Kirjoittaja Aihe: Aarteet?  (Luettu 50150 kertaa)

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Aarteet?
« Vastaus #25 : 29.06.2006 klo 16:41:29 »
Eipä tuo mitään, on mulla yks toinenkin Huuto.netistä hommattu sarjis jossa on todella vahva röökinhaju. Varmaan pidän tätä muutenkin tossa samassa muovitaskussa.

Arkimansistori

  • Indyfani
  • Viestejä: 216
  • Directorr
    • Overacted Films
    • Sähköposti
Vs: Aarteet?
« Vastaus #26 : 30.06.2006 klo 16:51:21 »
Mun "aarteet" on lähinnä (ainakin tällähetkellä) sellaista "close enough" -tavaraa.

Hattu löytyy, mutta se ei ole mikään suoranainen Indy kotsa, eli ei saman mallinen (väri on sentään ruskea). Takki löytyy, mikä on nahkaa ja sekin ruskean värinen. Loput romppeet löytyy kunnollista ruoskaa lukuunottamatta, jonka meinasin jossain vaiheessa tilata. Kaikki Indy vaatteet on lähinnä ostettu elokuvaamme, jonka joskus teemme. Todennäköisesti tavarat joutuvat kovaan käyttöön elokuvassa, joten tarkkoja monta sataa maksavia vaatteita en ole ostanut.

Ehkäpä ostan kunnollisennäköisen hatun kesätyö rahoilla.  :roll:

Tietysti omistan dvd-boksin ja kovia kokeneen FOA:n cd version.  8)
Guybrush: "A whole bucket of mud, and it's mine, all mine!"

Armistead

  • Indyfani
  • Viestejä: 37
    • Sähköposti
Vs: Aarteet?
« Vastaus #27 : 29.07.2006 klo 19:23:58 »
Tässä pari aarretta, jotka löytyivät kotoa pienen penkomisen jälkeen. Alkuperäinen suomalainen Kadonneen Aarteen Metsästäjät -leffajuliste ja sitten saksalainen "julistelehti", jonka toisella puolella on infoa Tuomion Temppelistä ja A4-kokoisia promokuvia. Toisella puolella on isossa kuvassa Indiana Jones rennosti viidakkoveitsi olalla.

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Aarteet?
« Vastaus #28 : 29.07.2006 klo 19:31:09 »
Myytkö mulle? :P Ton ekan oon nähny brittiversiona, se tais olla aika yleinen Euroopassa.


Armistead

  • Indyfani
  • Viestejä: 37
    • Sähköposti
Vs: Aarteet?
« Vastaus #29 : 30.07.2006 klo 09:37:06 »
Enpä taida tuota suomalaista KAM -julistetta myydä, mutta tuo saksalainen julistelehti voisi ehkä joutaa. Löysin muuten penkoillessani myös taannoin Suosikki -lehdessä olleen Tuomion Temppeli -jättijulisteen. Sen koko on noin 70 X 120 cm ja on ihan uudenveroinen. Samoin löytyi kolme kappaletta niitä Tuomion Temppeli -pikkuesitteitä, sekä alkuperäinen suomalainen Blade Runner -leffajuliste. Noita 80- ja 90 -luvun leffajulisteita oli aika iso nippu, mutta suurin osa niistä on aika huonoista elokuvista. Siellä oli jotain Teräsmies kolmosta, Tappajahai kakkosta ja Terence Hillin ja Bud Spencerin elokuvajulisteita. Paremmasta päästä sieltä löytyi Star Wars, Tuntematon Sotilas, Man Bites Dog, Dracula, Hyvät, Pahat ja Rumat, jne...

