Äänestys

Elikkä mitä musiikkia kuuntelet?

Räppi
4 (11.8%)
Hevi
8 (23.5%)
Rokki
11 (32.4%)
Pop
1 (2.9%)
Jotain muuta
10 (29.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 34

Kirjoittaja Aihe: Mitä musaa kuuntelet? + Euroviisujuttuu  (Luettu 78730 kertaa)

Zoe_quinn

  • Indyfani
  • Viestejä: 18
  • Elämä on täynnä salaisuuksia..
    • Jedi Temppeli
    • Sähköposti
Vs: Mitä musaa kuuntelet? + Euroviisujuttuu
« Vastaus #125 : 26.05.2008 klo 09:34:50 »
Olen "kaikki ruokainen" musiikin suhteen, kaikki tyylit käy.
Eniten tulee kuunneltua Bon Jovia ja Poets of the Fallia.

Osasin melkein odottaa,ettei teräsbetoni pärjää euroviisuissa. Hyvä,että edes finaaliin päästiin. Muiten maitten biisejä en ole ehtinyt kuunnella.

Who watches the Watchmen?

the Watchmen movie - 2009

  - Zoe Quinn -

Ren

  • Indyfani
  • Viestejä: 5
    • IntoxiqueR
    • Sähköposti
Vs: Mitä musaa kuuntelet? + Euroviisujuttuu
« Vastaus #126 : 28.05.2008 klo 01:23:23 »
Lähinnä japanilaista rockia kuuntelen. Mm. Miyavia, Dir en Greytä, L'Arc~en~Cieliä, hideä, the GazettEa, LM.C:tä, Moi dix Mois'a, CATSUOMATICDEATHia, AnCaféa ja niin edelleen. Listaa voisi jatkaa melko pitkälle.
Kuuntelen toki muutakin, esimerkiksi Hanoi Rocksia, The Rolling Stonesia, Marilyn Mansonia, Cristal Snowta, The Offspringiä ja jopa Tiktakia. Ja sillein. :3

Ja Euroviisut tosiaan menivät vähän penkin alle Suomen kannalta. Mutta eipä paljoa minua liikuta. En ole ennenkään noista juurikaan kiinnostunut.
?NYAPPY?Kibun wo agete go!!

Indiana Jone

  • Indyfani
  • Viestejä: 42
    • Sähköposti
Vs: Mitä musaa kuuntelet? + Euroviisujuttuu
« Vastaus #127 : 08.06.2008 klo 17:04:58 »
Mä en oikeen pysty sanomaan yhtä pää genree mitä kuuntelisin, mut näin lyhyesti, kuuntelen kaikkee mikä kuullostaa hyvältä.. Laidasta laitaan.
Ai allekirjoitus?
Mickey Mouse

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Mitä musaa kuuntelet? + Euroviisujuttuu
« Vastaus #128 : 16.07.2008 klo 21:19:38 »
En mä nyt menis sanomaan, että ne nöyryytti Suomea. Ei se meidän vika ole jos muu Eurooppa ei ymmärrä suomalaisen musiikin päälle mitään. Ruotsi lauloi englanniksi mikä on aina helpompi vaihtoehto jos pisteitä halutaan lähteä keräämään.
En tosin kiistä, etteikö Teräsbetonilla olisi ollut mahdollisuudet menestyä, mutta tuo heidän Euroviisuja varten tehty biisi ei ollut paras mahdollinen, siinä ei ollut oikein sellaista kertosäettä mistä ihmiset saisivat kiinni ja mitä he lähtisivät itse samantien huutamaan/laulamaan. Toisin oli Lordilla, ja Lordilla myös englanninkieli apunaan.

Mutta joo, turhapa näitä spekuloida, sanompa vain, että ei ole nöyryyttävää hävitä Ruotsilla, heillä oli täysin eri lähtötilanne ja kaiken lisäksi tuntuu silti, että kaikki muut Pohjoismaat äänestivät toinen toisiaan, mutta kaikki unohtivat Suomen lähes kokonaan. Thank you Eesti!

Vähän myöhässä, mutta täyttä asiaa. Jos ruottalaiset olisivat ruvenneet möngertää sverigee niin Zero points!
Mulle on vaan kehittynyt sellainen pieni "Ruotsi mettään" meininki, hihi. Valitettavasti huomenna mennään ja kerralla syvälle. Ruotsiin 5 päiväksi vanhempien mukana. Nojaa pääsee ainakin haaparannasta ostamaan "Netto" nimisestä kaupasta halpaa ja hyvää karkkia, hihi.
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Tonos

  • Indyfani
  • Viestejä: 56
  • Anthony Tonos
    • Sähköposti
Vs: Mitä musaa kuuntelet? + Euroviisujuttuu
« Vastaus #129 : 16.07.2008 klo 21:31:42 »
Huomasin Euroviisu keskustelun ja pakko sanoa että se on vitsi. Kisan voittaa vain ne maat joilla on paljon naapureita, koska kaikki äänestivät vain naapurimaata.

