Kirjoittaja Aihe: Indy 5  (Luettu 45955 kertaa)

indyfany

  • Indyfani
  • Viestejä: 17
Indy 5
« : 26.05.2008 klo 19:20:39 »
Lehdes huhutaan et tulee Indiana Jones 5.Siinä pää henkilö on kuulemma Indyn poika, Mutt Williams (alias Henry Jones kolmas).Lehes väitetää myös et Indiana Jones on surku argeologi.
« Viimeksi muokattu: 01.11.2008 klo 11:39:28 kirjoittanut Finn »

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Indy 5
« Vastaus #1 : 26.05.2008 klo 20:06:06 »
Missäs lehdessä näin väitetään?
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Indy 5
« Vastaus #2 : 26.05.2008 klo 20:18:47 »
Joo muakin kiinnostaa, ite en Indy 5 :een usko yhtään.

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Indy 5
« Vastaus #3 : 26.05.2008 klo 20:21:48 »
Hell no
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Lisäsin varoituksen aiheen otsikkoon. Muistetaan, että kaikki eivät ole vielä nähneet Kristallikallon valtakuntaa. Jookosta?

Ja mitä Indy 5 tulee niin toivottavasti ei. Ainakaan siis mitään Shia LaBeoufia Indyksi. Mutta jos Ford vielä jaksaa nousta lauteille niin mikä ettei Indy 5:n. Erittäin epätodennäköistä se on, mutta olihan Indy nelonenkin vuonna 1989. ;) Ja Indiana Jones voi olla surku argeologi. Muttei arkeologi.  :D

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Hyvä pointti  :)

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Kyllähän tuollainen asia tuli varmaan kaikille mieleen elokuvateatterissa kun Mutt kerrottiinkin olevan Indyn poika, mutta tuskimpa silti Indy 5:sta tulee.
Minuakin kyllä kiinnostaisi, että mikä roskalehti tällä kertaa on ollut asialla?
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Huhut lähteneet näköjään liikkeelle Lucasilta itseltään.

http://www.foxnews.com/story/0,2933,356282,00.html

Toiset 19 vuotta...
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

indyfany

  • Indyfani
  • Viestejä: 17
HS lehti väittää nii.

Miksa

  • Indyfani
  • Viestejä: 136
Ääh, en kyl oikeen pidä ideasta, että Indyn poika aloittais seikkailut. Mutthan jätti koulun kesken, joten miten se yllättäen ryhtyis arkeologiks ja ottais Indyn paikan. Tosin, jos Harrison Ford olisi mukana viidennessä elokuvassa samantyylisessä roolissa, kuin Sean Connery, niin sitten pitäisin ideasta.  :D

Indyfani64

  • Indyfani
  • Viestejä: 10
 ??? Indy Viidennes pöh en uskois ;)

Miksa

  • Indyfani
  • Viestejä: 136
Lainaus FilmiFIN-sivustolta:
http://www.filmifin.com/FF20/
Lainaus
Tuoreen Indiana Jones ja kristallikallon valtakunta -elokuvan kerätessä massiiviset 743.7 miljoonan dollarin lipputulot, on pohdittu, aiotaanko maailmankuulu seikkaileva arkeologi palauttaa valkokankaille vielä kerran. Brittiläinen The Sunday Times -sanomalehti kysyi tuottaja George Lucasilta, josko ohjaaja Steven Spielberg ja pääosaa näyttelevä Harrison Ford (kuvassa) olisivat halukkaita tekemään vielä viidennen Indiana Jones -sarjan elokuvan.

"Toivoimmekin tuonkaltaisia lipputuloja. Oli todella vaikeaa saada tarina koottua ja saada kaikki hyväksymään se. Indiana Jonesista tulee mutkikas, kun kaksi ihmistä sanoo
'minä haluan tehdä tämän näin' ja 'minä haluan tehdä tämän näin', kun taas minulla ei tarvinnyt ensimmäistä Jonesia tehdessäni kuin sanoa, että 'me teemme tämän näin' - ja se olikin paljon helpompaa.
Mutta nyt minun täytyy ottaa huomioon kaikki, koska he ovat suuria, menestyneitä jätkiä. Se tekee tästä vähän vaikeampaa käytännön tasolla."

"Jos saan idean, josta he tykkäävät, me teemme viidennen osan. Steven ei itseasiassa ollut niin innostunut tekemään neljättäkään osaa. Minä yritinkin hieman taivutella häntä. Mutta tällä hetkellä hän on valmiimpi tekemään uuden osan. Meillä on silti vielä joitakin ohjaukseen liittyviä ongelmia. Elän tulevaisuudessa, Steven menneisyydessä. Hän yrittää palauttaa Indiana Jonesin takaisin juurilleen,  kun taas minä yritän viedä sitä aivan uusiin paikkoihin. Meillä on siis jäljellä vielä pienoista jännittyneisyyttä. Viimeisin osa syntyi noista lähtökohdista. Se on vähän kuin meidän ideoidemme hybridi, joten katsotaan minne me saamme seuraavan osan vietyä."

