Kirjoittaja Aihe: Lego Indiana Jones  (Luettu 116899 kertaa)

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Vs: Lego Indiana Jones tulossa
« Vastaus #75 : 19.05.2008 klo 20:53:20 »
Vähän kummaa mielestäni.. Jos elokvuaj onkaperustalta tehään peli ja sit pelistä sensuroidaan jotain...
Nyt indyllä on siis vain ylipäätään pahoja eurooppalaisia vastassa?
Kivat kirjotus virheet "elokvuaj, onkaperustalta". Huomasin vaan niin rupesin spämmää tänne  :roll:

Eipä tuota oo kehumista sunkaan kirjoitustaidoissa, kirjoitusvirhe on yhdyssana. Mutta kuten olen jo sanonut, me kaikki teemme joskus virheitä.  ;)

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Lego Indiana Jones tulossa
« Vastaus #76 : 19.05.2008 klo 21:06:04 »
Tähän sopis hyvin se "Uuno Turhapuro armeijan leivissä" -elokuvan kohtaus jossa Uuno joutuu tekemään tuttavuutta kirjoituskoneen kanssa... mutta eipä löytynyt tuubista.
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Lego Indiana Jones tulossa
« Vastaus #77 : 20.05.2008 klo 16:05:31 »
Vähän kummaa mielestäni.. Jos elokvuaj onkaperustalta tehään peli ja sit pelistä sensuroidaan jotain...
Nyt indyllä on siis vain ylipäätään pahoja eurooppalaisia vastassa?
Kivat kirjotus virheet "elokvuaj, onkaperustalta". Huomasin vaan niin rupesin spämmää tänne  :roll:

Eipä tuota oo kehumista sunkaan kirjoitustaidoissa, kirjoitusvirhe on yhdyssana. Mutta kuten olen jo sanonut, me kaikki teemme joskus virheitä.  ;)

Haha! Ei tommosia pidä laskea :P
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Lego Indiana Jones tulossa
« Vastaus #78 : 20.05.2008 klo 20:02:50 »
virhe se on missä muutkin..

Miksa

  • Indyfani
  • Viestejä: 136
Vs: Lego Indiana Jones tulossa
« Vastaus #79 : 26.05.2008 klo 18:07:27 »
Meen ens viikon viikonloppuna kattoo, josko ois tullu tuo peli.

Tällä viikolla käyn katsomassa Kristallikallon valtakunnan ja ensi viikolla käyn ostamassa(jos on ilmesytynyt)Original adventuresin. Molemmilla viikoilla Indyä.  :whip:

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Lego Indiana Jones tulossa
« Vastaus #80 : 26.05.2008 klo 19:30:58 »
Sehän tulee 06.06.08 Eurooppaan eli Suomeen varmaan joskus siinä lähellä. Hinta on kyllä 50e joten pitää kyllä miettiä hankinko, sillä ei tuo demo mielestäni ollut kyllä mikään huikean hauska, mutta saatampa hankkia sen kokoelmiini. Tällä hetkellä kyllä n.15 peliä jotka pitäisi pelata. Esim Sam&Maxit ja pari muuta. Kannattaa hankkia Sam&Maxit maksaa vaan 30e 6 osaa :tup:.
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Vs: Lego Indiana Jones tulossa
« Vastaus #81 : 27.05.2008 klo 13:43:29 »
Itselläni on Xbox 360 ja voisin vannoa, että kun peli julkaistaan Suomessa niin hinta sille ei ole yhdessäkään paikassa alle 60 euroa. Yleisin hinta tulee kaupoissa Lego Indyllekin olemaan se 69,95 euroa. Minä tosin oman painokseni ennakkotilasin jo Briteistä hintaan 42 euroa. Saa nähdä tuleeko peli jo ensi viikolla kotiin vai joutuuko odottelemaan parin viikon päähän.

