Äänestys

Mikä on mielestäsi paras Kummeli-sketsi

Matti Näsä
Musavisa
Sporttivartti
Miksi teit sen?!
Efektimies
Nt sattu kyllä Juhaa leukaan
Apinaa koijataan
Speedy ja Saku
Varikset
Puukon veljekset
Panomies
Me emme tupakoi täällä
Tero Nuppi ja Esa Nahka
Kaikki on hyviä
Joku muu, mikä?

Kirjoittaja Aihe: Kummeli  (Luettu 7242 kertaa)

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Kummeli
« : 05.10.2008 klo 17:00:37 »
Kummeli, tuo suomalaisten sketsisarjojen kuningas on puhuttanut kansaa koko ajan. Nuo hulvattomat huumorimiehet saavat kaikki nauramaan ja itkemään ilosta, ja tuo sopusoinnun jopa riiteleville jengeille: Musavisa, Sporttivartti, Apinaa koijataan, Matti Näsä ja monet muut, niitä ei voi millään unohtaa. Kyllä lähtee!!!

Pistin jopa äänestyksen pystyyn, jossa voitte väitellä suosikkisketsistä. Kaikkia en pystynyt pistämään, jos nyt joku unohtui, niin voit ihan itse kysyä muiden mielipidettä siitä. Ja nyt olen erittäin rauhallinen, joten konflikteja ei synny, olkaa siitä huoli.
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Vs: Kummeli
« Vastaus #1 : 06.10.2008 klo 14:21:49 »
Onhan tuo legendaarinen poppoo. Viime vuosina tosin mennyt hieman vaisuksi tuo touhu, ei nuo elokuvat kuitenkaan pääse millään samalle tasolle kuin itse sketsisarja. 2003 vuonna julkaistu viimeisin sketsipläjäys oli kyllä aivan loistava paketti.

En ole uusinta leffaa vielä kyllä edes nähnyt, joten sen suhteen en osaa kommentoida muuten kuin kuulopuheiden perusteella...
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Kummeli
« Vastaus #2 : 07.10.2008 klo 06:51:21 »
En oo itekkään nähny, enkä oo edes Jackpotiakaan, Storiesin ja Kultakuumeen kylläkin. Ite en mee kattomaan leffaan, vaan odotan kun se tulee DVD:lle.

Ite en paljon pitänyt kaudesta 2003-2004, oli vähän laimea ja jotenkin tylsä. Ainoa sketsi joka sai nauramaan, oli kyllä toi Jankon betoni, siinä melkein alko jo itkemäänkin. Kyllä toi 1991-94 oli se paras Kummeli-aikakausi, silloin esiintyi kyll semmoisia sketsei, jotka vieläkin naurattaa. Mutta tietenkin, jälleen kerran, tämähän on vain makuasia, ja niistähän ei kannata kiistellä.
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

Mazku

  • Indyfani
  • Viestejä: 53
Vs: Kummeli
« Vastaus #3 : 25.10.2008 klo 20:45:29 »
Kyllä minä nuorempana niistä tykkäsin, katsoin kaikki DVD:t, mutta enää ei samat vitsit naurata, paitsi en minä niille kyllä nuorempanakaan nauranut :). En oo leffojakaan vaivautunu kattomaan (paitsi kun katoin osan Storesista ja Jackpotista serkun luona). Elikkä en pidä niistä.  :yök: :yök:

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Kummeli
« Vastaus #4 : 26.10.2008 klo 10:49:49 »
Kyllä minä nuorempana niistä tykkäsin, katsoin kaikki DVD:t, mutta enää ei samat vitsit naurata, paitsi en minä niille kyllä nuorempanakaan nauranut :). En oo leffojakaan vaivautunu kattomaan (paitsi kun katoin osan Storesista ja Jackpotista serkun luona). Elikkä en pidä niistä.  :yök: :yök:
Nuorempana tykkäsit, mutta et nauranut. No niiden ideana on kyllä naurattaa niin miten sä niistä sitten tykkäsit?
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Mazku

  • Indyfani
  • Viestejä: 53
Vs: Kummeli
« Vastaus #5 : 26.10.2008 klo 11:35:41 »
Nuorempana tykkäsit, mutta et nauranut. No niiden ideana on kyllä naurattaa niin miten sä niistä sitten tykkäsit?

Niitä oli kiva kattoa, varsinki TV:stä!  :)
Puukon veljekset kyllä nauratti, varsinki se vanha pas**huussi, ne toiset veljekset, jotka muutti siihe vieree (en muista nimee)
Periaatteessa Puukot oli parhaita.  :D :D

Mazku

  • Indyfani
  • Viestejä: 53
Vs: Kummeli
« Vastaus #6 : 03.03.2009 klo 20:11:05 »
"Dodii, rypäleitä per#eessä!" oli kans paras
« Viimeksi muokattu: 10.03.2009 klo 12:43:03 kirjoittanut Mazku »

Two-Face

  • Indyfani
  • Viestejä: 44
Vs: Kummeli
« Vastaus #7 : 16.06.2009 klo 14:24:49 »
Onhan tää klassikko-ohjelma, ei oo vaan tullu pitkään aikaan katottuu kun TV2:n uusinnat tyssäsivät taas alkuun ja bokseja ei multa löydy. Täytyis varmaan ostaa tai lainata isobroidilta, kun häneltä nää kaikki löytyy.

Parasta sketsiä on vaikea valita sillä kaikissa on jotain hauskaa. Mutta parhaita ovat ehdottomasti "Matti Näsällä on asiaa" ja "Musavisa".
- What´s your name, dude?!
- Eastwood... Clint Eastwood
- What kind of stupid name is that?