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Mitä musaa kuuntelet? + Euroviisujuttuu
« Vastaus #130 : 16.07.2008 klo 21:35:12 »
Itse kyllä vähän arvelinkin, että Suomen esitys olisi susi. Mutta en mää paljon enää näitä Euroviisuja kato.

Mun musamakuun kuuluu ihan sellaista normaalia rokkia, kuten Linkin Park ja Poets of the Fall. Mutta eniten pidän elokuvasäveltäjä John Williamsin musiikista, sillä hän on vastuussa muunmuassa kaikkien Indy- ja Star Wars-elokuvien musiikkista.
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Mitä musaa kuuntelet? + Euroviisujuttuu
« Vastaus #131 : 17.07.2008 klo 00:06:54 »
Huomasin Euroviisu keskustelun ja pakko sanoa että se on vitsi. Kisan voittaa vain ne maat joilla on paljon naapureita, koska kaikki äänestivät vain naapurimaata.
Niinhän se on. Kun Lordi vei voiton niin se musa vaan erottui muista niin reilusti ja se soundi oli monien mielestä hyvä. Nykyään on vaan niin hankala voittaa viisut. Kreikan biisi oli niin bikini bilehile moska ja silti pääsi top-5. No mitä sitä suremaan omapahan on häpeänsä.
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Vs: Mitä musaa kuuntelet? + Euroviisujuttuu
« Vastaus #132 : 06.10.2008 klo 14:23:25 »
Eipä ole Suomella taaskaan toivoa kun katsoo tämän vuoden ehdokkaita. Jos Kwanin voi lukea ennakkosuosikkeihin meidän omissa pikku finaaleissa niin voi vain todeta että lollero loo.
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Mitä musaa kuuntelet? + Euroviisujuttuu
« Vastaus #133 : 06.10.2008 klo 15:57:50 »
Joo totta puhut. Kukaan muuten huomannut, että Rick Astley on top-5 ehdokas MTV:n musagaala 2008:ssa. Rick Astley - Never Gonna Give You Up "I just got Rick Rolled!"
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

anttu3231

  • Indyfani
  • Viestejä: 99
Vs: Mitä musaa kuuntelet? + Euroviisujuttuu
« Vastaus #134 : 09.04.2009 klo 15:03:53 »
MC manee!!! ihan paras räppäri! tääl lisätietoo ja biisei:
http://www.mikseri.net/artists/mcmane.39404.php

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Mitä musaa kuuntelet? + Euroviisujuttuu
« Vastaus #135 : 12.04.2009 klo 14:42:52 »
Jaa, koska ei kekkaa mitä kirjottelis täällä, niin päätin pistää listan niistä bändeistä ja laulajista, joita kuuntelen eniten. Eli listaan kuuluu:
  • AC/DC
  • Ash
  • Children of Bodom
  • Franz Ferdinand
  • James Bond-biisit
  • John Williams
  • Jon Bon Jovi
  • Jope Ruonansuu
  • Led Zeppelin
  • Linkin Park
  • Klamydia (en tarkota sitä sukupuolitautia)
  • Metallica
  • "Weird Al" Yankovic

Täs ei ollu ihan kaikki, mut lisäilen kun ne muistiin takaisin tulee...
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Mitä musaa kuuntelet? + Euroviisujuttuu
« Vastaus #136 : 13.05.2009 klo 00:10:37 »
Meni sitten Waldo jatkoon, ans kattoo miten äijän käy.

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Vs: Mitä musaa kuuntelet? + Euroviisujuttuu
« Vastaus #137 : 13.05.2009 klo 07:03:17 »
Niin meni, mutta pakko myöntää, että tuon kyseisen biisin kuultuani useasti radiosta ja tv:stä, livenä se oli suuri pettymys.
Eihän siinä kuulunut bassot ollenkaan jne. En usko, että tulee finaalissa ihan hirveän hyvin pärjäämään elleivät saa siihen sitä samaa iloista potkua kuin levyltä soitettuna.
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.

anttu3231

  • Indyfani
  • Viestejä: 99
Vs: Mitä musaa kuuntelet? + Euroviisujuttuu
« Vastaus #138 : 15.05.2009 klo 16:23:17 »
kertokaa vaan miten waldolle käy kun ite en kerkii kattoo... Mut luulen kyl et se uppoo kun titanic

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Mitä musaa kuuntelet? + Euroviisujuttuu
« Vastaus #139 : 15.05.2009 klo 16:41:10 »
Uppoaa yleisöön siis. ;)

Two-Face

  • Indyfani
  • Viestejä: 44
Vs: Mitä musaa kuuntelet? + Euroviisujuttuu
« Vastaus #140 : 16.05.2009 klo 13:44:18 »
Niin meni, mutta pakko myöntää, että tuon kyseisen biisin kuultuani useasti radiosta ja tv:stä, livenä se oli suuri pettymys.
Eihän siinä kuulunut bassot ollenkaan jne. En usko, että tulee finaalissa ihan hirveän hyvin pärjäämään elleivät saa siihen sitä samaa iloista potkua kuin levyltä soitettuna.
Ja biisi ei ole edes räppiä vaan selvää teknoa, vaikka Waldo´s People onkin räp-bändi. Vai olinko väärässä?
- What´s your name, dude?!
- Eastwood... Clint Eastwood
- What kind of stupid name is that?