Millä koneilla/konsoleilla te pelaatte itse pelejä? Indyhän näytetään julkaistavaksi lähes jokaiselle alustalle PC:stä käsikonsoleihin.
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Lego Indiana Jones tulossa
« Vastaus #82 : 27.05.2008 klo 14:18:42 »
No mieluiten kuitenkin PC:llä pelaan. Koen aika turhaksi PS:t sun muut, kun niillä ei voi kun vaan juuri pelata ja ohjaaminen on itsestäni hiukan hankalampaa kuin koneella. Ainakin sotapeleissä. Tosin pari hauskaakin peliä kaverin luona ollaan pelattu. Muuten tuo uusin indy joka tulee joskus ja jolle ei ole vielä määritelty nimeä niin se toimii varmasti aika hyvin ohjaimilla.

Eli toisinsanoen PC on semmonen paketti joka sisältää kaiken. :tup:
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Miksa

  • Indyfani
  • Viestejä: 136
Vs: Lego Indiana Jones tulossa
« Vastaus #83 : 27.05.2008 klo 14:35:46 »
PC myöskin, ku en omista pleikkaa ym. konsoleita ja tuleehan se halvemmaksi. Tiltin shopissa lukee, että Original adventures maksaa PC:lle 39.95. € , eli siis on halvempi, kuin PS2:lle, joka on 49.90.

Huom. Original adventures PC-versio maksaa siis 39.95 euroa Tilt-pelikaupoissa. Muiden kauppojen hintaa en tiedä.

Tuossa näette:
http://www.tilt.fi/

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Lego Indiana Jones tulossa
« Vastaus #84 : 27.05.2008 klo 20:38:21 »
PS2 ehdottomasti... Tosin ite varmaan käyn ostamassa tämän pelin EB Gamesista kun niillä on tarjous että tuo 4 ps2 peliä ja maksa 10€ niin saat sen.

Mä siis käyn kirpparilla. Ostan pilkkahintaan flopanneita pelejä. Vien ne kauppaan ja maksan 10€
/\
saan halvemmalla :P
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Lego Indiana Jones tulossa
« Vastaus #85 : 27.05.2008 klo 20:42:48 »
PS2 ehdottomasti... Tosin ite varmaan käyn ostamassa tämän pelin EB Gamesista kun niillä on tarjous että tuo 4 ps2 peliä ja maksa 10€ niin saat sen.

Mä siis käyn kirpparilla. Ostan pilkkahintaan flopanneita pelejä. Vien ne kauppaan ja maksan 10€
/\
saan halvemmalla :P
Haha! Oot sie kiero. :P
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Vs: Lego Indiana Jones tulossa
« Vastaus #86 : 28.05.2008 klo 08:37:51 »
Ite olen kans harkinnut käyttää samaa taktiikkaa sitten kun pitää ostaa seuraava must-peli. Eli mahdollisesti sitten kun NHL09 julkaistaan. :P

Ite pidän konsolilla pelaamisesta paljon enemmän kuin PC:llä. Konsolille pystyy suunnittelemaan pelit tarkemmin ja voi olla varma että ne toimii, koska laitteistoissa ei ole eroja vaan ne on nimenomaan suunniteltu juuri sille kyseiselle laitteistolle. Se on totta tosin, että räiskintäpelejä en lähtis konsolilla pelaamaan ikinä, siihen on ainoa oikea vaihtoehto PC. Mutta muut menee oikein kivasti konsolilla.
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Lego Indiana Jones tulossa
« Vastaus #87 : 28.05.2008 klo 13:50:47 »
Ite olen kans harkinnut käyttää samaa taktiikkaa sitten kun pitää ostaa seuraava must-peli. Eli mahdollisesti sitten kun NHL09 julkaistaan. :P

