Niin, käskin juu teitä pistämään mielestänne Spielbergin parhaimmat elokuvat, mutta sinä menitkin pistämään jonkun Columbon jakson. Eli kuka täällä kusettaa ja ketä.
Kyse on TV-elokuvasta, jonka on ohjannut - yllätys yllätys - Steven Spielberg.
Taas jäi junnulta taustatyöt tekemättä...
No voi sanonko, että on niin nöpönuukaa. Ei se nyt noin kamalaa voi olla, että vahingossa pistää elokuvan joka sijoittuu Spielbergin elokuvasarjaan, mutta on jonkun muun ohjaama. Ja sitten, kun itse rupeaa selvittämään sotkua ja sanoo, että Finnkin on syyllinen, niin heti ruvetaan sanomaan, että "ei se ole mikään jakso, vaan tv-elokuva". Voi herran tuutelis. Enkö juuri sanonut Finn, että älä hermostu aivottomista jutuistani? Niin, et näytä lukevan kaikkia viestejä kokonaan, joka selittää sen, että rupesit taas valittamaan. No, en itse ajatellut, että jotkut ovat niin viisastelevia, että rupevat tuollaisesta valittamaan. No nyt se on koettu ja varmasti. Joten jos haluatte minun olevan. kuin joku pikkunulikka, niin selvä, puhutaan sitten jostain teletapeista ja leluista.
P.S. Juu jäälleen kerran otin tämän asian tosissani, valitan, mutta mitäs minä sille voin
P.S. 2 reksa ja mk, eikös tämä olo olisi silloin kuin koulussa, jos jollekulle ei saa valittaa? Tietenkin portsaria pitää kunnioittaa, mutta silloinhan täällä keskustelu on jotenkin outoa, syytä en nyt kekkaa.