Kirjoittaja Aihe: Oma elokuvateatterinne  (Luettu 7682 kertaa)

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Oma elokuvateatterinne
« : 17.10.2007 klo 12:05:00 »
Eli onko teillä ihmiset millainen kotiteatteri kotona miltä tapaatte katsella Indyjä ja muitakin elokuvia ja sarjoja?
Itselläni oli pitkään haaveena saada joskus tulevaisuudessa kunnollinen kotiteatteri ja menihän siinä 4 vuotta yksitellen laitteita ostellen, että sellaisen sain kasaan, mutta nyt on kokoonpano tyydyttävä.
Ja se on seuraavanlainen:

82-tuumainen valkokangas johon kuva heijastuu Sanyon PLV-Z4FI mallisella tykillä resoluutiolla 1280x720. Haaveissa on vielä hankkia jossain välissä isompi valkokangas, mutta toistaiseksi riittänyt tuo koko hyvin.
Tykkiin on kiinnitetty Samsungin DVD/DivX-soitin HDMI-liitännällä, Xbox 360 komponenttikaapelilla ja Topfieldin PVR5100 -digiboksi myös komponentilla.

Äänentoistosta vastaa muutaman vuoden vanha Yamaha, johon on kytkettynä Audio Pron kaiuttimia 5 kappaletta ja lisäksi nurkassa surisee Audio Pron subwoofferikin.

Rahaahan tuohon settiin on palanut älyttömät määrät, mutta kuten sanottu, 4 vuotta noita laitteita ostelin yksi kerrallaan. Aikaa ollut maksaakin. :D
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Oma elokuvateatterinne
« Vastaus #1 : 17.10.2007 klo 17:16:50 »
23 x 29 cm televisio ruutu. VHS laite ja Pleikkari 2 jolla pyörittäää DVDt..
 :)

edit/: siis ruutu
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Oma elokuvateatterinne
« Vastaus #2 : 17.10.2007 klo 19:07:44 »
Mulla toimii leffakoneena PC polttavalla DVD:llä, äänenvaimennuksella, Logitechin 4.1-kaiuttimilla ja Samsungin 19" 1280x1024-näytöllä. Telkkari 17" Salora vm. -84.

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Vs: Oma elokuvateatterinne
« Vastaus #3 : 17.10.2007 klo 20:55:44 »
Mitä softaa muuten VP käytät koneellas kun katsot DVD:eitä?
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Oma elokuvateatterinne
« Vastaus #4 : 17.10.2007 klo 20:58:53 »
PowerDVD XP (4.0). Oon tätä käyttäny neljä vuotta eikä oo ollu ongelmia niin en oo nähny tarvetta päivittää uuteen. Uudemmissa ei noi framen tarkkuudella liikkumiset ja kuvakaappaukset toiminu kunnolla niin downgreidasin tähän mikä tuli aseman mukana.

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Oma elokuvateatterinne
« Vastaus #5 : 17.10.2007 klo 23:12:59 »
Meikäläinen asuu sen lajin kämpässä, että jos joku seinän takana vaikka pieraseekin niin hyvä ettei tuu hajutkin läpitte. Mitään kotiteattereita ei kauheesti kehtaa alkaa rakenteleen.

Setuppi on itse asiassa aika yks yhteen samanlainen VeePeen kanssa, paitti että käytän PowerDVD:n viitosversiota. Ja kaiutinratkaisut korvaa luonnollisesti sattuneista syistä riittävän laadukaat stereokuulokkeet.
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

Kotkankatse

  • Indyfani
  • Viestejä: 89
Vs: Oma elokuvateatterinne
« Vastaus #6 : 07.11.2007 klo 12:40:15 »
Tällä hetkellä vain tietokoneeni, jossa 20" laadukas lcd-paneeli. Hurjimmissa unelmissa 35mm filmiprojari, äänentoistot ja varastollinen laadukkaita elokuvakopioita hyvistä elokuvista.  :whip:

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Oma elokuvateatterinne
« Vastaus #7 : 07.11.2007 klo 13:18:22 »
Kuulokkeina mulla on Sennheiser HD 201:t, http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=17966

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Vs: Oma elokuvateatterinne
« Vastaus #8 : 07.11.2007 klo 13:24:14 »
No kuulokkeet ainakin pitäis olla hyvälaatuiset. Sennheiserilta harvoin ainakaan sontaa tulee omien kokemuksieni mukaan.
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.

we_burn

  • Indyfani
  • Viestejä: 32
    • Helloween Finland
Vs: Oma elokuvateatterinne
« Vastaus #9 : 06.01.2008 klo 14:38:19 »
5v vanha Saloran 28" tv, lg'n dvd soitin, subwoofer ja 5.1 satelliittikaiuttimet. halpaa mutta kerrostaloasuntoon sopivaa.
Tv olisi tarkoitus uusia lähiaikoina


Indiana Jone

  • Indyfani
  • Viestejä: 42
    • Sähköposti
Vs: Oma elokuvateatterinne
« Vastaus #10 : 08.06.2008 klo 17:14:36 »
Nooh, tommonen panasonicin ruma, auton näköinen töllö, PS2 käy DVD -soittimesta ja silleen. Digiboxi ja scartitkin löytyy.
Ai allekirjoitus?
Mickey Mouse