Äänestys

Oletko päässyt kyseisen tason läpi ilman koodeja?

Olen :DD Autanhetiautanhetiautanheti!!
1 (100%)
En, olen jumissa kyseisessä tasossa. Jos ja kun pääsen läpi, en auta sinua.
0 (0%)
Siis mikä taso?!? *_*
0 (0%)
Olen, mutta sinulle en vinkkejä kerro!
0 (0%)
Ehh... ^^'?? Kaiketi?
0 (0%)
En ole vielä päässyt. :,<< Mutta jos pääsen, annan sinulle vinkkejä. :')
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 1

Kirjoittaja Aihe: Ongelmia Emperor's Tombin kanssa  (Luettu 77093 kertaa)

Fräulein

  • Indyfani
  • Viestejä: 34
  • Harrison Ford <33
Ongelmia Emperor's Tombin kanssa
« : 29.03.2006 klo 08:31:08 »
Helppiä ;>>
Olen jumissa Peng Lai Mountainsin toisessa tasossa, "The Infiltrationissa." Vedän siitä yhdestä vivusta, josta hälytys kytkeytyy päälle. Sitten kun yritän päästä takaisin "The Gondolaan", niin kuolen saadessani sähköiskun, tai sitten ne jutskat vaan räjähtää. ;>> Eli miten pääsen takaisin The Gondolaan? (Huom! En tahdo pelata koodeilla.) Kiitos jo etukäteen! :>> (Peli on siis PC:llä...)

« Viimeksi muokattu: 07.03.2008 klo 19:50:42 kirjoittanut annu »
"Don't Call Me Junior!"

Fräulein

  • Indyfani
  • Viestejä: 34
  • Harrison Ford <33
Vs: Hjälp!
« Vastaus #1 : 29.03.2006 klo 09:43:59 »
Auttakaas nyt minua, kun mie oon vaan tällainen tyhmä tyllerö. :>>
« Viimeksi muokattu: 29.03.2006 klo 14:57:39 kirjoittanut Fräulein »
"Don't Call Me Junior!"

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Vs: Hjälp!
« Vastaus #2 : 29.03.2006 klo 09:57:08 »
Tää ei oo kyllä se oikee tapa miten tää pitäs mennä, mutta ei kai siinä. Kun oot menny niistä ovista käänny vasemmalle ja hyppää siihen samalle reitille mistä tulitkin sinne. Sitten vaan meet sinne ylös ja heivaat ittes sinne putkistoon ja sit takas sinne gondola huoneeseen. Toinen tapa on mennä sitä reunaa pitki sinne toiselle puolelle, ja sit siitä ovesta sisään joka on siellä oikealla, mutta siinä pitää vähän kikkailla sen yhen sähkön kanssa joka on siinä portaiden kohalla. Toivottavasti sait hjälppiä.  :)
« Viimeksi muokattu: 29.03.2006 klo 10:18:55 kirjoittanut Masa »

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Hjälp!
« Vastaus #3 : 29.03.2006 klo 11:09:06 »
Porukkaa hengaa täällä enimmäkseen iltaisin, joten tuskin kannattaa aamulla bumpata aihetta tunnin välein. :) Tervetuloa, btw.

Ite vedin molemmat Peng Lait kokonaan läpi kuolemattomuuskoodilla, hait ja liekinheitinjätkät ketutti sen verran raskaasti. Sun pitää varovasti kulkea sähköiskujen ohi keskelle ja vetää vivusta. Sitten etsit turvallisen reitin kulmassa olevalle ovelle. Olithan siis tässä kohdassa?



http://www.the-spoiler.com/Sinjin/INDY2/emptombwalk.htm

Fräulein

  • Indyfani
  • Viestejä: 34
  • Harrison Ford <33
Vs: Hjälp!
« Vastaus #4 : 29.03.2006 klo 14:10:07 »
Thänks, hjälppiä sain. Kokeilenpas vinkkejänne heti. :DD
"Don't Call Me Junior!"

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Hjälp!
« Vastaus #5 : 29.03.2006 klo 14:26:26 »
Taidatkin olla ensimmäinen droolaajamme, Finn hoitaa juhlajuomat. ;)

Fräulein

  • Indyfani
  • Viestejä: 34
  • Harrison Ford <33
Vs: Hjälp!
« Vastaus #6 : 29.03.2006 klo 14:55:41 »
Pääsinpä läpi, ja vielä ensi yrittämällä! :'DD Uusi onkelma muuten ilmeni: The Infiltrationin jälkeisessä tasossa, kun pitää ampua niitä hävittäjiä, (mitkälie :'D) niin kun liikutan hiirtä alas, niin näyttö taas liikkuu sillein ylös ja päinvastoin. :>> Onkos teilläkin sillain? Olisinkohan joskus painanut jotain että ylös/alas-toimintojen paikat olisivat vaihtuneet tai häh? Indyä liikuttaessa hommaa ei ole ilmentynyt. ;> Mie oon aikas kokematon, sorgen. ^^'
« Viimeksi muokattu: 29.03.2006 klo 15:05:01 kirjoittanut Fräulein »
"Don't Call Me Junior!"

