Kirjoittaja Aihe: Kuka aikoo....?  (Luettu 33136 kertaa)

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Kuka aikoo....?
« Vastaus #25 : 19.08.2006 klo 17:23:47 »
Kun viimeks katoin tota elokuvaa (josta ei nyt hirveän kauvaa ole) kiinitin huomiota kuinka kauvan sen raskaan kivioven sulkeutiminen kestäää.
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

Jack Ryan

  • Indyfani
  • Viestejä: 20
Vs: Kuka aikoo....?
« Vastaus #26 : 21.08.2006 klo 09:04:13 »
Se on elokuvan tekoon liittyvä "teho"keino, miten muuten Indy selviäis vaikeista paikoista!? :)

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Kuka aikoo....?
« Vastaus #27 : 21.08.2006 klo 12:23:40 »
Jep, ns movie magic. Kans ToDissa katto laskeutuu aika hitaasti, samoin ovi jonka alta vielä hyvin ehtii ottaa pudonneen hatunkin. Taitaa muuten olla toinen kahdesta kohtauksesta koko trilogiassa jolloin hattu tippuu, alun perinhän Indyn sankarinhahmoon kuului se että hattu pysyy koko ajan päässä kaikissa tilanteissa.

Jack Ryan

  • Indyfani
  • Viestejä: 20
Vs: Kuka aikoo....?
« Vastaus #28 : 25.08.2006 klo 11:19:30 »
Jep, jep...dvd-julkaisun bonusmateriaaleissa tais olla kuvaa siitä miten HF käyttää nitojaa ettei stetsoni putoo päästä ???
Tais olla Last Crusaden kuvauksissa, mene ja tiedä..... ratsastuskohtauksissa hattu pysyy tiukasti päässä!! :)

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Kuka aikoo....?
« Vastaus #29 : 25.08.2006 klo 11:55:57 »
Ei se oo Stetsoni vaan Herbert Johnson. Jos haluut käyttää yleistermiä puhu fedorasta, hatusta, huopahatusta tai lierihatusta, mutta älä ainakaan Stetsonista. Stetson on amerikkalainen hattuvalmistaja kuten Adventurebilt, Akubra ja Herbert Johnson eikä mikään lierihattujen yleistermi. Kyllähän siellä bonusmatskuissa on kuvaa kun se lentää päästä, mutta se niittaaminen oli näytelty vitsi. Huhu että se olis oikeesti niitattu päähän on urbaani legenda.

Jack Ryan

  • Indyfani
  • Viestejä: 20
Vs: Kuka aikoo....?
« Vastaus #30 : 28.08.2006 klo 08:39:05 »
V.P.....jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin olen ravannut Indygear.comissa jonkun vuoden, tiedän varsin hyvin, mitä termiä FEDORASTA pitää käyttää.Olet itsekkin vastannut minulle kun olen kysynyt Indy-varusteista.Mutta kiitos OIKAISUSTA. :tup:
« Viimeksi muokattu: 28.08.2006 klo 08:50:40 kirjoittanut Jack Ryan »

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Kuka aikoo....?
« Vastaus #31 : 28.08.2006 klo 10:44:11 »
Jep jep, mua vaan ärsyttää kun kaikkia lierihattuja kutsutaan Stetsoneiksi. Ei millään pahalla. :)

Jack Ryan

  • Indyfani
  • Viestejä: 20
Vs: Kuka aikoo....?
« Vastaus #32 : 29.08.2006 klo 12:01:20 »
No problemo, homma on cool...Heeeeeeeeyy! :tup: :tup:(the Fonz)

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Kuka aikoo....?
« Vastaus #33 : 25.04.2008 klo 17:11:59 »
Kalliiksihan se tulee joka tapauksessa, mutta perusreleet lähtee aika halvalla kuten vyöt, paita, housut yms. Hatusta, rotsista, ruoskasta, kengistä ja muista vastaavista joutuukin pulittamaan vähän enemmän, noi neljä esinettä voi maksaa yhdessä yli tonnin. Multa löytyy nyt kunnon hattu, takki, ruoska, paita, housut, kangasvyö ja sinne päin laukku, kengät, asekotelo, reukku, viidakkoveitsi ja jotain pikkukamaa mitä ei nyt tule mieleen.

