Kirjoittaja Aihe: LEGO Batman the videogame(millonkas nää loppuu? :))  (Luettu 36040 kertaa)

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: LEGO Batman the videogame(millonkas nää loppuu? :))
« Vastaus #25 : 28.07.2008 klo 14:39:15 »
En aio mennä katsomaan. ihmeellistä kyllä, että koko suomen tämän vuoden katsotuin ensi-ilta oli sillä elokuvalla, että on täällä aika paljon tollasia Yön ritareita. Kävin silti kyllä syömässä hesessä n. 1kk sitten sen aterian oli aika huono, kun kymmenen kiloo salaattia ja ei melkein yhtään majoneesia ja ranskalaiset oli tuli kuumia ja maistu pahoilta ja limpparia oli liikaa. indiana jones ja kristalli kallon kirous oli 5. suosituin ensi-ilta(no voi prkl) ekana oli, mamma mia jos joku sattui katsomaan uutiset eilen.
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

mk

  • Indyfani
  • Viestejä: 165
Vs: LEGO Batman the videogame(millonkas nää loppuu? :))
« Vastaus #26 : 28.07.2008 klo 19:00:56 »
Eipä toi yleisöryntäys nyt mikään ihme ollut, Begins oli helvetin hyvä elokuva ja Dark Knight on kyllä vuoden 2008 paras elokuva ja paras supersankari filmatisointi ikinä.
"You shouldn't forget the importance of entertainment."

reksa

  • Tiskaaja
  • Viestejä: 365
    • Sähköposti
Vs: LEGO Batman the videogame(millonkas nää loppuu? :))
« Vastaus #27 : 28.07.2008 klo 22:08:01 »
Dark Knight-keskustelua voi jatkaa tuolla http://indyville.fi/baari/index.php?topic=76.50

oli kyllä kova leffa.

Miksa

  • Indyfani
  • Viestejä: 136
Vs: LEGO Batman the videogame(millonkas nää loppuu? :))
« Vastaus #28 : 10.08.2008 klo 18:55:05 »

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: LEGO Batman the videogame(millonkas nää loppuu? :))
« Vastaus #29 : 11.08.2008 klo 12:24:36 »
Onkos tuo 8:s Manbat vai joku muu? Itse olen katsokaas nähnyt vaan sen vanhan elokuvan, pari vanhaa jaksoa ja sitä vanhempaa animaatiosarjaa...

Miksa

  • Indyfani
  • Viestejä: 136
Vs: LEGO Batman the videogame(millonkas nää loppuu? :))
« Vastaus #30 : 23.08.2008 klo 19:53:44 »
Onkos tuo 8:s Manbat vai joku muu? Itse olen katsokaas nähnyt vaan sen vanhan elokuvan, pari vanhaa jaksoa ja sitä vanhempaa animaatiosarjaa...

Juu, virallisilla sivuilla vahvistettiin, että se on se ja lisäksi kaksi muutakin hahmoa on esitteillä, jotka ovat Batgirl ja Alfred.
Lisäksi Videos-osiosta avattiin gameplay-osio.

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: LEGO Batman the videogame(millonkas nää loppuu? :))
« Vastaus #31 : 23.09.2008 klo 11:23:24 »
Tässä on pari videota. Esittelyssä Alfred, Batgirl, Nightwing, Arvuuttaja ja kissananainen (unohtamatta Batmania ja Robinia).   http://www.viddler.com/explore/tilttv/videos/16/

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: LEGO Batman the videogame(millonkas nää loppuu? :))
« Vastaus #32 : 23.09.2008 klo 18:17:51 »
Nyt se sitten on tullut! Tällä hetkellä rahatilanne on kyllä sen verran hyvä, että voisin kyllä tämän ostaa, vaikka se varmaan menee tonne samaan hyllyyn muitten ei pelattujen pelien kasaan. Itselleni kyllä lego indiana jones oli täydellinen pettymys, mutta pelasin sen silti läpi.
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: LEGO Batman the videogame(millonkas nää loppuu? :))
« Vastaus #33 : 23.09.2008 klo 19:22:47 »
Itse ehdottomasti ostan tuon Lego Batmanin. Olihan kyllä tuo Lego Indiana Jones melko hyvä mutta melkoinen pettymys, etenkin hahmoissa, sillä suurin osa lyö, juoksee ja hyppää samalla tavalla. Ja välivideotkin tuotti pettymystä, oli melko surkeasti tehty. No, nyt peukut pystyyn vaan.
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

Miksa

  • Indyfani
  • Viestejä: 136
Vs: LEGO Batman the videogame(millonkas nää loppuu? :))
« Vastaus #34 : 24.09.2008 klo 16:55:00 »
Niin, Lego Indy oli muuten hyvä peli, mutta ei aivan täydellinen. Itseäni eniten häiritsee se, että vedin sen sataprossasesti läpi muutamassa viikossa, mutta en ole vieläkään vetänyt Lego Star Wars kakkosta sataprossasesti. Oli Lego Indy kuitenkin parempi pelattavuudellaan, mutta välianimaatioihin ja hahmoihin olisi voitu panostaa enemmän.