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Mitä musaa kuuntelet? + Euroviisujuttuu
« Vastaus #141 : 17.05.2009 klo 03:22:51 »
Ja biisi ei ole edes räppiä vaan selvää teknoa, vaikka Waldo´s People onkin räp-bändi. Vai olinko väärässä?

Ei todellakaan ole Waldo's People mikään räp-bändi. Käsittääkseni tuota tyylilajia jota ne soittavat kutsutaan danceksi. Alalaji eurodance.
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Vs: Mitä musaa kuuntelet? + Euroviisujuttuu
« Vastaus #142 : 17.05.2009 klo 22:09:27 »
Johan meni viisut taas hienosti Suomen osalta... no ei vaan, ihan hyvinhän tuo esitys itsessään meni. Ei vain purrut äänestäjiin, liian paljon liene dance genreä oli tällä kertaa esillä eikä Waldo erottunut tarpeeksi joukosta edukseen.

Norjalle en olisi silti voittoa antanut, mielestäni Viro tahi Islanti olisi kyseisen kunnian ansainneet. Yllättävää oli taas se, että kuinka paljon ääniä saivat esim. Saksa ja UK joilla kummallakin oli kyllä mielestäni ala-arvoiset kappaleet...
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Mitä musaa kuuntelet? + Euroviisujuttuu
« Vastaus #143 : 18.05.2009 klo 01:08:09 »
Yllättävää oli taas se, että kuinka paljon ääniä saivat esim. Saksa ja UK joilla kummallakin oli kyllä mielestäni ala-arvoiset kappaleet...

Mitäs viisuja sää Juspe oot kattellu, kun sakemannithan oli siellä häntäpäässä, oliko se sijoitus nyt kahdeskymmenes. Vai oliko tuokin sinusta jo liikaa...

Engelsmannien sijoitusta sen sijaan pitää kyllä ihan oikein ihmetellä, laulajalla oli kyllä komia ääni mutta eihän tuo kappale ollut oikein mistään kotoisin. "It's my time, it's my time" x20 tai tsillain. Meikäläinenkin osais tuollaisen sanoittaa, enkä tarttis ees kahta kaljaa alle.
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Vs: Mitä musaa kuuntelet? + Euroviisujuttuu
« Vastaus #144 : 18.05.2009 klo 08:11:20 »
Kyllä se Saksa sai mielestäni jopa sijalle 20. liikaa ääniä.
Mielestäni vähiten ääniä olisi ansainnut UK, Saksa, Liettua, Kroatia, Israel.. Portugali ehkä myös samaan satsiin. Eikä Turkin Tök Tök ollut kyllä todellakaan 4. sijan arvoinen. Samoin sijalle 10. tulleet Jan Jan -tytöt olisivat voineet olla alempana..

Mutta toisaalta, jos minä päättäisin voittajasta niin eipä noita kisoja varmastikaan kukaan katsoisi. :D
Ei vain voi käsittää aina toisten musiikkimakuja.
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.

Argeologi

  • Indyfani
  • Viestejä: 89
Vs: Mitä musaa kuuntelet? + Euroviisujuttuu
« Vastaus #145 : 30.07.2009 klo 12:55:57 »
Rap se on joka miehen tiellä pitää!
Hyvää joulua kaikille!

rare

  • Indyfani
  • Viestejä: 30
  • Randomia
    • Sähköposti
Vs: Mitä musaa kuuntelet? + Euroviisujuttuu
« Vastaus #146 : 23.10.2009 klo 15:18:51 »
Kanye Westiä ja Green dayta tulee kuunneltua
Indyyyyyyyyyyy

Argeologi

  • Indyfani
  • Viestejä: 89
Vs: Mitä musaa kuuntelet? + Euroviisujuttuu
« Vastaus #147 : 30.05.2010 klo 20:39:26 »
Ei voi olla Saksa voitti, mä kun kannatin Ranskaa! :'(
Hyvää joulua kaikille!

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Mitä musaa kuuntelet? + Euroviisujuttuu
« Vastaus #148 : 31.05.2010 klo 18:55:24 »
Kreikka oli kyllä paras (Opa!) ja Ranskakin ihan mukiinmenevä. Vähän liikaa oli mun makuun noita mies ja kitara-, rakkaus-, ja muita tylsiä lauluja. Suomen kappale ei sitten päässyt finaaliin, en ees kuullu sitä ikinä. No, ehkä jotain parempaa ensi vuonna.

Argeologi

  • Indyfani
  • Viestejä: 89
Vs: Mitä musaa kuuntelet? + Euroviisujuttuu
« Vastaus #149 : 31.05.2010 klo 21:43:10 »
No se Kreikan oli kyllä vauhdikkaan mukavaa menoa!!!
Hyvää joulua kaikille!