- Otto Korpinen


Mitäköhän tästäkin seuraa?  :)

mk

  • Indyfani
  • Viestejä: 165
Ehkäpä se taitaa olla kuitenkin parempi tässä tapauksessa, että Kristallikallo jää viimeiseksi Indiana Jones elokuvaksi.
"You shouldn't forget the importance of entertainment."

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Minunkin mielestäni tämä Kingdom of the Crystal Skull saa jäädä viimiseksi Indy-seikkailuksi. Jos Lucas ja Spielberg nyt kuitenkin aikoo tehdä vitos-Indyn, niin sille varmaan tapahtuu sama juttu kuin uudelle Star Wars-trilogialle: täynnä tietokonegrafiikkaa, näyttelijät on surkeita ja koko juoni on suoraan peppureijästä.
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Mutta hei tästähän tulee vielä hauskaa.. Samalla. kun toiset pilaavat maailman parhaan elokuva-sarjan niin me saamme ostaa liput teattereihin ja katsoa täyttä paskaa. Niinhän se menee eli jos ne tekee viidennen niin rahan takia ne tekee sen.
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Niinhän se menee eli jos ne tekee viidennen niin rahan takia ne tekee sen.
Lucasilla, Spielbergillä ja Fordillahan onkin kaikilla parkkimittarin täytteestä puutetta ja perheet elää halvalla hernarilla...
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

mk

  • Indyfani
  • Viestejä: 165
täynnä tietokonegrafiikkaa, näyttelijät on surkeita ja koko juoni on suoraan peppureijästä.
Mutta hei tästähän tulee vielä hauskaa.. Samalla. kun toiset pilaavat maailman parhaan elokuva-sarjan niin me saamme ostaa liput teattereihin ja katsoa täyttä paskaa. Niinhän se menee eli jos ne tekee viidennen niin rahan takia ne tekee sen.
Kaksi oikeen varsinaista totuuden torvea ....ja oli ihan pakko!  :P HAAAAAHAAAHAHAAA
"You shouldn't forget the importance of entertainment."

Tonos

  • Indyfani
  • Viestejä: 56
  • Anthony Tonos
    • Sähköposti
Minunkin mielestäni tämä Kingdom of the Crystal Skull saa jäädä viimiseksi Indy-seikkailuksi. Jos Lucas ja Spielberg nyt kuitenkin aikoo tehdä vitos-Indyn, niin sille varmaan tapahtuu sama juttu kuin uudelle Star Wars-trilogialle: täynnä tietokonegrafiikkaa, näyttelijät on surkeita ja koko juoni on suoraan peppureijästä.

Ei uusissa Sw elokuvissa juoni ole huono, vaan se että niissä on vain ja ainoastaa tietokone grafiikkaa, eikä ole aitoja seiniä. No ainakaan Lucasilta ei rahaa puutu 3d graffa ei ole halpaa.

Näyttelijät huonoja, öö ei, vain yksi on Kurt Russell klooni(http://www.imdb.com/name/nm0159789/awardsHayden Christensen joka on aika ilmeetön).
Liam Neeson= Hyvä
Natalie Portman= Hyvä
Ian McDiarmid= Loistava
Ewan McGregor= Loistava
Christopher Lee=hyvä
 Näyttelijät huonoja,öö ei vaan toteutus kusee, ei näyttelijät.


No Indy 5 on parempi jättää tekemättä, mutta joku spinoff Indy sarja voisi olla ihan ok.
« Viimeksi muokattu: 31.07.2008 klo 22:11:06 kirjoittanut Tonos »

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
täynnä tietokonegrafiikkaa, näyttelijät on surkeita ja koko juoni on suoraan peppureijästä.
Mutta hei tästähän tulee vielä hauskaa.. Samalla. kun toiset pilaavat maailman parhaan elokuva-sarjan niin me saamme ostaa liput teattereihin ja katsoa täyttä paskaa. Niinhän se menee eli jos ne tekee viidennen niin rahan takia ne tekee sen.
Kaksi oikeen varsinaista totuuden torvea ....ja oli ihan pakko!  :P HAAAAAHAAAHAHAAA
Ilikee :( Tarkoitin vaan tuolla kommentilla, että tahtoisin ihan tosissani nähdä Indy 5. Nimeksi Indiana Jones ja erkki mustakarin yhteiset retket feat Mutt
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Minunkin mielestäni tämä Kingdom of the Crystal Skull saa jäädä viimiseksi Indy-seikkailuksi. Jos Lucas ja Spielberg nyt kuitenkin aikoo tehdä vitos-Indyn, niin sille varmaan tapahtuu sama juttu kuin uudelle Star Wars-trilogialle: täynnä tietokonegrafiikkaa, näyttelijät on surkeita ja koko juoni on suoraan peppureijästä.

Ei uusissa Sw elokuvissa juoni ole huono, vaan se että niissä on vain ja ainoastaa tietokone grafiikkaa, eikä ole aitoja seiniä. No ainakaan Lucasilta ei rahaa puutu 3d graffa ei ole halpaa.