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Aarteet?
« Vastaus #30 : 30.07.2006 klo 12:53:55 »
Sen Suosikin julisteen olen nähnyt useaan otteeseen, ekan kerran vissiinkin Linnanmäen museossa 80-luvun lapsen huoneen seinällä. Huuto.netissäkin on sitä näkynyt, mutta en oo jaksanu innostua kun se on käytännössä perus jenkkiversio Suosikin logolla ja ilman mitään muuta suomenkielistä tekstiä. Jenkkiversio mulla on jo seinällä. Ton saksalaisen vois ehkä napata, mutta samaa hintaa en kyllä maksa kun sekään ei ole suomenkielinen. Jos et sitä Metsästäjien julistetta myy niin voisitko ehkä yrittää skannata sen mulle että sais sen IndyVilleen? Mielellään niin iso resoluutio kuin vain mahdollista.

Armistead

  • Indyfani
  • Viestejä: 37
    • Sähköposti
Vs: Aarteet?
« Vastaus #31 : 31.07.2006 klo 10:58:25 »
Joo, koetan skannata sen kun ehdin.

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Aarteet?
« Vastaus #32 : 08.09.2006 klo 15:10:15 »
Hommasin just Huudosta ton Kadonneen aarteen metsästäjien ja Viimeisen ristiretken suomalaiset julisteet, eli kauhee kiire ei enää ole. Voit toki silti skannata niin voidaan vertailla kuntoa. Toi VR vähän ketuttaa, maksoin vanhan satasen eikä ole edes ihan mintti, yläreunassa on repeämää. Metsästäjät lähti sikahalvalla, puolella siitä mitä Temppeli.

/edit: Nyt on niistä kuvatkin leffojen sivuilla.



Ja aikaisemminhan mulla oli jo

« Viimeksi muokattu: 08.09.2006 klo 22:25:49 kirjoittanut VP »

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Aarteet?
« Vastaus #33 : 09.09.2006 klo 08:40:51 »
Onpa muuten hienosti väärinkäytetty pilkkua LC:n sloganissa.
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

Arkimansistori

  • Indyfani
  • Viestejä: 216
  • Directorr
    • Overacted Films
    • Sähköposti
Vs: Aarteet?
« Vastaus #34 : 09.09.2006 klo 21:43:08 »
Onpa muuten hienosti väärinkäytetty pilkkua LC:n sloganissa.
Siinähän vain haetaan dramaattista hengen vetoa.
Matalalla elokuvatraileri äänellä: "Tällä Kertaa... On Isäkin Mukana Matkassa."  :P
Guybrush: "A whole bucket of mud, and it's mine, all mine!"

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Aarteet?
« Vastaus #35 : 09.09.2006 klo 22:16:19 »
No saatana, ei se muuta miksikään sitä tosiasiaa että tuo pilkku pitäisi nus... viilata tuosta hittoon.
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Aarteet?
« Vastaus #36 : 10.09.2006 klo 14:11:41 »
Muutenkin vähän häiritsee että ne on kirjoittanu sloganin jokasen sanan isolla Jenkkityyliin, toi Tuomion temppelissä käytetty on oikea.

Dr.Jones

  • Indyfani
  • Viestejä: 166
Vs: Aarteet?
« Vastaus #37 : 29.12.2006 klo 16:44:52 »
Mullakin löytyy samanlainen pullo kuin Indyllä oli kairossa.

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Aarteet?
« Vastaus #38 : 29.12.2006 klo 16:54:35 »
Teitkö etiketin siitä Obi-Wanissa pyörineestä versiosta?

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Vs: Aarteet?
« Vastaus #39 : 29.12.2006 klo 16:56:21 »
Sais jostain oikeenlaisen putelin niin määki tekisin.
« Viimeksi muokattu: 29.12.2006 klo 17:05:18 kirjoittanut Masa »

Dr.Jones

  • Indyfani
  • Viestejä: 166
Vs: Aarteet?
« Vastaus #40 : 29.12.2006 klo 18:21:47 »
En tehnyt, Eiks se ole sellainen kuin belle of lincoln straight whiskey ja se on sellainen kellertävä pohjainen?
Sellainen mulla on.