Ite pidän konsolilla pelaamisesta paljon enemmän kuin PC:llä. Konsolille pystyy suunnittelemaan pelit tarkemmin ja voi olla varma että ne toimii, koska laitteistoissa ei ole eroja vaan ne on nimenomaan suunniteltu juuri sille kyseiselle laitteistolle. Se on totta tosin, että räiskintäpelejä en lähtis konsolilla pelaamaan ikinä, siihen on ainoa oikea vaihtoehto PC. Mutta muut menee oikein kivasti konsolilla.
Mielestäni NHL:lät on menossa vaan huonompaan suuntaan ainakin PC:llä. Ensimmäinen NHL jota pelasin oli NHL99 ja myös paras peli mielestäni. Pelissä oli kaikki tarvittava. Näppäimiä oli 5. Taklaaminen(Samasta napista nopeennus),Laukominen,Erikoiskikka,Syöttö ja takaperin luistelu jota ei oikeastaan tarvita. Seuraavana hankin Nhl 2002 joka on ollut myös todella hyvä, jopa parempi kuin 99. Mutta tässä pari kuukautta sitten menin ostamaan nhl08:n ja oli kyllä suuri pettymys. Pelissä on n. 15 näppäintä joilla ohjataan ukkoa ja soheltamiseksihhan se menee. Uudistuksena vain grafiikat(jotka eivät ole edes parhaasta päästä)peliäly(joka kyllä kieltämättä ihan hyvä)ja verkkopeli toiminto. Oli kyllä suorastaan virhe ostos, mutta kuinka ne NHL:lät sitten toimii muilla konsoleilla?

E: Oon muuten pelannut kaverin luona 04 ja 06 ja nekään mitään huippuluokkaa..
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

reksa

  • Tiskaaja
  • Viestejä: 365
    • Sähköposti
Vs: Lego Indiana Jones tulossa
« Vastaus #88 : 28.05.2008 klo 14:37:42 »
Ite olen kans harkinnut käyttää samaa taktiikkaa sitten kun pitää ostaa seuraava must-peli. Eli mahdollisesti sitten kun NHL09 julkaistaan. :P

Ite pidän konsolilla pelaamisesta paljon enemmän kuin PC:llä. Konsolille pystyy suunnittelemaan pelit tarkemmin ja voi olla varma että ne toimii, koska laitteistoissa ei ole eroja vaan ne on nimenomaan suunniteltu juuri sille kyseiselle laitteistolle. Se on totta tosin, että räiskintäpelejä en lähtis konsolilla pelaamaan ikinä, siihen on ainoa oikea vaihtoehto PC. Mutta muut menee oikein kivasti konsolilla.
Mielestäni NHL:lät on menossa vaan huonompaan suuntaan ainakin PC:llä. Ensimmäinen NHL jota pelasin oli NHL99 ja myös paras peli mielestäni. Pelissä oli kaikki tarvittava. Näppäimiä oli 5. Taklaaminen(Samasta napista nopeennus),Laukominen,Erikoiskikka,Syöttö ja takaperin luistelu jota ei oikeastaan tarvita. Seuraavana hankin Nhl 2002 joka on ollut myös todella hyvä, jopa parempi kuin 99. Mutta tässä pari kuukautta sitten menin ostamaan nhl08:n ja oli kyllä suuri pettymys. Pelissä on n. 15 näppäintä joilla ohjataan ukkoa ja soheltamiseksihhan se menee. Uudistuksena vain grafiikat(jotka eivät ole edes parhaasta päästä)peliäly(joka kyllä kieltämättä ihan hyvä)ja verkkopeli toiminto. Oli kyllä suorastaan virhe ostos, mutta kuinka ne NHL:lät sitten toimii muilla konsoleilla?

E: Oon muuten pelannut kaverin luona 04 ja 06 ja nekään mitään huippuluokkaa..

NHL08 on PC:llä sama kuin NHL 2005, mutta uusilla rostereilla ja kansilla. Next-gen konsoleilla on sitten eri asia.
Änäriä kannattaa kyllä pelata ohjaimella

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Vs: Lego Indiana Jones tulossa
« Vastaus #89 : 28.05.2008 klo 15:29:13 »
Pelit-lehtihän tämän mielestäni kertoi parhaiten arvioidessaan NHL08:a viime syksynä. He antoivat hyvät arvostelut uudelle NHL:lle nimenomaan uudistuneesta pelattavuudesta jne. Lopussa oli kuitenkin se tärkein maininta, "Peli on arvosteltu Xbox 360:llä ja arvostelu ei koske PC:n NHL08:aa."

NHL08 PC:llä on kuulemma ilmeisen epäonnistunut versio ja toitottaa samaa mitä tähänkin astiset NHL:t. Pelin nopeus on liian suuri ja muuta sen semmoista. En nyt muista mitä siellä tarkalleen ottaen sanottiin kun ei ole tuo lehti nyt lähettyvilläni, mutta fakta on nykyään se, että EA:n urheilupelit tulevat varmasti jatkossakin olemaan huomattavan paljon parempia konsoleilla kuin PC:llä. Syytä tähän en tiedä, että miksei sitä saa PC:lle yhtä hyväksi jos käyttäisi esim padeja, mutta näin on arvotelut menneet enkä usko että siitä on tilanne muuttumassa.

