Kirjoittaja Aihe: Ruoska  (Luettu 19055 kertaa)

hän joka jääköön nimeämät

  • Indyfani
  • Viestejä: 7
Ruoska
« : 30.06.2008 klo 17:53:56 »
Toi on aika ihmeellistä että ruoskat ostetaa ulko mailta Itelläni on värjätty letkun pätkä toimii yhtä hyvin kun oikea
ei kovin kummosen näkönen mutta :whip: :whip:

mk

  • Indyfani
  • Viestejä: 165
Vs: Ruoska
« Vastaus #1 : 30.06.2008 klo 19:20:28 »
 :D :whip:
"You shouldn't forget the importance of entertainment."

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Vs: Ruoska
« Vastaus #2 : 30.06.2008 klo 20:01:40 »
Siirsin tämän oikeaan osastoon.

Laita ny ihmeessä kuvia ruoskastas! :D :whip:

Miksa

  • Indyfani
  • Viestejä: 136
Vs: Ruoska
« Vastaus #3 : 30.06.2008 klo 23:40:27 »
Juu laitappa vaan, itseäniki kiinnostaa tuommoinen ruoska.  :D   :whip:

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Ruoska
« Vastaus #4 : 01.07.2008 klo 16:39:02 »
Itelläni on värjätty letkun pätkä toimii yhtä hyvin kun oikea
Joo saleen. Kuis monta erilaista kräkkiä osaat?

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Ruoska
« Vastaus #5 : 04.07.2008 klo 11:15:56 »
Haha pakko tälle oli revetä :D
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Ruoska
« Vastaus #6 : 04.07.2008 klo 11:44:32 »
"Mull' on kylän suurin fedora ja letku letkeä, kun mä paukutan ei natsit kestä montaa hetkeä..."
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

Dr.Jones

  • Indyfani
  • Viestejä: 166
Vs: Ruoska
« Vastaus #7 : 05.08.2008 klo 15:40:00 »
Kävin viime viikonloppuna Virkkalan country&western päivillä( kukaan ei varmaan tiedä tapahtumaa/paikkaa) ja siellä oli kaikenlaista villinlännen tapahtumaa ja muuta. Oli pikavetoa coltilla, ruoskan paukuttelua, veitsenheittoa, sähköisellä rodeohärällä ratsastelua jne. No siellä oli myös ruoskia paukuttelemassa tämä suomen "kuuluisa" ruoskamies Ari Lauanne, jolla oli monenlaisia ruoskia mukana. Menin juttelemaan kyseiselle kaverille ruoskista show:n jälkeen ja tiedustelemaan olisiko hänellä mahdollisesti myynnissä ruoskia ja olihan hänellä! Pienen keksutelun jälkeen sain ostettua häneltä lehmännahkaisen 8-plaittisen ja 7-jalkaisen härkäruoskan  :P Ei ole ihan indyn ruoskan tasolla, mutta toimii ja paukkuu ihan kivasti  ;) Pistän kuvia tulemaan, kunhan saan vain otettua.

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Ruoska
« Vastaus #8 : 05.08.2008 klo 19:33:26 »
Kävin viime viikonloppuna Virkkalan country&western päivillä( kukaan ei varmaan tiedä tapahtumaa/paikkaa) ja siellä oli kaikenlaista villinlännen tapahtumaa ja muuta. Oli pikavetoa coltilla, ruoskan paukuttelua, veitsenheittoa, sähköisellä rodeohärällä ratsastelua jne. No siellä oli myös ruoskia paukuttelemassa tämä suomen "kuuluisa" ruoskamies Ari Lauanne, jolla oli monenlaisia ruoskia mukana. Menin juttelemaan kyseiselle kaverille ruoskista show:n jälkeen ja tiedustelemaan olisiko hänellä mahdollisesti myynnissä ruoskia ja olihan hänellä! Pienen keksutelun jälkeen sain ostettua häneltä lehmännahkaisen 8-plaittisen ja 7-jalkaisen härkäruoskan  :P Ei ole ihan indyn ruoskan tasolla, mutta toimii ja paukkuu ihan kivasti  ;) Pistän kuvia tulemaan, kunhan saan vain otettua.
Wow! Kuulostaa aika siistiltä. En kyllä tajua noista 8-plattisista ja 7 jalkasista jutuista mitään, mutta siksi kai se kuulostaakin niin  hienolta. Paljon maksoit?
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Whiper Jones

  • Indyfani
  • Viestejä: 15
Vs: Ruoska
« Vastaus #9 : 08.08.2008 klo 12:24:14 »
Wow! Kuulostaa aika siistiltä. En kyllä tajua noista 8-plattisista ja 7 jalkasista jutuista mitään, mutta siksi kai se kuulostaakin niin  hienolta. Paljon maksoit?