Lego Batman näyttää sen sijaan kerrassaan hyvältä. Kiva juttu tässä on se, että sankareilla ja roistoilla on omat tarinansa. Ostan sen taatusti muiden Lego pelien joukkoon.

EDIT: Hetkinen, IndianaFlippo, tarkoitatko, että Lego Batman on jo kaupoissa, vai käsitinkö väärin? Luin Tiltin sivuilta, että Suomeen se tulis 10.10.
« Viimeksi muokattu: 24.09.2008 klo 17:05:02 kirjoittanut Miksa »

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: LEGO Batman the videogame(millonkas nää loppuu? :))
« Vastaus #35 : 24.09.2008 klo 20:02:37 »
Niin, Lego Indy oli muuten hyvä peli, mutta ei aivan täydellinen. Itseäni eniten häiritsee se, että vedin sen sataprossasesti läpi muutamassa viikossa, mutta en ole vieläkään vetänyt Lego Star Wars kakkosta sataprossasesti. Oli Lego Indy kuitenkin parempi pelattavuudellaan, mutta välianimaatioihin ja hahmoihin olisi voitu panostaa enemmän.

Lego Batman näyttää sen sijaan kerrassaan hyvältä. Kiva juttu tässä on se, että sankareilla ja roistoilla on omat tarinansa. Ostan sen taatusti muiden Lego pelien joukkoon.

EDIT: Hetkinen, IndianaFlippo, tarkoitatko, että Lego Batman on jo kaupoissa, vai käsitinkö väärin? Luin Tiltin sivuilta, että Suomeen se tulis 10.10.
Ainakin sen pystyy tilata ulkomailta. Itse ainakin tilaan jos ostan, sillä se on mulle aivan sama jos 10-20e tulee lisämaksua jos sitäkään.
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: LEGO Batman the videogame(millonkas nää loppuu? :))
« Vastaus #36 : 24.09.2008 klo 20:26:40 »
Mistäs poika tilasit, ihan vaan näin mielenkiinnosta...

EU:n alueelta ei ainakaan saa vielä kuin preordereita.
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: LEGO Batman the videogame(millonkas nää loppuu? :))
« Vastaus #37 : 24.09.2008 klo 20:51:35 »
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-7s-49-en-70-2tfq.html aika halvaksihhan se oikeastaan tuli?
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: LEGO Batman the videogame(millonkas nää loppuu? :))
« Vastaus #38 : 25.09.2008 klo 10:46:51 »
Niin, Lego Indy oli muuten hyvä peli, mutta ei aivan täydellinen. Itseäni eniten häiritsee se, että vedin sen sataprossasesti läpi muutamassa viikossa, mutta en ole vieläkään vetänyt Lego Star Wars kakkosta sataprossasesti.

Just samalla tavalla mulla kävi. Pitää pelata Force Unleashed läpi ennen kuin voi ostaa ton Batmanin.  :D

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: LEGO Batman the videogame(millonkas nää loppuu? :))
« Vastaus #39 : 27.09.2008 klo 09:34:36 »
Pitää pelata Force Unleashed läpi ennen kuin voi ostaa ton Batmanin.  :D
Ite en oo ehtiny vielä ostaa Force Unleashedia, sillä mun Xbox on korjauksessa Saksassa, koska sen käynnistysnappi vilkkus koko ajan punaisena, ja samalla mitään ei tapahtunu. Soitettiin sitten Suomen Xbox-asiakaspalveluun, ja näin siellä sitten neuvottiin. Mutta tää Lego Batmanin ostaminen kyllä menee tiukaks, taidan saada sen viimeistään jouluna.
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: LEGO Batman the videogame(millonkas nää loppuu? :))
« Vastaus #40 : 28.09.2008 klo 19:28:30 »
Pyydän anteeksi jo etukäteen, mutta Youtubessa joku on julkaissut gameplay-videon pelin ekasta kentästä. Yritin olla vastustamatta houkutusta, mutta retkahdin pahan kerran. Pyydän anteeksi vielä kerran, mutta päätin pistää vielä tännekin linkin. Tiedän, olen säälittävä: http://www.youtube.com/watch?v=VKTfa3E4BpU
« Viimeksi muokattu: 28.09.2008 klo 19:34:36 kirjoittanut Indy-jäbä »
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

Miksa

  • Indyfani
  • Viestejä: 136
Vs: LEGO Batman the videogame(millonkas nää loppuu? :))
« Vastaus #41 : 29.09.2008 klo 09:56:35 »
Pyydän anteeksi jo etukäteen, mutta Youtubessa joku on julkaissut gameplay-videon pelin ekasta kentästä. Yritin olla vastustamatta houkutusta, mutta retkahdin pahan kerran. Pyydän anteeksi vielä kerran, mutta päätin pistää vielä tännekin linkin. Tiedän, olen säälittävä: http://www.youtube.com/watch?v=VKTfa3E4BpU

Noh, hurahdin itse katsomaan vain tuon ekan maan alkuvideon. Ja täytyy kyllä sanoa, että peli näyttää todella upealta. En nyt sano videosta enempää, etten vaan pilaa jännityksiä.