Itse pidän 08:a parhaana NHL:nä tähän asti, mutta nimenomaan Xboxilla pelatessa. En edes halua koittaa PC:llä kun olen lukenut nuo arvostelut ja kerran nähnyt sitä pelattavan PC:llä.

Mutta tässäpä tämä, jospa jatkettaisiin sitten Indianan pelistä eteenpäin taas tässä topicissa ettei mene ihan totaalisen offiksi. Jos intoa riittää ja joku jaksaa niin tuonne Baarin (tiskin) puolellehan joku voisi vaikka oman topicin luoda tätä pelaamis aihetta koskien.
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Lego Indiana Jones tulossa
« Vastaus #90 : 29.05.2008 klo 17:53:16 »
Jos saan toisen ohjaimen PS3:en lähiaikoina niin sille! Jos ei niin pakko kakkoselle.  :P

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Lego Indiana Jones tulossa
« Vastaus #91 : 29.05.2008 klo 19:23:37 »
Toivottavasti tähän lisätään nettikaksinpeli ja semmoinen toiminto, että jos on sulla on jonkun Lego Star Wars-pelin tallennus koneellasi, niin voit ladata ne kaikki hahmot tähän peliin ja pelata niillä yhdessä Indy-hahmojen kanssa.

Itse en ole vielä päättänyt, ostanko sen Xboxille vai PC:lle :-\. No, kohta se selviää, kun tää peli tulee kauppoihin.
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Lego Indiana Jones tulossa
« Vastaus #92 : 29.05.2008 klo 21:34:02 »
Hee hou! Tervetuloa baariin!
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

Miksa

  • Indyfani
  • Viestejä: 136
Vs: Lego Indiana Jones tulossa
« Vastaus #93 : 30.05.2008 klo 14:02:50 »


Itse en ole vielä päättänyt, ostanko sen Xboxille vai PC:lle :-\. No, kohta se selviää, kun tää peli tulee kauppoihin.


PC
+ Halvempi
-  Kaksinpelin peluu hankalanpaa


Xbox
+ Helppoa pelata kaksinpeliä
-  Kalliimpi

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Lego Indiana Jones tulossa
« Vastaus #94 : 31.05.2008 klo 23:27:30 »
IndyVillessä nyt pelin kansikuva isona ja uusia kuvakaappauksia. /muut_seikkailut/pelit/lego/

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Lego Indiana Jones tulossa
« Vastaus #95 : 02.06.2008 klo 08:47:33 »
IndyVillessä nyt pelin kansikuva isona ja uusia kuvakaappauksia. /muut_seikkailut/pelit/lego/

No kiitos, että muutit tota sivua. Alko jo tympii, kun siel oli viel toi teaser-traileri, eikä sitä varsinaista trailerii.
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

Miksa

  • Indyfani
  • Viestejä: 136
Vs: Lego Indiana Jones tulossa
« Vastaus #96 : 02.06.2008 klo 10:16:43 »
Varsinainen traileri on ollut siellä jo aika kauankin.  :)

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Lego Indiana Jones tulossa
« Vastaus #97 : 03.06.2008 klo 23:20:04 »
12.6 suomeen.
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Lego Indiana Jones tulossa
« Vastaus #98 : 04.06.2008 klo 07:46:49 »
JIIHAAAA :D! Vielä kaksi päivää, niin Lego Indiana Jones on ulkona!

Muuten, tänään oli Turun Sanomien Treffit-liitteessä mukana kuva juuri tästä pelistä.

KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Vs: Lego Indiana Jones tulossa
« Vastaus #99 : 04.06.2008 klo 10:39:07 »
Mistä nää muuten Pete kattoit tuon 12. päivä? Eihä täsä tiiä ennää ketä täsä uskos.
« Viimeksi muokattu: 04.06.2008 klo 11:11:17 kirjoittanut Masa »