Maksoi 250 euroa.
Ruoska on kotoisin Uudesta-Seelannista ja valmistettu tilauksestani.
Se on tasapainotettu nimenomaan multiple crackingiin sekä target cuttingiin ja, vaikka onkin naudannahasta valmistettu, toimii tarkoituksessaan loistavasti, ollen silti vahva ja kestävä.
Siis tavallaan sellainen jokapaikan työkalu.  ;)
Ruoskan alkuvalmistelut eli "ineen cräkkäys" ja hoitotoimenpiteet ovat minun käsialaani.
Nämä toimenpiteet tekevät ruoskasta sellaisen, jollainen sen toiminnaltaan kuuluu ollakin; notkea, käärmemäinen ja helppokäyttöinen sellaisissa käsissä, jotka sitä osaavat käyttää.

Dr. Jonesilla näytti sellaista taitoa käsissään jo aika mukavasti olevan, joten ruoska löysi hyvän osoitteen... ;)

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Ruoska
« Vastaus #10 : 08.08.2008 klo 18:34:45 »
Wow! Kuulostaa aika siistiltä. En kyllä tajua noista 8-plattisista ja 7 jalkasista jutuista mitään, mutta siksi kai se kuulostaakin niin  hienolta. Paljon maksoit?

Maksoi 250 euroa.
Ruoska on kotoisin Uudesta-Seelannista ja valmistettu tilauksestani.
Se on tasapainotettu nimenomaan multiple crackingiin sekä target cuttingiin ja, vaikka onkin naudannahasta valmistettu, toimii tarkoituksessaan loistavasti, ollen silti vahva ja kestävä.
Siis tavallaan sellainen jokapaikan työkalu.  ;)
Ruoskan alkuvalmistelut eli "ineen cräkkäys" ja hoitotoimenpiteet ovat minun käsialaani.
Nämä toimenpiteet tekevät ruoskasta sellaisen, jollainen sen toiminnaltaan kuuluu ollakin; notkea, käärmemäinen ja helppokäyttöinen sellaisissa käsissä, jotka sitä osaavat käyttää.

Dr. Jonesilla näytti sellaista taitoa käsissään jo aika mukavasti olevan, joten ruoska löysi hyvän osoitteen... ;)

Olet kai joku Dr. Jonesin kaveri tai tuttu? Tervetuloa vaan muuten.
Sillä jos tiedät miten taitava hän on niin varmaan olit samassa paikassa. En kyllä itse menisi koskaan ostamaan ruoskaa noin kalliilla, mutta kait jos sitä harrastuksena pitää niin voisi uhrautua jollekkin alle 200 euron yksilölle.
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Ruoska
« Vastaus #11 : 08.08.2008 klo 19:18:30 »
Whiper Jones on just se Lauanne joka sen ruoskan myi. Tervetuloa vaan foorumille, onko Jackan ruoska?

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Ruoska
« Vastaus #12 : 08.08.2008 klo 20:35:35 »
Whiper Jones on just se Lauanne joka sen ruoskan myi. Tervetuloa vaan foorumille, onko Jackan ruoska?
Ai juu. En huomannut tuota "valmistettu tilauksestani" kohtaa :/
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Whiper Jones

  • Indyfani
  • Viestejä: 15
Vs: Ruoska
« Vastaus #13 : 09.08.2008 klo 18:06:25 »
Whiper Jones on just se Lauanne joka sen ruoskan myi. Tervetuloa vaan foorumille, onko Jackan ruoska?

Kiits, kiits.
Ei ole Jacka. Terryllä on ok ruoskia, mutta mielestäni nämä "minun" tekijäni ovat parempia...  ;)

Whiper Jones

  • Indyfani
  • Viestejä: 15
Vs: Ruoska
« Vastaus #14 : 09.08.2008 klo 18:10:39 »
En kyllä itse menisi koskaan ostamaan ruoskaa noin kalliilla, mutta kait jos sitä harrastuksena pitää niin voisi uhrautua jollekkin alle 200 euron yksilölle.

Niin...jokainenhan päättää itse mitä haluaa satsata ja mihin.
HYVÄT ruoskat maksavat pirusti ja Hyvin alkukäytetyt, Hyvin hoidetut vielä enemmän!  :whip:   ;)

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Ruoska
« Vastaus #15 : 09.08.2008 klo 21:32:15 »
Mitähän niitä muita on, Bernie Wojcicki ainakin. En oo kauheesti tutustunut muihin ruoskanvalmistajiin kuin Indy-mallia tekeviin. Hieno on varmasti kuitenkin. :)

Dr.Jones

  • Indyfani
  • Viestejä: 166
Vs: Ruoska
« Vastaus #16 : 10.08.2008 klo 14:42:27 »
Otin nyt muutamia paukuttelukuvia uudesta ruoskastani. Tässäpä teille muutama  :whip: Pistän tulemaan kuvia itse ruoskasta, kunhan muistan ja jaksan taas ottaa...
« Viimeksi muokattu: 26.06.2011 klo 17:12:22 kirjoittanut Dr.Jones »

