Nyt on lisää huisia
kuvakaappauksia Gamespotissa. käykööhen kattomassa! Ja aina vain entistä lupaavvammalta tuntuu. Nostin odotuksiani hieman eilen kaverini kanssa kun hakattii tuota Lego Star Wars II. Ongelmahan näissä on juuri se mikä osottautui eilen vastaan että Story mode on aika nopeasti kahlattu läpi. Koulustapäästyämme tulimme meille ja saman tien hakkasimme 4 ja 5 läpi. No tuli siinä parisen pelituntiakin mutta silti. Noh, näissä on kaikenlaista muuta kivaa pelttavaa vielä Storymoden jälkeen. Freeplay on aika hauskaa kun saa valita pelattavat hahmot.
Niin ja toinen suuri miinus näissäpeleissä on se jos joutuu pelaamaan yksinään. Totesimme kaverini kanssa että nämä pelit ovat älyttömästi huonompia yksin pelattuna. Alkaa ärsyttää kun joutuu itse kokoajan vaihtamaan hahmoa eikä voi pelata kellään hetkeäkään vakituisesti. Moninpelinä ne läpi pitää vetää!
Edit\: näin käy aina. Heti kun olen päässyt tästä rötisköstä eroon ja päässyt hyvän kirjan ääreen niin muistan että unohtui jotain. NOh, taas tässä istutaan. Niin elikkäs siis Ainakin Gamespotin mukaan peli ilmestyy 6.6. Se tosin on myös jenkkejen ilmestymis päivä, joka ei välttämättä päde täällä suomessa/ euroopassa mutta niillä tienoilla. No toivottavasti nyt olette niin iloisia tiedosta ja helpottuneita että tämä minun kirjan keskeyttäminen kannatti. ->