Näyttelijät huonoja, öö ei, vain yksi on Kurt Russell klooni(http://www.imdb.com/name/nm0159789/awardsHayden Christensen joka on aika ilmeetön).
Liam Neeson= Hyvä
Natalie Portman= Hyvä
Ian McDiarmid= Loistava
Ewan McGregor= Loistava
Christopher Lee=hyvä
 Näyttelijät huonoja,öö ei vaan toteutus kusee, ei näyttelijät.


No Indy 5 on parempi jättää tekemättä, mutta joku spinoff Indy sarja voisi olla ihan ok.
En mä nyt niin sanonu, et uusi trilogia olis huono, otin vaan muutamia esimerkkejä siitä ja suurin osa on jostain muualta. Mutta itse pistäisin tuon listan minkä teit näin (pidetään tätä nyt mun kloonilistana, jonka kopioin sulta):

Liam Neeson: Tosi hyvä, mutta harmi että esiintyi vain ykkösessä ja kakkosessa vain yhdellä repliikillä
Natalie Portman: Ihan hyvä, kiitettävä esiintyminen mutta jotenkin entuu, en osaa sanoa
Ian McDiarmid: Hyvin esiintyi ykkösessä, kakkosessa taso putoaa pahasti ja kolmosessa mopo karkaa käsistä lopullisesti. Hän on liikaa parrasvalossa, sanon minä
Ewan McGregor: Loistava. Muuta en pysty sanomaan
Christopher Lee: Melko hyvä. Kolmosessa liian pieni rooli, josta en pidä

Ja myös yritin tarkottaa sitä, että juoni on papereissa hyvä, mutta videolla surkee. Lucas on minun mielestä parempi käsikirjoittajana kuin ohjaajana.

Niin, olisihan kiinnostavaa nähdä uusi Indy-sarja, sillä oon nähny videolta muutamia Young Indiana Jonesin jaksoja, ja olen jo kyllästyny niihin, vaikka mainioita ne onkin. Toivoisin, että jos tällainen sarja tehdään, niin se sijoittuisi VR:n ja KKVK:n väliin, eli toiseen maailmansotaan ja sen jälkeiseen aikaan.
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Uus ois hyvä vaan jos kallistutaan Spielbergin suuntaan eli juurille palaamiseen ja Ford ois yhä pääosassa.

Tonos

  • Indyfani
  • Viestejä: 56
  • Anthony Tonos
    • Sähköposti
No pakko väitellä.
Ian McDiarmid on Episodi III suola, sen näyttely uppoaa. Ian McDiarmid on nykyajan parhaita näyttelijöitä.

TKP

  • Indyfani
  • Viestejä: 96
    • Fin Bond
    • Sähköposti
Ehkäpä se taitaa olla kuitenkin parempi tässä tapauksessa, että Kristallikallo jää viimeiseksi Indiana Jones elokuvaksi.
Oon samaa mieltä. Tyhmää jos hyvä elokuvasarja mennään pilaamaan  :yök:. Mutta jos ne tekis KAMin tapaisen leffan, niin siinä tapauksessa...
If adventure has a name, it must be Indiana Jones

indyfany

  • Indyfani
  • Viestejä: 17
Nyt se tuli!Lehdes seisoo et Steven ja Lucas suunittelee Indy 5.

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Pikemminkin visioi. Missä lehdessä?

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Varmaan Seiskassa.
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
No sithän sen on PAKKO olla totta.

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Voi jessus! Ja vielä Seiskassa sanottiin niin!
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

Pitka_Masa

  • Indyfani
  • Viestejä: 46
    • Sähköposti
Jaa-a. Upporikasta ja rutiköyhää pelaamaan. Voisihan siitä tulla SE päätös sarjalle, joka nelosen piti olla. Jos onnistuisivat kuin Stallone Rambon kanssa, niin kiljuisin riemusta.
Pelit: Indiana Jones and the Infernal Machine
Indy and The Fate of Atlantis adventure (Amiga)
Indiana Jones Last Crusade C64
Indiana Jones in the Lost Kingdom

Kaikki Elokuvat VHS

anttu3231

  • Indyfani
  • Viestejä: 99
Vs: Indy 5
« Vastaus #29 : 13.12.2008 klo 10:09:41 »
kyllä mä ainakin haluisin et tulis ainakin vielä indy 7. olis vähän tyhmää jäättää indy 5 tai 4 kun harryikin tehdään 7.

