Äänestys

Uskotko että neljäs Indiana Jones -elokuva tehdään?

Uskon. Vakaasti.
22 (81.5%)
Uskoni alkaa jo hitusen horjua.
4 (14.8%)
En usko. En.
1 (3.7%)
Ehkä sitten joskus vuonna 2057.
0 (0%)
Mikä ihmeen Indiana Jones 4? Missä on Poliisiopisto 8?
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 26

Kirjoittaja Aihe: Indiana Jones ja kristallikallon valtakunta - elokuvateattereissa 23.5.2008  (Luettu 193760 kertaa)

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Kyllähän se ihan hyvältä vaikutti. Vähän turhan lyhyitä noi puheosuudet ehkä.

mk

  • Indyfani
  • Viestejä: 165
Virallinen trailerikin löytyy jo näköjään bootleg muodossa ja vielä pitäisi 5 päivää odottaa että sen saa kunnon laadulla  :-\. Mitään linkkejä en jaksa laittaa, kaikki kiinnostuneet varmasti löytävät sen myös itse.
"You shouldn't forget the importance of entertainment."

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Mitään linkkejä en jaksa laittaa, kaikki kiinnostuneet varmasti löytävät sen myös itse.
Ja ne kyllä katoaisivatkin täältä aika vauhdilla, kun täällä käy sentään välillä filmin levittäjäkin kuikuilemassa meitin kuulumisia...
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Kävin väijymässä Iron Manin ja näin trailerin siinä samalla isolta kankaalta, oli kyllä hieno. Vielä pari päivää niin saadaan se myös koneelle hyvällä laadulla.

mk

  • Indyfani
  • Viestejä: 165
Nyt löytyy traileria virallisilta sivuilta. On kyllä niin klassista Indyä, että oikeen ihmettelee onko edellisestä osasta tosiaan 19-vuotta.

Pari suoraa latauslinkkiä:

http://downloads.paramount.com/mp/indianajones/trlr2/Indy_KOTCS_Trailer2_720p.mov
http://downloads.paramount.com/mp/indianajones/trlr2/Indy_KOTCS_Trailer2_1080p.mov
"You shouldn't forget the importance of entertainment."

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Pahus, ehdit ensin. Bongasin ton kahden aikoihin mutta tuli kiireitä ja kerkesin vasta äsken laittaa uutisen ja linkit leffan sivulle. Oltiin kuitenkin TheRaider.netiä nopeampia. ;) Nyt odotellaan hyvälaatuista suomiversiota, tuskin tänä viikonloppuna saadaan nauttia moisesta mutta toivottavasti ensi viikonloppuna.

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Filmtrailer.fi:stä pöllitty FLV nyt netissä, kunnon MOVia odotellaan yhä.

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
MOV saapunut, voiko joku tarkistaa mikä sen resoluutio on? Tällä koneella ei ole Quicktimea enkä voi asentaa sitä. /lataa.php?tiedosto=KV_trailer2_suomi

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
^640x272

Ei oo hoodeetä...
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Jees eli sama ku edellinen. Rusautan siitä hyvälaatusen FLV:n ja upin perjantaina.

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Elokuvan ikäraja Suomessa on K-13 eli sama ku Jenkeissä, PG-13. Kesto kaksi tuntia ja viisi minuuttia. http://www.finnkino.fi/movie/2153/

we_burn

  • Indyfani
  • Viestejä: 32
    • Helloween Finland
Lippu löytyy lauantain esitykseen. Kova hinku olisi jo perjantaina päästä muttei ehdi  :whip:

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Mä pääsen puoli neljä!  :D

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Perjantaina kolmelta iltapäivällä. Rusakko kuittaa.
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Jeejee. Perjantaina BioRexiin Kaheksalta katsastamaan kavereitten kanssa.
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

mk

  • Indyfani
  • Viestejä: 165
Torstaina 00:04  :whip:. Toisaalta ymmärtää miksei tohon ennakko-näytökseen ole hirveesti menijöitä. Onhan toi ajankohta helkkarin huono.
"You shouldn't forget the importance of entertainment."

