No niin, nyt kun menitte luvatta muuttamaan tuota minun luomaani äänestystä, niin lukitsin koko äänestyksen, kiitos teidän seuraavien kaverien: VP, tiedän että voit muuttaa äänestyksiä, jos haluat, mutta oliko pakko muuttaa juuri minun? Et ole paljonkaan muuttanut muiden äänestyksiä, mutta nyt menit valitsemaan minun, miksi? En ole tehnyt mitään pahaa, olen samanlainen kuin muutkin, halusin vain luoda tällaisen aiheen huvin vuoksi (en tarkoita, että tämä pitäisi luokitella turhaksi). Finn, tiedän kyllä, ettei Tähtiportti (Stargate) ole marginaalituotos, mutta minä vain nyt unohdin sen. Niin ollen luulin, että pistäisit äänesi Joku muu-paikkaan, mutta ei. Rupesit valittamaan heti ja etkä lopettanut, vaikka kerroin syyn.
Lisäksi haluaisin pistää palautetta Kairon baarin vanhempien käyttäjien käytöksestä: onko teidän pakko olla minua vastaan? Nyt varmaan ajattelette, että itse kerjään tätä valitusta, mutta mitä minä sille voin? Olen vain tavallinen kaveri, joka yrittää olla muille kiltti, mutta muut eivät huomaa sitä. Joten saisitte pikkuisen muuttaa tätä käytöstänne.
P.S. Tiedän, ettette varmaan edes välittäneet tuosta äänestyksestäni, mutta koska menitte muuttamaan sitä, päätin sulkea sen koska se ei ollut kokonaan minun tekemäni.
P.S. 2 VP, tiesin kyllä mk:n viestin pointin, mutta koska minun pääni muutenkin oli rasittunut, unohdin sen, enkä keksinyt vastausta. Nytkään en keksi, mutta yritän ainakin.