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Indy 5
« Vastaus #30 : 13.12.2008 klo 10:19:35 »
kyllä mä ainakin haluisin et tulis ainakin vielä indy 7. olis vähän tyhmää jäättää indy 5 tai 4 kun harryikin tehdään 7.
Mielenkiintoinen mielipide. Harryja tehdään seitsemän, koska kirjojakin on sen verran. Harryt menee kokoajan paskemmiksi, koska kirjoja on niin monta tosin kirjojen taso vaihtelee, mutta niin elokuvienkin. Neljäs oli vielä ihan hyvä, mutta viidennes oli mielestäni ... Jos viides indy tulee niin se on jo pilattu valmiiksi. Huomattiinhan jo neljännestä, että ei enää yllä alkuperäisten tasolle, joten mitä turhaa pilata enempää.
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Tonos

  • Indyfani
  • Viestejä: 56
  • Anthony Tonos
    • Sähköposti
Minunkin mielestäni tämä Kingdom of the Crystal Skull saa jäädä viimiseksi Indy-seikkailuksi. Jos Lucas ja Spielberg nyt kuitenkin aikoo tehdä vitos-Indyn, niin sille varmaan tapahtuu sama juttu kuin uudelle Star Wars-trilogialle: täynnä tietokonegrafiikkaa, näyttelijät on surkeita ja koko juoni on suoraan peppureijästä.

Uusissa Sw on maailman huipput näyttelemässä ja juonikin on hyvä. Se että juoni ei ole loistava niinkuin vanhoissa, ei todellakaan laske niiden loistavaa viihdyke arvoa.

Miksa

  • Indyfani
  • Viestejä: 136
Vs: Indy 5
« Vastaus #32 : 13.12.2008 klo 23:35:22 »
kyllä mä ainakin haluisin et tulis ainakin vielä indy 7.


No, sehän on sun mielipide, mutta jos multa kysytään, nii mun mielestä ei. Seitsemän on mielestäni aivan liikaa. Neljä leffaa riittäisi kyllä, mutta jos ne jaksaa viel tehä Indy vitosen, nii antaa mennä.

Tonos

  • Indyfani
  • Viestejä: 56
  • Anthony Tonos
    • Sähköposti
Vs: Indy 5
« Vastaus #33 : 14.12.2008 klo 12:57:13 »
Mitäs pahaa siinäkin nyt on että yrjö haluaa rahaa. Se olisi ihan mukavaa nähdä jos yrjö ja steveni tekisivät uuden indiana jones trilogian.

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Indy 5
« Vastaus #34 : 14.12.2008 klo 14:33:35 »
Mitäs pahaa siinäkin nyt on että yrjö haluaa rahaa. Se olisi ihan mukavaa nähdä jos yrjö ja steveni tekisivät uuden indiana jones trilogian.
Tai vaikkapa Indiana Jouni trilogian!
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Tonos

  • Indyfani
  • Viestejä: 56
  • Anthony Tonos
    • Sähköposti
Vs: Indy 5
« Vastaus #35 : 14.12.2008 klo 14:44:02 »
Mitäs pahaa siinäkin nyt on että yrjö haluaa rahaa. Se olisi ihan mukavaa nähdä jos yrjö ja steveni tekisivät uuden indiana jones trilogian.
Tai vaikkapa Indiana Jouni trilogian!
Vaikka kaikki kuitenkin menisivät katsomaan mitä herrat ovat keksineet.

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Indy 5
« Vastaus #36 : 14.12.2008 klo 14:59:38 »
Mua alkaa jo epäilyttää, pikemminkin pelottaa, että Indy 5 tulee sittenkin. Kyllähän se Lucas välillä heittää vitsiä uusista ideoista, mutta jos kysymyksessä on Indy 5 ja Star Wars episodit 7, 8 ja 9, niin sitten se ei puhu paskaa. Noi Star Warsit se on jo hylänny (onneks :)), koska Star Warsin perustarina (Anakinin elämä) on jo kerrottu eikä sitä voi enää jatkaa, kyllähän sitä voi täyttää, mutta hänen mielestä elokuvia ei tarvitse tehdä. Indy taas on toinen tapaus, fedorapäähän kun vielä on hengissä ja Fordkin elää (jos ei nyt vaan kohda potkaise tyhjää) niin uudet leffat on kyllä hyvä ajatus sen mielestä (tai fanien mielestä huono, tiedätte kyllä kai mitä tarkoitan). Spielbergistä taas en tiedä, meinaskohan sekin yhtyä tähän?
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

Tonos

  • Indyfani
  • Viestejä: 56
  • Anthony Tonos
    • Sähköposti
Vs: Indy 5
« Vastaus #37 : 14.12.2008 klo 17:45:25 »
Mua alkaa jo epäilyttää, pikemminkin pelottaa, että Indy 5 tulee sittenkin. Kyllähän se Lucas välillä heittää vitsiä uusista ideoista, mutta jos kysymyksessä on Indy 5 ja Star Wars episodit 7, 8 ja 9, niin sitten se ei puhu paskaa. Noi Star Warsit se on jo hylänny (onneks :)), koska Star Warsin perustarina (Anakinin elämä) on jo kerrottu eikä sitä voi enää jatkaa, kyllähän sitä voi täyttää, mutta hänen mielestä elokuvia ei tarvitse tehdä. Indy taas on toinen tapaus, fedorapäähän kun vielä on hengissä ja Fordkin elää (jos ei nyt vaan kohda potkaise tyhjää) niin uudet leffat on kyllä hyvä ajatus sen mielestä (tai fanien mielestä huono, tiedätte kyllä kai mitä tarkoitan). Spielbergistä taas en tiedä, meinaskohan sekin yhtyä tähän?

