Kirjoittaja Aihe: Indiana Jones and the Infernal Machine  (Luettu 66867 kertaa)

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #125 : 12.03.2009 klo 17:56:07 »
Jaajaa. Olen tuolla virtual pcllä jo pari vuotta vanhoja pelejä pelannut, mutta en kyllä yhtään kummoisempaa 3D peliä ole pelannut. Empäs tullut ajatelleeksi. Ja IM ei ainakaan näyttäisi tukevan muuta kun DirectX renderöintiä. Ja googlettamalla selkis ainakin se, että ei ole kummoiset 3D mahdollisuudet peleille VPC:llä ja paljon ongelmia vielä niiden kanssa, mutta toivottavasti tulevissa VPC:n versioissa olisi parempi 3D tuki :tup:

E: Uskompa muuten, että VMWarella saattaisi hyvinkin onnistua sillä siinä on tuki Direct3Dlle. Jos löytäisin Win98 käyttiksen .vhd:n niin voisi onnistua paremmin ja myös voisi kokeilla mokafive ohjelmalla. Vaikuttaisi vakuuttavalta 3D emuloinnissa. Ja käyttää VMWaren moottoria, mutta paljon eteenpäin kehittyneempi.

"MokaFive LivePC Engine makes use of VMware Player as a virtualization platform, but includes additional features such as automatic updates of virtual machines, streaming and caching of virtual machine images, integrated backup, hardware-accelerated 3D graphics support, and zero install when running from a USB drive."
« Viimeksi muokattu: 12.03.2009 klo 18:14:50 kirjoittanut IndianaFlippo »
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #126 : 12.03.2009 klo 19:54:11 »
Heh. On se kiva kun annetaan ohjeita joiden toimivuudesta on olemassa pelkkää mututuntumaa. [Ei näin.] Oppia ikä kaikki...
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #127 : 12.03.2009 klo 21:00:46 »
Heh. On se kiva kun annetaan ohjeita joiden toimivuudesta on olemassa pelkkää mututuntumaa. [Ei näin.] Oppia ikä kaikki...
Hehe. Pikku vikoja. En ajatellut sitä toimivuutta kirjoitus vaiheessa niinkään :tup:
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #128 : 12.03.2009 klo 21:02:09 »
Joo tällä 98:lla on sama ongelma, tuettavan näyttiksen ajuri löytyy rompulta mutta Windowsin mielestä se on perseestä ja suostuu toimimaan vain 640x480 16 värillä. Jos joku saa toimimaan VMWarella tai mokafivella niin laittakaa ihmeessä kunnon ohjeet, ite en saanu tosta ohjelmasta oikein selvää.

Pikku Jussi

  • Indyfani
  • Viestejä: 4
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #129 : 23.03.2009 klo 23:25:50 »
Moi
Olen nyt päässyt kenttään SHAMBALA jossa taistelen sitä jäähirviotä vastaan.
Kuinka se Urgonin pitäisi toimia ja missä huoneessa on se jääkalikka?

Yhden jääkalikan olen löytänyt seinämän vierestä , huoneiden välistä.

Peli on toiminut muuten hyvin PCeelläni. Tilasin pelin LucasArts verkkokaupasta aikoinaan. Pakettiin kuuluu 2 kiekkoa.  Muutamamia blugeja lukuun ottamatta olen päässyt pelissä hyvin eteen päin. Näistäkin Blugeista olen selvinnyt jumalkoodilla ja ahkeralla seivaamisella.

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #130 : 23.03.2009 klo 23:34:28 »
Mene jäähirviön lähelle ja käytä Urgonin osaa siihen. Odota, että osa latautuu ja toista sama kolme kertaa. Hirviö tuhoutuu ja jo löytämäsi jääkalikkaan tulee säröjä. Räjäytä jääkalikka Urgonin osalla.
« Viimeksi muokattu: 23.03.2009 klo 23:40:07 kirjoittanut Masa »

Klage

  • Indyfani
  • Viestejä: 17
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #131 : 19.10.2009 klo 13:42:29 »
Tämä peli tuli sitten läpäistyä. Varsin viihdyttävää ajanvietettä, ettenkö sanoisi.

Tilasin pelin Englannista asti Ebayn kautta. Tämä oli vieläpä varustettu sillä isolla pahvikotelolla. Pikkaisen nuhjaantunut pakkaus, mutta kuitenkin kunnossa. Ja itse levyt olivat ihan priimoja, eli ei naarmuja. Asennuksessakaan ei ilmennyt mitään lukuvaikeuksia.

Koneeni on suht tämän päivän tekniikalla varustettu, eikä mitään suurempia toimivuusongelmia ollut. Toki käyttis on xp, mutta pelitti ihan hyvin kun valitsin win98 moden päälle. Joissakin kohdissa peli tosin kaatui kun päräyttelin rynnäkkökiväärillä ja tuntuma oli, että näin kävi etenkin jos Indy oli kyseisellä hetkellä kaltevalla tasolla.

Ja jatkoa seuraa. Emperor's Tomb oli Amazon.co.uk:n käytettyjen puolella myynnissä huikeaan 2 punnan hintaan. Tuohon kun lisää postikulut, niin kaikkineen hintaa tuli n. 6.5 euroa. Notta jos vaan tuote on kunnossa, niin hinta ei päätä huimaa (joku tosin kauppaa samaa peliä vieläkin halvemmalla, 0.09 punnalla, mutta valitettavasti toimitusvaihtoehdoissa oli vain UK).

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Indiana Jones and the Infernal Machine
« Vastaus #132 : 02.12.2009 klo 23:11:21 »
Hei tuli muuten mieleen (kun selasin vanhoja ET:n viestejä) että oon päässy "salaiseen paikkaan" Tian Shan Riverissä. Siinä melko loppuvaiheessa kun palaa kynttilänhakuretkiltä ja menee kumiveneellä sinne luolaan jossa on hissi niin näkee siellä kauempana (taivasalla) luurangonpään hakattuna kiveen. Joskus monta vuotta sitten pääsin tunkemaan niiden kivien välistä sinne alas ja onnistuin kuolemaan sinne, mutta olin niin pieni että en osannu ottaa screenshotteja...  :(
Ja sitten on ollu vähän muutakin pikku kivaa Jeep Trekissä. Hehehee! Ensinnäkin, alussa teltalla oli se monkey islandin päähenkilö ja palmuja ja venäläiset vähän myöhempänä oli muuttunu MOOTTOREIKSI ja VALKOISIKSI KOLMIOIKSI...! Siis kivääriukot oli samanlaisia moottoreita kuin Babylonissa siinä kun ne verkko-ovet aukee vähän sen jälkeen kun on päässyt sisään. Konekivääriukot taas oli vaan pieniä valkoisia kolmioita ja niihin oli vaikee osuu vaikka onkin automaattitähtäys (tai sitten se vaan tuntu siltä). Ei meinannu osuu kun nauratti niin paljon  :D

Vakuutan että näin oudoilta kuulostavat tapaukset ovat ihan aitoja ja uskon jos teillä on ollu jotain häiriöitä.