatte kyllä joskus, että jossain kiikastaa. Joskus voin olla oikeassa, joskus taas väärässä, olen melko yllättävä.
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Muista kirjautua
« Vastaus #55 : 06.08.2008 klo 15:32:10 »
Sedän pitäisi pikku piipahdus tehdä täälläkin. Kuinka julkeat kyseenalaistaa indyfaniuttani! Minulla 40%??? Tiedoksi vaan, että ihan indyn takia tänne foorumeille tultiin ja olen yhä edelleen intohimoinen indyfani. Oikeastaan kaikki alkoi tuolta 2006 kesältä, kun pelasin infernal machinen. Oli paras juoni pelissä ja muutenkin Huig. Sen jälkeen näin ensimmäisen indyleffan. Silloin se kipinä tarttui ja aijai, kun se oli hyvä. Vaikka olin nähnyt paljon elokuvia tosin en monia vanhoja vaan enimmäkseen 1990-2000 vuosien niin ei vaan ollut yhtään niin mainiota, kuin tuo indy. Heti teki mieli katsoa seuraava, joten menin ensiviikonlopuksi makuuniin lainaamaan seuraavan. Se oli jännittävä ja toi vaihtelua ensimmäiseen verrattuna ja monta mainiota kohtausta. Sitten parin viikon päästä olin kaupassa ja törmäsin tuohon kolmanteen osaan. Maksoi 10e Niin ajattelin, että samapa tuo ja ostin sen ja katsoin sen ja huoh ei jaksa enää selittää, mutta sekin oli hyvä. Ja alunperinhän tänne tullaan keskustelemaan indystä ja siinä samassa vähän muustakin.

Mutta pysytäämpä nyt taas aiheessa eli muista kirjautua, ettei mene liika offtopiciksi
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

mk

  • Indyfani
  • Viestejä: 165
Vs: Muista kirjautua
« Vastaus #56 : 06.08.2008 klo 15:39:06 »
Jälleen kerran, laatu menee määrän edelle. Mitäs helkutin vitsiä siinä on että kasvatettais käyttäjälistaa mahdollisilla ei-Indyfaneilla? Siksi että voitais joskus sanoa että "jee jee, sata käyttäjää"?

On täällä meillä kyllä oikea ajatusten Vantaanjoki...
No okei, sori. Mutta varmaan tarkoitin sellaisia tuttavia jotka on kiinnostunut edes yhden prosentin Indiana Jonesista. Jos on semmoisia, jotka vihaa tätä sarjaa, niin silloin ei kannata pyytää. Jälleen kerran jäi mulla jokin viesti vajaaksi.
Itseäni häiritsee enemmän ne käyttäjät, jotka ei oo kirjoittanu yhtään viestiä, semmoset pitäis poistaa kyllä välittömästi, jos vuosi on kulunut heidän edellisestä kirjautumisesta.

P.S. Ei tartte polttaa kokon ajan hermoja mun tomppeli-viestijen takia, Finn. Yritäs muistaa Kairon baarin sääntörypäksen ekan säännön loppupuolisko: "älä menetä hermojasi, vaikka et pidäkkään jonkun jäsenen tavasta kirjoittaa tai ilmaista asioita" (tää ei varmaan ihan sopinut tähän, mutta mun mielestä siinä on jotain samanlaista

P.S. 2 Kattokaa tarkasti mun viesti, ettette kirjoita vastaukseenne jotain, joka on jo viestissäni, tai ainakin näyttää olevan.

P.S. 3 Sori, etten oo ehtinyt vastata, käyn nimittäin tällä viikolla golf-kursseilla, jotka kestää kuus ja puoli tuntia (9-15.30)
Taas meni väärin! Siis niinkun Finn setä sanoi niin laatu menee määrän edelle ja ei tänne kyllä kaivata mitään 1% kiinnostuneita. Kyllä se pitää vähintään olla 100, että kannattaa vaivautua rekisteröimään, sillä muuten se viesti määrä jää siihen 0. sitten taas sellaset 75% kiinnostuneet jää viestit sinne 20-90 osioille. Ja sitte legoista kiinnostuneiden viestit jää sinne 90-3000 viestin porukoille(HÄH?)

Nyt tais molemmilla mennä väärin, 60 % mulla, 40 % sulla. Siis eihän sitä nyt voi heti veikata, että kuinka monta prosenttia joku nyt kirjoittaa. Ite olen vain 30-prosenttinen Indy-fani ja kuitenkin olen ylitänyt 70:n viestin rajapyykin ja jatkan edellen, kunnes olen sadassa viestissä tai tuhannessa viestissä. Mutta jos haluatte jatkaa näin, niin hyvä on, minä en tule eteen. Huomaatte kyllä joskus, että jossain kiikastaa. Joskus voin olla oikeassa, joskus taas väärässä, olen melko yllättävä.
Pojjjaaat kirjottelee jo sen verran sekavaa tekstiä, että heikkopäistä huimaa. Kyllä se nyt vaan on niin, että viestien LAATU menee määrän edelle, sitä ihan paskaa ja trollausta on ihan turha tulla tänne kirjoittamaan. Eikä sillä nyt kai hirveää merkitystä ole kuinka monta prosenttia, joku on kiinnostunut juuri aiheesta Indiana Jones, onhan täällä vaikka minkälaista muutakin keskustelua, taino oikeastaan suurinosa on ihan jotain muuta. Nimenomaan pointtina oli se että pidetään ne viestit asialinjalla. No joo, joku voi pitää minunkin kirjoittamiani viestejä pelkkänä huttuna, joten mikä minä olen toisaalta sanomaan  ;).
"You shouldn't forget the importance of entertainment."