Itse haluaisin lisää elokuvia Sw-maailmasta, ei kuitenkaan sw jatkoa, vaan jotain uusia tarinoita esim. kotor aika.
En myöskään ymmärrä asenettasi tietokone graffaa, joka alkaa näinä päivinä näyttämään paremmalta kuin aito tavara, kiitos lucasille.

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Indy 5
« Vastaus #38 : 14.12.2008 klo 21:01:59 »
Kunhan ei ole elokuvan aikaan nähden liian edistyksellistä... (HUPS, Amazing Racen toisiksi viimenen jakso alkaa!)
« Viimeksi muokattu: 14.12.2008 klo 23:24:11 kirjoittanut Nubian boy »

anttu3231

  • Indyfani
  • Viestejä: 99
Vs: Indy 5
« Vastaus #39 : 15.12.2008 klo 15:48:59 »
siirretään ajatus pois siitä SW ihan pee koko sarja. (se on mun mielipide).mitä pahaa siinä olis jos tulis indy 5. tulee vaan lisää vihdeettä. ja kyl mä myös myönnän että 7 olis liian paljon.

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Indy 5
« Vastaus #40 : 15.12.2008 klo 19:57:31 »
Mua alkaa jo epäilyttää, pikemminkin pelottaa, että Indy 5 tulee sittenkin. Kyllähän se Lucas välillä heittää vitsiä uusista ideoista, mutta jos kysymyksessä on Indy 5 ja Star Wars episodit 7, 8 ja 9, niin sitten se ei puhu paskaa. Noi Star Warsit se on jo hylänny (onneks :)), koska Star Warsin perustarina (Anakinin elämä) on jo kerrottu eikä sitä voi enää jatkaa, kyllähän sitä voi täyttää, mutta hänen mielestä elokuvia ei tarvitse tehdä. Indy taas on toinen tapaus, fedorapäähän kun vielä on hengissä ja Fordkin elää (jos ei nyt vaan kohda potkaise tyhjää) niin uudet leffat on kyllä hyvä ajatus sen mielestä (tai fanien mielestä huono, tiedätte kyllä kai mitä tarkoitan). Spielbergistä taas en tiedä, meinaskohan sekin yhtyä tähän?


En ymmärrä asenettasi tietokone graffaa, joka alkaa näinä päivinä näyttämään paremmalta kuin aito tavara, kiitos lucasille.
Enhän mää oo sanonu niin, että tietokone-efektit sun muut olis surkeita, elävöittää ihan kivasti näitä Lucasin leffoja. Se ongelma vaan on, että setä Yrjö käyttää niitä kyllä vähän liikaa, yli sallitun rajan, jotta elokuva olis hyvä. Luulee, että tekis sen aidomman näköseks, kuin oikea maailma. No, pikkusen on äijä väärässä. Noh, toivotaan, että se tekee noita sädeseiden ääniä vielä samalla vanhalla tavalla, eli lyö erilaisia esineitä sähkötolppien tukivaijereihin.

Itse en enää haluais nähdä Indyä valkokankailla, sen pitäis jo alkaa valloittaa Tähtien sodan tavoin televiissiota. Ei se Young Indiana Jones siihen yksin onnistunu.
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

indyfany

  • Indyfani
  • Viestejä: 17
Vs: Indy 5
« Vastaus #41 : 03.03.2009 klo 10:03:30 »
Hesarissa

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Indy 5
« Vastaus #42 : 03.03.2009 klo 14:13:49 »

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Vs: Indy 5
« Vastaus #43 : 03.03.2009 klo 16:32:26 »
Tuo on luultavasti vastaus sun joskus vuonna nakki ja pottu esitämään kysymykseen.

Pikemminkin visioi. Missä lehdessä?

Tuli ehkä vähän myöhässä. Mutta kait se on parempi myöhään, kun ei millonkaan.  :D

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Indy 5
« Vastaus #44 : 03.03.2009 klo 18:31:03 »
Vielä ku sais alkuperäsen lähteen luettavaks niin avot.

Mazku

  • Indyfani
  • Viestejä: 53
Vs: Indy 5
« Vastaus #45 : 10.03.2009 klo 15:46:43 »
http://www.youtube.com/watch?v=3IZ5d-tmwwA

Mikäs tämä on? Animaatioelokuva, tulevan Indy-elokuvan traileri, vai peli???  ??? Mikä onkaan, mutta lopussa lukee ainakin "A Wilson Kung film" ja Coming Soon"  Ja sen nimi on "Indiana Jones and the Army of Darkness"
« Viimeksi muokattu: 10.03.2009 klo 15:53:11 kirjoittanut Mazku »

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Vs: Indy 5
« Vastaus #46 : 10.03.2009 klo 16:11:06 »
Se selitetään tossa viressä mikä sen on.