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Eli pe 15.30 alkaa täällä Hyvinkään Kinomassa toi kyseinen elokuva. Näin trailerin kun kävin maanantaina kattomassa Rautamiehen!

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Paljastamatta mitään hienoja juttuja elokuvasta voin vain todeta, että mukava elokuvahan tuo oli. Ei mielestäni kuitenkaan ihan sitä perinteisintä Indyä kaikilta osin, vaan toi jopa mieleeni jossain välissä National Treasuren. Mutta ei pahaa sanottavaa. Ja ompahan nyt nähty sitten samalla myös Finn.  :whip:
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.

mk

  • Indyfani
  • Viestejä: 165
Tulipahan käytyä katsomassa ennakossa ja kyllähän siitä se jokin 'taika' puuttui. Elokuva alkoi hyvin, mutta sitten alkukohtauksen jälkeen alkoi tuntua jotenkin siltä, että elokuva eteni liian nopeasti ja kyllähän sen huomasi, että elokuva oli koottu monista eri käsikirjoituksista. Noin elokuvan keskivaiheilla [spoiler]jungle chase[/spoiler], alkoi vasta tuntua, että katsoi Indiana Jones elokuvaa. Missään tapauksessa huono elokuva Kristallikallon valtakunta ei kuitenkaan ollut, joten menkääpäs teatteriin siitä, paremmin ette ehkä tänä vuonna ole rahojanne käyttäneet  :).

EDIT: Se uusi Indy-flipperi, mikä ainakin löytyy Tampereen Plevnasta, oli mainio!
« Viimeksi muokattu: 24.05.2008 klo 00:00:52 kirjoittanut mk »
"You shouldn't forget the importance of entertainment."

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Siitälähtien kun sain kuulla faktan, että Indiana Jones 4 on tulossa, olen pelännyt sen tuloa, koska aavistan pahaa George Lucasilta, joka muunmuassa jo tuhosi Star Warssin. Tänään kuitenkin tuli varsin iloinen yllätys, elokvu antoi enemmän mitä odotin. Tosin heti alkuun tuntuin että saavuinkohan nytten ihan oikeaan saliin. En keksi huonompaa tapaa aloittaa Indiana Jones leffaa. Ja suurin pettymyksen aihe mikä leffassa minulle oli oli loppu. Täyttä paskaa. [spoiler]Siihen saakka oli vielä hyvä fiilis kunnes Indy & comp. saapuvat kristallikallojen saliin. Mutta alien meni ihan överiks ja ryssän kuolema. Ja miksi, oi miksi. Miksi se oli juuri tuollaista Scifi-hömppää?! Miksi Indyyn sotkettiin jotkut hemmetin UFOt??!! Lopusta Indyn ja Marionin häätkin olisi voinut jättää pois, tai esittää se vähän toisella tavalla. Ja Henry Jones kolmas oli nuija.[/spoiler]

Mutta kyse oli kumminkin siis mielestäni vallan mainiosta elokuvasta. Kyllä siihen kannatti se raha summa sijoittaa mitä maksoi...

Paremmin ette ehkä tänä vuonna ole rahojanne käyttäneet  :).
...Mahdollisuus siihen ainakin on ollut, Sweeney Todd.

Edit/ Ostin pelikortit
« Viimeksi muokattu: 23.05.2008 klo 23:41:46 kirjoittanut Petesuuri »
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

TKP

  • Indyfani
  • Viestejä: 96
    • Fin Bond
    • Sähköposti
Pääsenkattoo tän vast ensviikolla  >:( Toivottavasti tää on yhtä hyvä kuin edelliset Indyt...
If adventure has a name, it must be Indiana Jones

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Minä näin leffan jo ennakossa mutta en jaksanu avata suutani kuvasta nyt, ku muiltaki alkaa tulla kommentteja. Sanon vaan, että aivan loistava, ehkä vähän outo, mutta silti loistava.

