Ketkä helvetin idiootit siellä oikeen äänesti jos saagan kaks paskinta leffaa voitti?! Voi jumalauta...
Lainaus käyttäjältä: reksa - 05.12.2008 klo 18:28:16Ketkä helvetin idiootit siellä oikeen äänesti jos saagan kaks paskinta leffaa voitti?! Voi jumalauta...Kaksi sarjan paskinta? Mielestäni Sithin kosto on sarjan paras leffa, mutta kloonien hyökkäyksestä olen kyllä samaa mieltä.
Lainaus käyttäjältä: IndianaFlippo - 05.12.2008 klo 21:26:25Lainaus käyttäjältä: reksa - 05.12.2008 klo 18:28:16Ketkä helvetin idiootit siellä oikeen äänesti jos saagan kaks paskinta leffaa voitti?! Voi jumalauta...Kaksi sarjan paskinta? Mielestäni Sithin kosto on sarjan paras leffa, mutta kloonien hyökkäyksestä olen kyllä samaa mieltä.Jos pidät Sithin kostoa koko elokuvasarjan parhaimpana elokuvana, pistää miettimään mitä tahdot elokuviltasi? Kökkö päänäyttelijä, liikaa tietokonetehosteita, huono juoni...ja lista senkun jatkuu. PS. Kirjotetaanks senkun yhteen vai erikseen?
Eiköhän noiden leffojen suhteen ole ihan selvä ikäjakauma siten, että teinit tykkää uudesta trilogiasta ja vanhemmat katsojat alkuperäisestä. Teinit - varsinkaan pojat - eivät vielä hae elokuviltaan syvempiä sisältöjä, vaan toiminta ja coolius on yleensä etusijalla.Tämä siis yleistys. Poikkeuksiakin varmasti löytyy, eli ulkoisesti aikuisia miehiä, jotka edelleen tykkäävät teinileffoista (itsekin niitä katselen - kerran) ja toisaalta ikäänsä vanhempia teinejä, jotka hakevat elokuvilta syvempää sisältöä tai ainakin parempaa kerrontaa.
Juu niin se taitaa olla. Tuossa Sithin Kostossa on vaan mun mielestä niin yllättävä se loppu, kun Anakinistä tulee Darth Vader ja sen jälkeen tahdoin heti nähdä seuraavankin osan, sillä jäi vaivaamaan miten siinä näin kävi?
Lainaus käyttäjältä: Wolfwood - 07.12.2008 klo 09:47:28Eiköhän noiden leffojen suhteen ole ihan selvä ikäjakauma siten, että teinit tykkää uudesta trilogiasta ja vanhemmat katsojat alkuperäisestä. Teinit - varsinkaan pojat - eivät vielä hae elokuviltaan syvempiä sisältöjä, vaan toiminta ja coolius on yleensä etusijalla.Tämä siis yleistys. Poikkeuksiakin varmasti löytyy, eli ulkoisesti aikuisia miehiä, jotka edelleen tykkäävät teinileffoista (itsekin niitä katselen - kerran) ja toisaalta ikäänsä vanhempia teinejä, jotka hakevat elokuvilta syvempää sisältöä tai ainakin parempaa kerrontaa.Juu niin se taitaa olla. Tuossa Sithin Kostossa on vaan mun mielestä niin yllättävä se loppu, kun Anakinistä tulee Darth Vader ja sen jälkeen tahdoin heti nähdä seuraavankin osan, sillä jäi vaivaamaan miten siinä näin kävi?
Lainaus käyttäjältä: IndianaFlippo - 07.12.2008 klo 10:46:23Juu niin se taitaa olla. Tuossa Sithin Kostossa on vaan mun mielestä niin yllättävä se loppu, kun Anakinistä tulee Darth Vader ja sen jälkeen tahdoin heti nähdä seuraavankin osan, sillä jäi vaivaamaan miten siinä näin kävi?Siis häh, eksä tienny että Anakinista tulee Vader?
Lainaus käyttäjältä: IndianaFlippo - 07.12.2008 klo 10:46:23Lainaus käyttäjältä: Wolfwood - 07.12.2008 klo 09:47:28Eiköhän noiden leffojen suhteen ole ihan selvä ikäjakauma siten, että teinit tykkää uudesta trilogiasta ja vanhemmat katsojat alkuperäisestä. Teinit - varsinkaan pojat - eivät vielä hae elokuviltaan syvempiä sisältöjä, vaan toiminta ja coolius on yleensä etusijalla.Tämä siis yleistys. Poikkeuksiakin varmasti löytyy, eli ulkoisesti aikuisia miehiä, jotka edelleen tykkäävät teinileffoista (itsekin niitä katselen - kerran) ja toisaalta ikäänsä vanhempia teinejä, jotka hakevat elokuvilta syvempää sisältöä tai ainakin parempaa kerrontaa.Juu niin se taitaa olla. Tuossa Sithin Kostossa on vaan mun mielestä niin yllättävä se loppu, kun Anakinistä tulee Darth Vader ja sen jälkeen tahdoin heti nähdä seuraavankin osan, sillä jäi vaivaamaan miten siinä näin kävi?Siis häh, eksä tienny että Anakinista tulee Vader?