Lainaus
A "trailer" I created using "The Movies" to make it looks like a film/game that takes place between the 3rd and the 4th Indiana Jones movie. Hope you enjoy.

NOTE: I created this around 3 months BEFORE Indy 4 was released and I didn't have any clue that *coughaliencough* will be in it... but now I guess it works chronologically if you just assume this one explains how they found the crystal skull in the first place and then the *coughalienscough* somehow wiped the humans' memories of their invasion... or something like that. Also I guess this video "explains" why Indy's father (Sean Connery) is not in the 4th film.

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Indy 5
« Vastaus #47 : 10.03.2009 klo 19:18:44 »
http://www.youtube.com/watch?v=3IZ5d-tmwwA

Mikäs tämä on? Animaatioelokuva, tulevan Indy-elokuvan traileri, vai peli???  ??? Mikä onkaan, mutta lopussa lukee ainakin "A Wilson Kung film" ja Coming Soon"  Ja sen nimi on "Indiana Jones and the Army of Darkness"
Se selitetään tossa viressä mikä sen on.

Lainaus
A "trailer" I created using "The Movies" to make it looks like a film/game that takes place between the 3rd and the 4th Indiana Jones movie. Hope you enjoy.

NOTE: I created this around 3 months BEFORE Indy 4 was released and I didn't have any clue that *coughaliencough* will be in it... but now I guess it works chronologically if you just assume this one explains how they found the crystal skull in the first place and then the *coughalienscough* somehow wiped the humans' memories of their invasion... or something like that. Also I guess this video "explains" why Indy's father (Sean Connery) is not in the 4th film.
Niin siis kyseessähän on The Movies pelillä tehty filmi pätkä. www.themoviesgame.com
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Mazku

  • Indyfani
  • Viestejä: 53
Vs: Indy 5
« Vastaus #48 : 11.03.2009 klo 14:51:59 »
Aha  :-\

anttu3231

  • Indyfani
  • Viestejä: 99
Vs: Indy 5
« Vastaus #49 : 19.03.2009 klo 18:30:13 »
Elikä army of the darkness? ei hemmetissä!!! jos sellanen vitonen ei pee on varmaan sukka!!! joku kadonneen pontikkapannun metsästäjätkin on parempi! voit käydä kattoon baaritiskiltä aiheesta indiana ismo! Siis ketä kiinnostaa joku pimeyden armeija!? jäntskä nimi kyl mut sitten varmaan pelkkaa tietokoneel tehtyi pirupaholaisii! sitten tulee taivaasta enkelin ja indy mottaa saatanaa kuonoon! siinäpä se!

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Indy 5
« Vastaus #50 : 19.03.2009 klo 21:16:23 »
Elikä army of the darkness? ei hemmetissä!!! jos sellanen vitonen ei pee on varmaan sukka!!! joku kadonneen pontikkapannun metsästäjätkin on parempi! voit käydä kattoon baaritiskiltä aiheesta indiana ismo! Siis ketä kiinnostaa joku pimeyden armeija!? jäntskä nimi kyl mut sitten varmaan pelkkaa tietokoneel tehtyi pirupaholaisii! sitten tulee taivaasta enkelin ja indy mottaa saatanaa kuonoon! siinäpä se!

? Juurihan selitin, että tuo on vaan jonkun tyypin tekemä elokuva yhdellä pelillä. Kyseessä ei ole mikään oikea suunniteltu elokuva -.-
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38

Two-Face

  • Indyfani
  • Viestejä: 44
Vs: Indy 5
« Vastaus #51 : 08.06.2009 klo 09:48:49 »
Indy 5? Odotetaas nyt että Ghostbusters 3 edes tulis, mikä tuleekin.
- What´s your name, dude?!
- Eastwood... Clint Eastwood
- What kind of stupid name is that?

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Indy 5
« Vastaus #52 : 16.06.2009 klo 13:48:19 »
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

anttu3231

  • Indyfani
  • Viestejä: 99
Vs: Indy 5
« Vastaus #53 : 16.06.2009 klo 18:50:17 »
mitäs toi linkki aiheeseen kuuluu?  ??? joku sähkömainos.

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Vs: Indy 5
« Vastaus #54 : 16.06.2009 klo 19:04:23 »
Täällä tuskin kukaan mitään sähkömainoksia postailee. Älä oo niin hätäinen vaan kato se mainos rauhassa ja kato mitä sen jätkeen tapahtuu. Videon otsikonkin pitäs sanoa jo jotain.

Two-Face

  • Indyfani
  • Viestejä: 44
Vs: Indy 5
« Vastaus #55 : 18.06.2009 klo 11:38:01 »
Eihän tossa paljon Indystä puhuttu. Enemmän LaBeouf ylisti Spielbergiä, Baytä ja jotain ILM:ää, mikä nyt onkaan. Kyllä siitä jotain mainittiin, mutta ei mitään mullistavaa.
- What´s your name, dude?!
- Eastwood... Clint Eastwood
- What kind of stupid name is that?