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: LEGO Batman the videogame(millonkas nää loppuu? :))
« Vastaus #42 : 10.10.2008 klo 21:10:53 »
Taitaa olla myöhässä ei löytyny Anttilasta, citymarketista eikä rautatientorin gamestopista...  :(

Miksa

  • Indyfani
  • Viestejä: 136
Vs: LEGO Batman the videogame(millonkas nää loppuu? :))
« Vastaus #43 : 11.10.2008 klo 22:20:32 »
Taitaa olla myöhässä ei löytyny Anttilasta, citymarketista eikä rautatientorin gamestopista...  :(

Käväsin kattoo Tiltin sivuilta. 15.10 se ilmestyy.

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Vs: LEGO Batman the videogame(millonkas nää loppuu? :))
« Vastaus #44 : 11.10.2008 klo 23:40:31 »
No jaa, kävin tänään Anttilassa ja siellä oli ainaki joku LEGO Batman.

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: LEGO Batman the videogame(millonkas nää loppuu? :))
« Vastaus #45 : 15.10.2008 klo 19:04:53 »
Nyt vasta ne tuli tänne Turkuunkin, ainakin Yliopistonkadun Anttilassa ja Myllyn Prismassa löyty niitä kaikille mahollisille konsoleille. Harmi vaan, että se mun Xbox on vieläkin siel Saksass korjattavana ja enkä oo edes ehtiny ostaa The Force Unleashediakaan vielä  :o. No, eipä voi mittään, kun odotella ja katsoa mitä tapahtuu.

P.S. Sata viestiä! Jiihaa  :D! Harmi vaan, et osa on sellasia, mitkä voi poistaa.
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: LEGO Batman the videogame(millonkas nää loppuu? :))
« Vastaus #46 : 15.10.2008 klo 20:44:43 »
Harmi vaan, että se mun Xbox on vieläkin siel Saksass korjattavana ja enkä oo edes ehtiny ostaa The Force Unleashediakaan vielä  :o.
Joo ei kyllä kannatakkaan. Pakko sanoa, että Force unleashed on yksi Lucasin huonoimmista peleistä. Nykyään pitäisi sentään pysyä kehityksessä mukana ja se ei lucasilta ole onnistunut. Tuurruttava, jatkuvaa mättämistä, liian nopeasti julkaistu (ei ole hiottu kuntoon), mutta takuulla menee kyllä SW faneille kuten sinä näytät olevan? Hyvät puolet pelissä on ehkä tunnelma ja todentuntuisuus.



Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Miksa

  • Indyfani
  • Viestejä: 136
Vs: LEGO Batman the videogame(millonkas nää loppuu? :))
« Vastaus #47 : 18.10.2008 klo 11:43:12 »
Noh, käväsin pari päivää tässä sitten ostamassa tuon Batmanin ja Stoorit on vedetty läpi. Välianimaatiot ovat paljon hienompia ja parempia, kuin aiemmissa lego-peleissä. Pelattavia hahmoja on tällä kertaa todella vähän, mikä tuo ehkä vähän vaihtelua. Mutta se, mikä eniten potuttaa, on sankarien tarina. Jokaisen maan tarkoitus on sama(paitsi ajoneuvomaiden): läpäistään kenttä, vangitaan pahis, läpäistään kenttä, vangitaan pahis. Lisäksi pelkällä Batmanilla ja Robinilla pelaaminen uuvuttaa. Ei pahistenkaan tarinat mitään parasta tasoa ole, mutta tuopa ainakin vaihtelua pelata eri hahmoilla vähän väliä. Katotaan nyt, jos jossain vaiheessa kokeilen vetää sen sataprossasesti läpi.

indyfany

  • Indyfani
  • Viestejä: 17
Vs: LEGO Batman the videogame(millonkas nää loppuu? :))
« Vastaus #48 : 19.10.2008 klo 19:42:28 »
Juu, mä oon käyny siel.

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: LEGO Batman the videogame(millonkas nää loppuu? :))
« Vastaus #49 : 02.11.2008 klo 20:39:43 »
Juu, aika suosituks on menny tää peli. Nyt sitä myydään PSP:n uuden version kanssa paketissa, niinkuin mainoksista ootte nähny. Itse en ole saanut tätä, mutta Myllyn Tilt-kaupassa oli mahdollisuus pelata tätä ja aika hieno on, totta vieköön :P. No, nyt vaan odottelen, että joulu tulis niin sais sen.
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!