Ite ostin kaks pakkaa pelikortteja jo pari päivää sitte ku kävin lunastamassa lippuni. Korttinpelaaja miehenä olen aivan rakastunut niihin. :D

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Juups. Ei tosiaankaan perus indyä ollut, mutta silti kyllä kelpo leffa ja huumori oli kyllä hyvää. Tosiaan kun olin katsonut niin jäi kyllä National Treasure mieleen aika paljon. Tosin hyvä leffa on muuten ja suosittelen ihmeessä mennä katsomaan, mutta vähän ehkä liian epätodennäköinen oli välillä. [spoiler]Varsinkin apinakohtaus, joka oli kyllä aika hauska ja ne 3 putousta. Uskon, että kaikki olisivat kuollut jos puoli metriä vettä ja siihen tippuu 50 metristä. Sitten se kun nazien auto lentää indyn ja kumppanien päälle niin kellekkään käynyt mitään.[/spoiler] tosin eihän se realistisuus ole kauhean tärkeää loppujen lopuksi.



E:Miten tuota mustausta käytetään?
« Viimeksi muokattu: 24.05.2008 klo 12:07:47 kirjoittanut Masa »
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Indymursu

  • Indyfani
  • Viestejä: 3
Indiana Jones 4. :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: GO,INDI,GO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:( >:( >:( :tup: :yök: :tup: ???

mk

  • Indyfani
  • Viestejä: 165
Siitälähtien kun sain kuulla faktan, että Indiana Jones 4 on tulossa, olen pelännyt sen tuloa, koska aavistan pahaa George Lucasilta, joka muunmuassa jo tuhosi Star Warssin. Tänään kuitenkin tuli varsin iloinen yllätys, elokvu antoi enemmän mitä odotin. Tosin heti alkuun tuntuin että saavuinkohan nytten ihan oikeaan saliin. En keksi huonompaa tapaa aloittaa Indiana Jones leffaa. Ja suurin pettymyksen aihe mikä leffassa minulle oli oli loppu. Täyttä paskaa. [spoiler]Siihen saakka oli vielä hyvä fiilis kunnes Indy & comp. saapuvat kristallikallojen saliin. Mutta alien meni ihan överiks ja ryssän kuolema. Ja miksi, oi miksi. Miksi se oli juuri tuollaista Scifi-hömppää?! Miksi Indyyn sotkettiin jotkut hemmetin UFOt??!! Lopusta Indyn ja Marionin häätkin olisi voinut jättää pois, tai esittää se vähän toisella tavalla. Ja Henry Jones kolmas oli nuija.[/spoiler]

Mutta kyse oli kumminkin siis mielestäni vallan mainiosta elokuvasta. Kyllä siihen kannatti se raha summa sijoittaa mitä maksoi...

George Lucas ei tainnut loppujen lopuksi tehdä paljoakaan tuon elokuvan eteen. Jostain luin että kaveri ei montaakaan päivää edes kuvauspaikalla viihtynyt, kunhan kävi vaan syömässä ja luulen että se Lucasin osa käsikirjoituksen muokkaamiseen on ollut todella pieni, kunhan vaan saa nimensä creditteihin. Tosin se lopun [spoiler]alien[/spoiler] voi hyvinkin olla Lucasin kirjoituksia. Lisää synkkyyttää olisin kyllä leffaan kaivannut ja sitä huumoria pois. Elokuvan jälkeen jäi myös sellainen kuva, että oliko tämä nyt todella se paras käsikirjoitus  :-\. Hmm... olen ilmeisesti ainoa, jonka mielestä tällä elokuvalla ei ollut mitään tekemistä National treasuren kanssa.
"You shouldn't forget the importance of entertainment."