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Indy 5
« Vastaus #56 : 18.06.2009 klo 12:43:41 »
Hohhoijjaa, ja nööseiltä menee jutun punainen lanka ohi ja yli...
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Indy 5
« Vastaus #57 : 18.06.2009 klo 20:18:13 »
Lopussa se sano että Pelimäki ja kumpp. valmistelee Indy 5:tä kovaa vauhtia ja juoni "kräkättiin" just.

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Indy 5
« Vastaus #58 : 14.09.2009 klo 22:59:57 »

Klage

  • Indyfani
  • Viestejä: 17
Vs: Indy 5
« Vastaus #59 : 15.09.2009 klo 08:47:31 »
http://www.people.com/people/article/0,,20304223,00.html
Hyvä hyvä. Keep'em coming.

Tuli muuten semmoinen mieleen, että näinköhän vitoseen kehitetään jokin mystinen Indyn katoamisemppu leffan loppuun? Siten Ford voitaisiin päästään eläkkeelle, mutta voitaisiin silti jättää jonkinlainen takaportti leffasarjan jatkolle.

Alkaa muuten entistä enemmän harmittamaan se miltei 20 vuoden tauko. Nyt sitten pitää hirveällä kiireellä häsätä jotain kasaan jotta Lucas ja kumppanit pärjäisivät leppoisasti vanhoilla päivillään.

Argeologi

  • Indyfani
  • Viestejä: 89
Vs: Indy 5
« Vastaus #60 : 18.09.2009 klo 15:47:10 »
Stara ilmoittaa että seuraavaan Indiana Jones leffaan tulisi Indya näyttelemään Shia La Beouf ja että Harrison Ford voisi tulla jonkinlaiseksi sivu hahmoksi. Hmm... :-\ ... mitä tuohon voisi lisätä?
Hyvää joulua kaikille!

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Indy 5
« Vastaus #61 : 18.09.2009 klo 18:33:52 »
« Viimeksi muokattu: 18.09.2009 klo 18:42:32 kirjoittanut VP »

Klage

  • Indyfani
  • Viestejä: 17
Vs: Indy 5
« Vastaus #62 : 18.09.2009 klo 20:53:15 »
Nyt vissiin aukesi huhujen portit: Henry Jones tekee paluun. Takaumaleffa tulossa?

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Indy 5
« Vastaus #63 : 19.09.2009 klo 01:30:53 »
No siis Conneryhän sanoi että no way, moon eläkkeellä ny. Tossa vaan sanotaan että jos Sir Sean haluaa messiin niin mikäs siinä, mutta Conneryn omaa mielipidettä ei kuulla.

Klage

  • Indyfani
  • Viestejä: 17
Vs: Indy 5
« Vastaus #64 : 19.09.2009 klo 10:05:58 »
Connery on asia erikseen, mutta jos tuossa huhussa on mitään perää niin tarinassa Indyn isä siis kuitenkin voisi esiintyä. Tämä voisi viitata esim. siihen, että alkuintrossa esitettäisiin jokin aikaisempi tapahtuma jossa Henry Jones heittää lusikan nurkkaan. Ei se Connerya välttämättä vaadi, joku look-alike varmaan toimisi myös. Vallankin kun Henry senior olisi tietenkin vanhentunut ristiretken päivistä eikä tarvitse näyttää aivan samalta.

Mutta olisihan se hienoa jos sir vielä saataisiin mukaan.

Tuohon Stara.fi -sivuilla esitettyyn spekulaation en jostain syystä jaksa uskoa millään.

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Indy 5
« Vastaus #65 : 22.09.2009 klo 22:52:14 »
Mun mielestä KV:n lopun kun Indy otti hattunsa takas vois tulkita sillei että kukaan muu kuin Harrison ei voi olla Indy. Korkeintaan sarja voi jatkua Indiana Jones's sonilla tai jollain...

Miksa

  • Indyfani
  • Viestejä: 136
Vs: Indy 5
« Vastaus #66 : 30.11.2009 klo 18:03:00 »
Taas löytyi tuolt FilmiFin-sivustolta melko vanha uutispätkä:
http://www.filmifin.com/FF20/uutinen.php?site=filmi&id=3830
Lainaus
Indiana Jones 5 tulossa jo 2012?

Lähde on kertonut The Insiderille, että Harrison Ford harjoittelee pitääkseen itsensä kunnossa viidettä Indiana Jones -elokuvaa varten, sillä hän aikoo tehdä suuren osan stunteistaan itse. The Insiderin mukaan elokuvan kuvaukset käynnistyvät jo ensi vuonna, ja teattereihin filmi saapuu 2012. Täten Ford olisi kuvauksien aikaan 68-vuotias ja elokuvan mainoskiertueen aikaan 70 vuoden ikäinen. "Hän ei olisi ikinä voinut kuvitella näyttelevänsä Indiana Jonesia lähes 70-vuotiaana", lähde kertoi.