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Hjälp!
« Vastaus #7 : 29.03.2006 klo 15:10:13 »
Joo sen kuuluukin olla niin. Siis kun tossa Terror at 2000 Feet -tasossa liikuttaa hiirtä alaspäin niin konekivääri tähtää ylemmäs jne.

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Hjälp!
« Vastaus #8 : 29.03.2006 klo 15:39:18 »
Tää ei oo kyllä se oikee tapa miten tää pitäs mennä, mutta ei kai siinä. Kun oot menny niistä ovista käänny vasemmalle ja hyppää siihen samalle reitille mistä tulitkin sinne. Sitten vaan meet sinne ylös ja heivaat ittes sinne putkistoon ja sit takas sinne gondola huoneeseen. Toinen tapa on mennä sitä reunaa pitki sinne toiselle puolelle, ja sit siitä ovesta sisään joka on siellä oikealla, mutta siinä pitää vähän kikkailla sen yhen sähkön kanssa joka on siinä portaiden kohalla. Toivottavasti sait hjälppiä.  :)
Kekasin ite saman ja vedin samalla tavalla ku masa.
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

Fräulein

  • Indyfani
  • Viestejä: 34
  • Harrison Ford <33
Vs: Hjälp!
« Vastaus #9 : 30.03.2006 klo 10:01:44 »
Onkos niitä hävittäjiä muuten loputtomiin tai jotain? O_o
"Don't Call Me Junior!"

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Hjälp!
« Vastaus #10 : 30.03.2006 klo 11:07:47 »
On. Sun pitää ampua niitä niin kauan kunnes gondolihissi on ehtinyt luolan suojiin ja seuraava kenttä alkaa. Niitä tulee kans joka suunnasta, pitää olla koko ajan valppaana ja ampua kun kaukaisuudesta kuuluu Hunnien Messerschmittien ääni. Joillakin on kuulemma tää kenttä vähän jumittanu hitaammilla koneilla, toivottavasti sulla ei ole samanlasta ongelmaa. Myöhemmin tulee toinen samanlainen kenttä jossa ollaan matkalla sinne K'ain linnoitukseen.

Fräulein

  • Indyfani
  • Viestejä: 34
  • Harrison Ford <33
Vs: Hjälp!
« Vastaus #11 : 30.03.2006 klo 11:29:28 »
Okrait, thänks, pitääpäs jatkaa yrittämistä! :'DD
"Don't Call Me Junior!"

Fräulein

  • Indyfani
  • Viestejä: 34
  • Harrison Ford <33
Vs: Hjälp!
« Vastaus #12 : 30.03.2006 klo 11:44:13 »
UUU! Pääsin hävittäjäkoneista, ja sen jälkeisenkin tason pääsin. :'D Neuvonne ovat hyviä! ^^ Sitten vain toiseen gondolihissitasoon. :>>
"Don't Call Me Junior!"

Fräulein

  • Indyfani
  • Viestejä: 34
  • Harrison Ford <33
Vs: Hjälp!
« Vastaus #13 : 30.03.2006 klo 12:33:11 »
Voi peffa sentään. :>> Miten Black Dragon Fortressin siitä ekasta tasosta pääsee loppuun? :>> Ruudulle ilmestyy "tason loppu"-merkki, mutta kun painan E:tä, Indy vain "halaa" seinää. *___*
"Don't Call Me Junior!"

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Hjälp!
« Vastaus #14 : 30.03.2006 klo 12:55:05 »
Niin siis missä nyt olet? Sun pitää vivusta vetämällä lopettaa veden tulo ja sitten hankkiutua tunnelille, johon menemällä taso loppuu.

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Hjälp!
« Vastaus #15 : 30.03.2006 klo 13:37:49 »
On. Sun pitää ampua niitä niin kauan kunnes gondolihissi on ehtinyt luolan suojiin ja seuraava kenttä alkaa. Niitä tulee kans joka suunnasta, pitää olla koko ajan valppaana ja ampua kun kaukaisuudesta kuuluu Hunnien Messerschmittien ääni. Joillakin on kuulemma tää kenttä vähän jumittanu hitaammilla koneilla, toivottavasti sulla ei ole samanlasta ongelmaa. Myöhemmin tulee toinen samanlainen kenttä jossa ollaan matkalla sinne K'ain linnoitukseen.
Tuleehan niitä loputomasti, mutta mä vedin sen silein läpi että aluks ammuin siihenasti että oli jossain polessavälissä. Sit lopetin ja jäi oottamaan ja voitin. :)
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

Fräulein

  • Indyfani
  • Viestejä: 34
  • Harrison Ford <33
Vs: Hjälp!
« Vastaus #16 : 30.03.2006 klo 14:04:55 »
Nyt olen Black Dragon Fortressin viimeisessä taossa, jossa Indyn pitää pelastaa Mei Ying. Olen tappanut jo kaksoset. Vaikka menen ihan häkin viereen, lattia ei avaudu enkä pääse seuraavalle tasolle. Katosta roikkuu muuten köysi. Onkos sillä mitään virkaa? O_o
"Don't Call Me Junior!"