Dr.Teemu

  • Indyfani
  • Viestejä: 12
Vs: Ruoska
« Vastaus #17 : 17.08.2008 klo 12:24:30 »
Määkin tilasin ton Whiper Jonesin ruoskan just pari päivää sitten :whip:
ja kyllä se mun mielestä ihan hintansa veronen on :tup:

anttu3231

  • Indyfani
  • Viestejä: 99
Vs: Ruoska
« Vastaus #18 : 13.12.2008 klo 09:53:46 »
moi et mulla olis pikku ongelma ???. halusin tietää ohjeet tee se itse- ruoskan tekoon silleen et se napsahtais oikein tälleen :whip: itse saan joululahjaks hupahatun mutten ehkä ihan samanlaista kuin indyllä. mutta se kuuluukin hattu osioon

moi mulla on mielestäni tosi hyvä ruoska. nimittäin sähköjohdon pätkä joka on noin 2 metriä pitkä. sillä lämäyttää tosi hyvin  :whip: kannatta kokeilla :tup:
« Viimeksi muokattu: 19.12.2008 klo 18:02:10 kirjoittanut VP »

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Ruoska
« Vastaus #19 : 14.12.2008 klo 13:16:28 »
Kumiletkua ja sähköjohtoa... no, onhan se hyvä että junioreilla riittää mielikuvitusta.
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

Whiper Jones

  • Indyfani
  • Viestejä: 15
Vs: Ruoska
« Vastaus #20 : 17.12.2008 klo 19:09:48 »
Jep.
Voi että...mäkin olen ihan turhaan hankkinut ruoskia ameriikasta ja ausseista.
Visiitti sähkötarvike- ja puutarhamyymälään ois riittänyt!  :o


Noooo, vitsi, vitsi!  :D

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Vs: Ruoska
« Vastaus #21 : 20.04.2009 klo 00:05:25 »
Jos muuten satuitte katsomaan Suomen Las Vegasia lauantaina niin, Ari Lauanne esiintyi siinä. Hienon shown vetäsit Arska.  ;)

Jos jäi näkemättä, niin jakson voi kattoa vaikka Yle Areenassa.

http://areena.yle.fi/hae?pid=1831591

Whiper Jones

  • Indyfani
  • Viestejä: 15
Vs: Ruoska
« Vastaus #22 : 15.05.2009 klo 13:20:55 »
Youtubesta löytyy nyt Ari Lauanne nimellä.   :)

anttu3231

  • Indyfani
  • Viestejä: 99
Vs: Ruoska
« Vastaus #23 : 16.06.2009 klo 18:55:41 »
jai aiheeseen. do'h! mun sähkö johdost lähti eristeet ja parin paukautuksen jälkeen sen ruoska osa (katkes kahvasta) niin lens ties minne. oon koittanut ettii sitä sielt metäst minne se lens mut en oo löytänyt.
Vihdoin se mun sadas viesti! kyllä oon odottanut! Bileet pystyyn!

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Ruoska
« Vastaus #24 : 18.06.2009 klo 21:14:56 »
jai aiheeseen. do'h! mun sähkö johdost lähti eristeet ja parin paukautuksen jälkeen sen ruoska osa (katkes kahvasta) niin lens ties minne. oon koittanut ettii sitä sielt metäst minne se lens mut en oo löytänyt.
Vihdoin se mun sadas viesti! kyllä oon odottanut! Bileet pystyyn!
Senkö takia olet täällä ollut :D Jännä tavoite lähettää outo viesti, jotta saisi 100 täyteen vaikka ei vieläkään ole 100 kuitenkaan täynnä. Varmaankin ylempi taho poistanut pari laadukasta viestiä muualta.
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Ruoska
« Vastaus #25 : 19.06.2009 klo 01:56:55 »
Ja kohta poistuu lisää, jos tää viestimääristä jauhaminen jatkuu alueella jolle se ei kuulu. Bailatkaa nurkkapöydässä vaikka munasillanne 176. viestinne kunniaksi jos siltä tuntuu, mutta pitäkää se poissa muilta alueilta. Sama koskee luonnollisesti myös kaikkea muuta täysin aiheesta ohi menevää smalltalkkia.

Ei mulla muuta, jatkakaa.
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

rare

  • Indyfani
  • Viestejä: 30
  • Randomia
    • Sähköposti
Vs: Ruoska
« Vastaus #26 : 23.10.2009 klo 15:15:21 »
Antun neuvosta itekkin pätkäsin pätkän sähköjohtoa. Kyllä sillä hyvin napsahtaa :whip: :D
Indyyyyyyyyyyy