Paljon tuli maksamaan kaikki kun ostit?
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Kuka aikoo....?
« Vastaus #34 : 27.04.2008 klo 18:36:34 »
Ei oo kaikkia vielä enkä ny muista paljonko noi on maksanu, sain hatun ja rotsin ilmaiseksi joten ei niin kauhean paljon.

Ren

  • Indyfani
  • Viestejä: 5
    • IntoxiqueR
    • Sähköposti
Vs: Kuka aikoo....?
« Vastaus #35 : 28.05.2008 klo 01:06:38 »
Tarkoitus olisi hankkia Indy-releet. Näin alkuun ajattelin hankkia todellakin vain "jotain sinne päin" -kamoja, ja sitten kun on rahaa joskus (jos on...), niin pikkuhiljaa alan hankkia kunnon kamoja. :whip:
?NYAPPY?Kibun wo agete go!!

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Vs: Kuka aikoo....?
« Vastaus #36 : 28.05.2008 klo 01:12:39 »
Tervetuloa Kairon Baariin Ren.

Luulen, että noin kait tuo on melkein kaikilla lähteny liikkeelle, että ensin hankitaan "sinne päin" ja sitten edetään kunnon kamoihin.  :)

Ren

  • Indyfani
  • Viestejä: 5
    • IntoxiqueR
    • Sähköposti
Vs: Kuka aikoo....?
« Vastaus #37 : 28.05.2008 klo 01:34:11 »
Kiitoksia. :)

Niinhän se kai sitten. 8D Jos vaikka nyt alkuun saisi tilattua eräästä liikkeestä (minulla ei ole aavistustakaan saako täällä mainostaa liikkeitä yms, joten en ota riskejä) sellaisen muutaman euron halpisruoskan ja sitä rataa. Minun budjetilla kun ei ihan heti lähdetä ulkomailta mitään hankkimaan... :roll:
?NYAPPY?Kibun wo agete go!!

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Vs: Kuka aikoo....?
« Vastaus #38 : 28.05.2008 klo 01:37:53 »
Saa mainostaa.  :D

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Kuka aikoo....?
« Vastaus #39 : 28.05.2008 klo 10:55:43 »
Kiitos Masan, tämä säie alkoi justiinsa kuulostaa huumevalistusoppitunnilta.
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Kuka aikoo....?
« Vastaus #40 : 29.05.2008 klo 17:50:48 »
Kyllä kai mäkin joskus jonkun ajan päästä kun on paljon rahaa aion ostaa kaikki varusteet, ois kiva viimeistään ens vuoden vappujuhlaan olla...  :D

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Kuka aikoo....?
« Vastaus #41 : 29.05.2008 klo 21:06:02 »
Juu kait mä joskus, mutta ei ole tarvetta vielä. Ehkä saatan munkilla joskus hankkia jonkin moiset en ole kyllä yhtään varma tarvinko vielä..
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Kuka aikoo....?
« Vastaus #42 : 01.03.2010 klo 11:29:15 »
Nyt kun hiihtoloma on ohi, niin VP:n pyynnöstä tässä näätte penkkariasuni (ruoskaa en enää löytäny mutta se oli semmonen perus kopio) Kerrottakoon nyt vielä että toi hatun nauha on kiinni vaan takaa niin että sen voi vetää hatun yli  :D

Usapon

  • Indyfani
  • Viestejä: 25
  • ei
Vs: Kuka aikoo....?
« Vastaus #43 : 30.09.2010 klo 07:57:08 »
^ Hattu muistuttaa joko Seniorin hattua tai Juniorin joessa ryvettynyttä märkää hattua (ks. Raiders)  :D
Hyvä idea penkkariasuksi!

Jep, jep...dvd-julkaisun bonusmateriaaleissa tais olla kuvaa siitä miten HF käyttää nitojaa ettei stetsoni putoo päästä ???
Tais olla Last Crusaden kuvauksissa, mene ja tiedä..... ratsastuskohtauksissa hattu pysyy tiukasti päässä!! :)

Olen nähnyt sen pätkän. Aidoltahan se näyttää, mutta ei nyt ainakaan niin tyynellä naamalla...  :P

Olen joskus miettinyt itse että miksei huumorin vuoksi voisi itse heittää rotsia päälle. Indy-tyttö conissa se vasta olisi jotain. Tosin Marion olisi silti se helpompi ja näköä ja fyysisiä ominaisuuksiakin olisi enemmän. :P

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Kuka aikoo....?
« Vastaus #44 : 30.09.2010 klo 15:04:13 »
Joo toi hattu on aika hirveä.. Siinä lukee takana Indiana Jones tutulla punakeltaisella fontillakin vielä. Joskus aion kyllä ostaa ihan kunnollisen.  :D

KABUUM!

