Kirjoittaja Aihe: tee se itse fanileffa  (Luettu 13462 kertaa)

Simuna

  • Indyfani
  • Viestejä: 19
tee se itse fanileffa
« : 15.03.2007 klo 17:12:02 »
meinasin tehä oman fanileffan jos tulee kavereita näyttelee ja kuvaa saa nähdä ja jännittää
« Viimeksi muokattu: 15.03.2007 klo 17:18:58 kirjoittanut VP »

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: tee se itse fanileffa
« Vastaus #1 : 15.03.2007 klo 19:12:03 »
Aina on tilaa vielä yhdelle fanileffalle :tup:

Onko tää vaan sun pienimuotoinen idea vai onko jo juontakin alettu väsäämään?
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

Simuna

  • Indyfani
  • Viestejä: 19
Vs: tee se itse fanileffa
« Vastaus #2 : 15.03.2007 klo 19:38:38 »
Rakenteilla koko projekti mutta juonta keksitään voitte lähettää ideoita

Rni

  • Indyfani
  • Viestejä: 9
Vs: tee se itse fanileffa
« Vastaus #3 : 19.10.2007 klo 13:23:51 »
Kuinka yleistä tämä fanileffojen värkkääminen on?

Tunnustan autuaasti tietämättömyyteni tämän jalon Indiana Jones - suuntautuneen elokuvatuotannon alahaaran suhteen, ja tunnustan myös olevani vastentahtoisen kiinnostunut asiasta. Olen katsonut muutaman trailerin (ja huomannut laadun vaihtelevan melko runsaasti), enkä ole ajatellut rehellisesti moisia tekeleitä kenenkään tosielämässä tekevän. Hauskaahan se on ja kivan näköistä, ei siinä mitään. :P

Mitä kaikkea muuta Indy-orientoitunutta tai perinteisiä seikkailuelokuvia hyödyntävää fanimateriaalia te tuotatte? Musiikkia, piirustuksia, fanficcejä?

Krooninen kammo uuden topikin avaamiseen ja taidokkuuteni kirjoittaa mihin vain keskusteluun aiheen vierestä näkyy vakiintuneen valitsevaksi kirjoitustyylikseni. Hurray.  :roll:

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: tee se itse fanileffa
« Vastaus #4 : 19.10.2007 klo 13:37:25 »
Sitten availlaan niitä topikkeja kun on hyvä ja jämäkkä aihe. Eipä sitä tarvitte väkisin vääntää.

Niin, ja aiheeseen. Ulkomaillahan ne osaavat tehdä aika komeitakin fanituotoksia (Indyvillestäkin löytyy muutama näitä käsittelevä artikkeli), mutta tämä reuhkapään ympärillä pyörivä fanikulttuuri täällä Härmän raukoilla rajoilla on vähän kuin Hiihtoliiton doping - eli harrastelijoiden puuhastelua. VeePee on sen verta kahjo että se kantaa kotsaa ja rotsia ihan kadullakin, me loput tunnustetaan väriä (oisko se nyt vaikka khaki) ihan vaan tuolla kaapin perukoilla...
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

teme31

  • Indyfani
  • Viestejä: 18
    • Sähköposti
Vs: tee se itse fanileffa
« Vastaus #5 : 19.10.2007 klo 16:45:00 »
mistä sais suomesta hommattua indy hatun? pitäs ruveta kuvaamaa omaa indy leffaa. kunhan se hattu ois sinne päin.. eli ei tartte olla just..

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: tee se itse fanileffa
« Vastaus #6 : 19.10.2007 klo 19:55:21 »
Mitä kaikkea muuta Indy-orientoitunutta tai perinteisiä seikkailuelokuvia hyödyntävää fanimateriaalia te tuotatte? Musiikkia, piirustuksia, fanficcejä?

Fanficcejä ei ole vielä kukaan tainnut väsätä mutta jotain fan arttia tulee aina välillä tehtyä.
http://indyville.fi/muut_seikkailut/fanituotokset/fanikuvat/
Tulla nyt Arkimastorin töitä pääasiassa, Mun ja VP kasaama panoraama galleria, pari erillistä työtä.. Ja pitää vielä nyt vähän mainostaa tuota piparkakku arkkia joka tuli Faijan kanssa väsättyä :D

mistä sais suomesta hommattua indy hatun? pitäs ruveta kuvaamaa omaa indy leffaa. kunhan se hattu ois sinne päin.. eli ei tartte olla just..

No suomesta et kyllä saisikaan laadukasta jollet joltain entiseltä fanilta ostaisi. Niin mutta kirpputorit ovat kova sana jos ei tarvitse täsmällinen olla. Lierihattuja ylipäätään siellä näkee jatkuvasti ja ruskeat eivät ole mikään rare tuote siellä. Toinen paikka voit katsoa huuto.netistä joka on tällä hetkellä vähän huossa jamassa kun itsekkin joudus päivittelemään sivua 5 kertaa ennenkun lista tuotteista tulee näkyviin.

sellasta...
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

Arkimansistori

  • Indyfani
  • Viestejä: 216
  • Directorr
    • Overacted Films
    • Sähköposti
Vs: tee se itse fanileffa
« Vastaus #7 : 26.11.2007 klo 10:44:00 »
Löydettiin halosesta 15€ alennuksesta just eikä melkein näkönen indy hattu, että kyllä niitä löytyy... pitäisiköhän tässä pykätä joku fanipätkä....  :-\
Guybrush: "A whole bucket of mud, and it's mine, all mine!"