- Otto Korpinen

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Indy 5
« Vastaus #67 : 30.11.2009 klo 19:27:24 »
Toihan on heinäkuulta, miks sä tänne noin vanhoja juttuja postailet?

Inkkari Joonas

  • Indyfani
  • Viestejä: 122
  • Pentti Pentti hyppää edes sentti
    • Sähköposti
Vs: Indy 5
« Vastaus #68 : 30.11.2009 klo 20:50:02 »
Toihan on heinäkuulta, miks sä tänne noin vanhoja juttuja postailet?

Jollekkin vanhaa, jollekkin uutta, miten sen nyt sitten tykkää ottaa. :-\
Nyt loppu juominen sano Jamppa Tuominen!
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Miksa

  • Indyfani
  • Viestejä: 136
Vs: Indy 5
« Vastaus #69 : 01.12.2009 klo 23:10:39 »
Toihan on heinäkuulta, miks sä tänne noin vanhoja juttuja postailet?

No juu, heh, myönnettäköön, että heinäkuusta on jo paljon aikaa, mutta niin ku Inkkari Joonas sano; joillekkin vanhaa, joillekkin uutta...

Klage

  • Indyfani
  • Viestejä: 17
Vs: Indy 5
« Vastaus #70 : 04.12.2009 klo 16:45:02 »
Täällä haastatellaan lyhyesti erästä etäisesti joulupukkia muistuttavaa äijää, jolla on jotain sanottavaa mm. Indy vitosesta.

vvp

  • Indyfani
  • Viestejä: 9
  • Ei pidä sekottaa VP:n
Vs: Indy 5
« Vastaus #71 : 07.01.2010 klo 17:08:11 »
Itseäni kiinostaisi vielä nähdä ainakin yksi elokuva. Kallo on minun mielestäni mainettaan parempi elokuva scifistelystä huolimatta (ja parempi kuin Tuomion temppeli, jossa on aikalailla vähän oikeanlaista indy tunnelmaa mukana). Se että monet ovat Kalloon pettyneet saattaa selittyä sillä että odottivat jotain Raiderssin tapaista mullistavaa kokemusta, mitä se ei ole, mutta se on silti yksi viime vuosien viihdyttävimmistä leffoista. Loppujen lopuksi Pelimäki ja kumppanit halusivat alun perin viihdyttävän leffan ja siinähän he onnistuivat. Kuhan pitävät tämän nykyisen "Erittäin viihdyttävä, muttei mitenkään sensaatiomainen" -tason niin ainakin meikään uppoaa  :tup:

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Indy 5
« Vastaus #72 : 03.03.2010 klo 08:12:22 »
Fordin mukaan Big Three on löytänyt sopivan "idean siemenen" jota aletaan työstää. http://news.bbc.co.uk/newsbeat/hi/entertainment/newsid_10050000/newsid_10058500/10058528.stm

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Indy 5
« Vastaus #73 : 05.03.2010 klo 11:59:43 »
Fordin mukaan Big Three on löytänyt sopivan "idean siemenen" jota aletaan työstää. http://news.bbc.co.uk/newsbeat/hi/entertainment/newsid_10050000/newsid_10058500/10058528.stm
Ai se on vasta "siemen" :)?  Kiinnostava uutinen, vaikkei paljoa mitään uutta minulle ainakaan esitä.
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Indy 5
« Vastaus #74 : 06.03.2010 klo 08:32:34 »
Höh höh, se sano "siemen".
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Indy 5
« Vastaus #75 : 06.03.2010 klo 20:29:45 »
Sanakirja antaa germille käännökseksi "1 itu, alkio 2 mikrobi, bakteeri, taudinsiemen 3 (kuv) siemen, itu, alku; in ~ idulla".

Inkkari Joonas

  • Indyfani
  • Viestejä: 122
  • Pentti Pentti hyppää edes sentti
    • Sähköposti
Vs: Indy 5
« Vastaus #76 : 07.03.2010 klo 14:48:36 »
Nyt se sit sekos lopullisesti... :D
Nyt loppu juominen sano Jamppa Tuominen!
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Usapon

  • Indyfani
  • Viestejä: 25
  • ei
Vs: Indy 5
« Vastaus #77 : 01.10.2010 klo 07:29:11 »
No huh. Huhuja tietenkin liikkuu missä sattuu, ja minusta Ford on sanonut, että kässäriä työstetään. (TAI on olemassa se vaihtoehto että video oli vanhentunut ja hän puhui Indy 4:sta. lol) Kuitenkaan mitään virallista julkiantoahan ei ole saatu, joten en usko ennen kuin näen.

Eikä muuten kuullosta kauhean hyvältä Fordin syrjäyttäminen - hänhän ansaitsi "sen hatun. Shia saa hankkia oman hattunsa."  "Vanhus" (jota Ford ei mielestäni fyysisesti juuri muistuta) sankarina toimi suhteellisen hyvin edellisessäkin leffassa, miksi korjata jotain mikä ei ole rikki.