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Aarteet?
« Vastaus #41 : 29.12.2006 klo 18:28:43 »
Juu just se. Siitä pyöri siellä yhen tyypin putsaama versio josta tein omani.

Dr.Jones

  • Indyfani
  • Viestejä: 166
Vs: Aarteet?
« Vastaus #42 : 18.01.2007 klo 15:22:22 »
Sain tässä vähän aikaa sitten valmiiksi oman Graalin maljan, Ja tässä olisi vähän kuvia, sanokaa vaan kommentteja tai parannus ehdotuksia. (kuvat on vähän huonoja...)
« Viimeksi muokattu: 11.02.2007 klo 20:47:49 kirjoittanut Dr.Jones »

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Aarteet?
« Vastaus #43 : 18.01.2007 klo 15:30:50 »


Ihan kohtalaiselta näyttää, mistä teit? Toi reuna vois olla vähän ohuempi ja maljaosa suipeta vähän enemmän alaspäin mentäessä, nyt se on turhan tasapaksu.

Dr.Jones

  • Indyfani
  • Viestejä: 166
Vs: Aarteet?
« Vastaus #44 : 18.01.2007 klo 20:12:14 »
Joo niinhän se vois  :-\ Mä tein sen sellaisesta erittäin kovaksi kovettuvasta veisto massasta, ja mä tummensin ton maljan pintaa hiukan ja laitoin sisälle lehtikultaa että se näyttäis enemmän leffassa olleellta maljalta.

Dr.Jones

  • Indyfani
  • Viestejä: 166
Vs: Aarteet?
« Vastaus #45 : 06.02.2007 klo 17:00:34 »
Muistatko muuten vielä VP sen mestan mistä sen etiketin löytää sieltä club-obi-wanista?

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Aarteet?
« Vastaus #46 : 06.02.2007 klo 17:09:17 »
http://indygear.com/cow/viewtopic.php?t=12909

Tai ihan suoraan etikettiin: https://webspace.utexas.edu/gatesrr/www/Lincoln.jpg
Siitä kaikki vaan printaten ja liimaillen pulloihin. :whip:

Pitka_Masa

  • Indyfani
  • Viestejä: 46
    • Sähköposti
Vs: Aarteet?
« Vastaus #47 : 06.02.2007 klo 21:49:46 »
No, oma aarteeni on tietty Indiana Jones and The Fate of Atlantis, olen suoranaisesti pelinkeräilijä. Sitten tietty originaalit elokuvat.  :)
Pelit: Indiana Jones and the Infernal Machine
Indy and The Fate of Atlantis adventure (Amiga)
Indiana Jones Last Crusade C64
Indiana Jones in the Lost Kingdom

Kaikki Elokuvat VHS

Dr.Jones

  • Indyfani
  • Viestejä: 166
Vs: Aarteet?
« Vastaus #48 : 11.02.2007 klo 20:45:28 »
VP sä olit sanonu tän aiheen alussa, että sulla on se kartta chacahpoyalaisten temppeliin... Niin löytyiskö kuvia??
mulla itselläni on kanssa sellainen. Ja mä olen nähnyt kahdenlaista versiota niistä, kuten nää kaksi...
mulla on samanlainen kuin toi alin  :P
« Viimeksi muokattu: 26.02.2007 klo 20:55:17 kirjoittanut Dr.Jones »

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Aarteet?
« Vastaus #49 : 12.02.2007 klo 09:42:43 »
Ei mulla muuta oo ku toi alempi printattuna, en oo tehny sille mitään eikä se oo ees väreissä. Latasin sen tuolta http://restrainingbolt.com/cheap-as-hell/indy/raiders-map-large.jpg, jos siihen tulee joku Tales of the Gay Monkey niin mee http://restrainingbolt.com/cheap-as-hell/cah.html ja sieltä Raiders of the Lost Ark - Chachapoyan Warriors Map.
Toi ylempi on vissiin sama ku toi Indy Magnolin tekemä, http://indyprops.com/pp-raidmap.htm.