Jatezki

  • Indyfani
  • Viestejä: 10
Vs: tee se itse fanileffa
« Vastaus #8 : 10.07.2008 klo 21:44:52 »
Olen nähnyt noita erilaisia fanien tekeleitä tuolla netissä ja olisin itsekin ihan innostunut tekemään omaa fanipätkää ihan vaan sen hauskuuden vuoksi. Videokamera vaan puuttuu ja, jos sellainen olisi niin ryhtyisin heti väsäämään kässäriä ja palkkaisin näyttelijät. Ei siitä tietenkään mitään megatuotannon elokuvaa tulisi, mutta sitä olisi mukava kuvata. Tietokoneella sitä voisi sitten vähän editoida ja lisätä pätkiin musaa ja sen sellaista.

Miksa

  • Indyfani
  • Viestejä: 136
Vs: tee se itse fanileffa
« Vastaus #9 : 10.07.2008 klo 23:43:41 »
Meikäläinen taasen on suunnitellut Indy-Legoanimaatiofanileffaa. Pitää kuitenkin ensin ladata kaikki editointiohjelmat sun muut ja tehdä muutama testi. Kamera kyllä löytyy, mutta katotaan nyt, mitä tapahtuu.

Jatezki

  • Indyfani
  • Viestejä: 10
Vs: tee se itse fanileffa
« Vastaus #10 : 11.07.2008 klo 15:17:45 »
Lainaus
Meikäläinen taasen on suunnitellut Indy-Legoanimaatiofanileffaa. Pitää kuitenkin ensin ladata kaikki editointiohjelmat sun muut ja tehdä muutama testi. Kamera kyllä löytyy, mutta katotaan nyt, mitä tapahtuu.

 :D Mikset tekisi uutta aihetta elokuvastasi sitten, kun olet saanut kaikki alkuvalmistelut suoritettua? Entä aiotko julkaista siitä jotain traileria tai vastaavaa? Trailerit on hyvä tapa mainostaa leffaa.

Miksa

  • Indyfani
  • Viestejä: 136
Vs: tee se itse fanileffa
« Vastaus #11 : 11.07.2008 klo 17:43:10 »
Lainaus
Meikäläinen taasen on suunnitellut Indy-Legoanimaatiofanileffaa. Pitää kuitenkin ensin ladata kaikki editointiohjelmat sun muut ja tehdä muutama testi. Kamera kyllä löytyy, mutta katotaan nyt, mitä tapahtuu.

 :D Mikset tekisi uutta aihetta elokuvastasi sitten, kun olet saanut kaikki alkuvalmistelut suoritettua? Entä aiotko julkaista siitä jotain traileria tai vastaavaa? Trailerit on hyvä tapa mainostaa leffaa.

Heh! Katotaan nyt mitä tapahtuu. Jos elokuvasta tulee hyvä, niin voisin tehdä siitä trailerin ja myöhemmin julkaista itse leffan. Tietenkään mikään ei ole vielä varmaa ja etenen pikkuhiljaa askel kerrallaan.   ;)

Mazku

  • Indyfani
  • Viestejä: 53
Vs: tee se itse fanileffa
« Vastaus #12 : 25.10.2008 klo 19:27:55 »
Mä ja kaverini aiotaan tehdä kans Indy-tyylinen leffa, ei kuitenkaan täysin Indymäinen. Idea on valmis, muttei kässäriä vielä aloitettukkaan.

Se kertoo kahdesta ”Indystä”, jotka estävät Osiriksen silmän, vihreän smaragdin, joutumasta agenttijärjestön käsiin. Smaragdilla voi hallita luonnonvoimia ja -katastrofeja.
« Viimeksi muokattu: 25.10.2008 klo 19:58:26 kirjoittanut Mazku »

anttu3231

  • Indyfani
  • Viestejä: 99
Vs: tee se itse fanileffa
« Vastaus #13 : 15.12.2008 klo 16:01:19 »
olsiko kenelläkään linkkejä joista pääsis kattelee suomen kielisiä fanileffoja?

anttu3231

  • Indyfani
  • Viestejä: 99
Vs: tee se itse fanileffa
« Vastaus #14 : 25.04.2009 klo 08:30:55 »
tää viesti voi olla vääräl aihealueella mutta kerron siitä kuitenkin:
elikä mä rupeen mun kamujen kanssa väkään sellasta leffa jonka nimi on
Ninjas VS soldiers. se kertoo mielisairaalasta karanneesta ninjasta joka koittaa selviytyä sotilaita vastaan. (kattokaa oma aihe samalta alueelta)
« Viimeksi muokattu: 26.04.2009 klo 18:41:10 kirjoittanut anttu3231 »