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Hjälp!
« Vastaus #17 : 30.03.2006 klo 14:33:52 »
Hmm, vaikuttaa bugilta. Molempien kaksosten kuoltua pitäisi alkaa cutscene jonka jälkeen siirryt Temple of Kong Tieniin. Kokeile pelata se vika kenttä uudestaan ja jos ei vieläkään toimi, lataa se päivitys osoitteesta http://support.lucasarts.com/patches/indyet.htm.

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Hjälp!
« Vastaus #18 : 30.03.2006 klo 16:17:11 »
Kun mä vedin Emperors tombia läpi niin mulla Indy ei suostunut olenkaan heiluttaa ketkingejä ku niihin hypäs. Mä latasin päivityksen ja alkoi toimia. :)
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

Fräulein

  • Indyfani
  • Viestejä: 34
  • Harrison Ford <33
Vs: Hjälp!
« Vastaus #19 : 31.03.2006 klo 12:08:31 »
Kokeilin uudestaan, ja täytyi kyllä odottaa viisi sekuntia ennen kuin "elokuva" tuli. Mutta pääsin siis. ;'D
Ihmettelen kyllä vieläkin, että mitä virkaa sillä köydellä on. O___o
Olen nyt Temple of Kong Tienin toisessa tasossa. ://
« Viimeksi muokattu: 01.04.2006 klo 19:50:36 kirjoittanut Fräulein »
"Don't Call Me Junior!"

Fräulein

  • Indyfani
  • Viestejä: 34
  • Harrison Ford <33
Vs: Hjälp!
« Vastaus #20 : 31.03.2006 klo 12:10:27 »
Porukkaa hengaa täällä enimmäkseen iltaisin, joten tuskin kannattaa aamulla bumpata aihetta tunnin välein. :) Tervetuloa, btw.

Ite vedin molemmat Peng Lait kokonaan läpi kuolemattomuuskoodilla, hait ja liekinheitinjätkät ketutti sen verran raskaasti. Sun pitää varovasti kulkea sähköiskujen ohi keskelle ja vetää vivusta. Sitten etsit turvallisen reitin kulmassa olevalle ovelle. Olithan siis tässä kohdassa?



http://www.the-spoiler.com/Sinjin/INDY2/emptombwalk.htm

Tuosta linkistä olen saanut muuten paljon hyviä vinkkejä. Black Dragon Fortressin viimeisestä tasosta sivu kertoo, että sekä Indyn ETTÄ Mei Yingin pitäisi tippua sinne jonnekin onkaloon. Ainoa joka tippuu on Indy. O.O
"Don't Call Me Junior!"

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Hjälp!
« Vastaus #21 : 31.03.2006 klo 12:33:15 »
Hmm, jos tässä vähän spoilaan niin toivottavasti ei haittaa. Mun käsittääkseni vain Indy tippuu ja Mei Ying viedään Kong Tienin temppeliin uhrattavaksi.

Kong Tienin kakkonen oli aika pitkä taso. Jos jäät jumiin niin sano ja yritetään setviä ongelmaa.

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Hjälp!
« Vastaus #22 : 31.03.2006 klo 13:44:38 »
Hmm, jos tässä vähän spoilaan niin toivottavasti ei haittaa. Mun käsittääkseni vain Indy tippuu ja Mei Ying viedään Kong Tienin temppeliin uhrattavaksi.
Nii se munkin mielestä meni.

Olen vetäny nyt Indiana Jones and lans crusade pelin ehkä 2- 3 kertaa läpi. Nyt ku pelasin sitä jäin jumiin siihen pääkalojen soittohommaan. Osaateko auttaa??
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Hjälp!
« Vastaus #23 : 31.03.2006 klo 13:54:59 »
Se on mullakin jumittanu aina välillä. Sun pitää siis painella niitä kalloja sen mukaan mitä Grail Diaryssa lukee. Ylin nuottirivi on vasemmanpuoleisin kallo, alin on oikeanpuoleisin. Katot sen sävelen diarysta ja painelet eri kalloja sen sävelen mukaan.

Fräulein

  • Indyfani
  • Viestejä: 34
  • Harrison Ford <33
Vs: Hjälp!
« Vastaus #24 : 31.03.2006 klo 14:10:19 »
Temple of Kong Tienin toisesta tasosta vielä; ALUSSA ON LENTÄVÄ, PALAVA LUURANKO?!?
"Don't Call Me Junior!"