  • Indyfani
  • Viestejä: 6
    • Sähköposti
Vs: Kuka aikoo....?
« Vastaus #45 : 04.10.2011 klo 22:11:35 »
Mulla on ainakin hattu, lähes samanlainen takki kuin Indyllä, SA kaasunaamari laukku, varustelekasta hommattu paita, housut ja vyöt. Sitten mulla on itsetehty viidakkoveitsi jonka taoin joskus pari kuukautta sitten jousiteräksestä, zippo ja kaikkee ite tehtyä pikkuroinaa. Hankinnassa on nyt reukku ja sitten kun se tulee saan tehtyy sille asekotelon, johka on nahat jo valmiina. Pitäis jostain löytää ruoska. Hyviä nettisivuja voi ehdottaa. ;)

Huomasin vasta nyt että aihe on jo melko vanha, mutta voihan sitä koittaa herätellä eloon vaikkei se onnistuisikaan, foorumi on ollut aika hiljaine ja varmaan vetelee viimesiään. Mutta toivotaan että se menee ohi :D
« Viimeksi muokattu: 04.10.2011 klo 22:21:29 kirjoittanut KABUUM! »

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Kuka aikoo....?
« Vastaus #46 : 04.10.2011 klo 23:05:17 »
Hiljaista on ollut joo, johtuu lähinnä uusien Indy-tuotteiden vähyydestä. Itekin roikkunu lähinnä muualla kuin Indy-aiheisilla sivuilla. Ruoskantekijöitä löydät IndyVillestä http://indyville.fi/oheistuotteet/varusteet/ruoska/#tekijoita

Dr.Jones

  • Indyfani
  • Viestejä: 166
Vs: Kuka aikoo....?
« Vastaus #47 : 23.03.2012 klo 10:42:12 »
Jos joku haluaa saada laadukkaat "perusvarusteet" kotimaasta, niin nyt olisi tilaisuus!

Eli kyseiset varusteet myynnissä. Takki on malliltaan kadonneen aarteen metsästäjät ja nahka on lammasta. Koko on 40 ja sopii hyvin päälle normaalikokoiselle kaverille. Takkiin on teetetty muutamia erikoismuokkauksia, kuten 1980-luvun leikkaus ja parempi vuori jne. Takki oli pari vuotta käytössä, joten on muovautunut ja kulunut juuri sopivan näköiseksi ja tuntuiseksi  8) Hp: 160€

 Housuja ja paitaa en ole käyttänyt kuin muutaman kerran, joten ovat todella hyvässä kunnossa. Housut on kokoa 32 (pidennysvara löytyy) ja paita on kokoa M. Housujen hp: 40€ ja paidan 35€.

Hattu on akubran federation deluxe ja kokoa 59. Oli joskus enemmän käytössä, viimevuosina lojunut pääsääntöisin hyllyllä, joten ihan hyvässä kunnossa on. Alunperin tein hattuun raiders-tyyliset taitokset, mutta ovat hieman pehmenneet ajan kuluessa. Hp: 50€

Yhteydenotot: ville.nar@hotmail.com


Dr.Jones

  • Indyfani
  • Viestejä: 166
Vs: Kuka aikoo....?
« Vastaus #48 : 23.03.2012 klo 10:48:57 »
Tässä kuvia  :)

Wolfwood

  • Indyfani
  • Viestejä: 31
    • Wolfwood homepage
Vs: Kuka aikoo....?
« Vastaus #49 : 03.09.2012 klo 13:27:13 »
Takki on malliltaan kadonneen aarteen metsästäjät ja nahka on lammasta. Koko on 40 ja sopii hyvin päälle normaalikokoiselle kaverille. Takkiin on teetetty muutamia erikoismuokkauksia, kuten 1980-luvun leikkaus ja parempi vuori jne. Takki oli pari vuotta käytössä, joten on muovautunut ja kulunut juuri sopivan näköiseksi ja tuntuiseksi  8) Hp: 160€
En ymmärrä takkien koosta yhtään mitään, joten ihan mielenkiinnosta täytyy kysyä, että mikä on tässä tapauksessa "normaalikokoinen"?