Kirjoittaja Aihe: Stockmannilta Indy DVD:t suomikansilla  (Luettu 25757 kertaa)

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Stockmannilta Indy DVD:t suomikansilla
« Vastaus #25 : 28.12.2006 klo 15:54:39 »
Skannailin tuossa pikaisesti reksan DVD:t ja huomasin että niihin oli tehty pari pikku muutosta. Ensinnäkin boksin takakannessa on nyt vasemmassa alakulmassa pieni valkoinen teksti, ilmeisesti joku koodi. Itse koteloiden yläreunan WIDESCREEN-teksti on vaihdettu, nyt siinä lukee PARAMOUNT. Tämä johtunee siitä että koteloiden takakannen alareunassa lukee "Tämän Paramount-elokuvan levittäjä Suomessa on Paramount Home Entertainment (Finland) OY". Ilmestyessään vuonna 2003 boksi oli Finnkinon levittämä, PHE Finland perustettiin viime vuoden syksynä ja on ilmeisesti tuonut sen nyt uudistettuna markkinoille.

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Stockmannilta Indy DVD:t suomikansilla
« Vastaus #26 : 29.12.2006 klo 09:52:45 »
Pistin postia Paramountille, vastasivat just äsken. Emilia Pajuriutan, Paramount Home Entertainment Nordicin Trade Marketing Manager Finlandin (hienoja titteleitä :P) mukaan Finnkinon painos on myyty loppuun ja näillä kosmeettisilla muutoksilla kuluttajille halutaan kertoa uudesta julkaisijasta ja kannet on tehty Paramountin vaatimusten mukaisesti, mikä kylläkin poikkeaa muualla maailmassa myytävistä bokseista. He kutsuvat edellisiä kansia Finnkinon kansiksi, mutta samat kannet oli käytössä ainakin kaikissa pohjoismaissa. Käännöksen syynä on ilmeisesti se, että suomenkielinen kansi myy luonnollisesti englanninkielistä paremmin.

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Vs: Stockmannilta Indy DVD:t suomikansilla
« Vastaus #27 : 15.10.2007 klo 17:31:01 »
Jos joku ei vielä omaa kyseistä boksia suomiteksteillä tai haluaa ostaa esim. lahjaksi, suosittelen Prismassa käyntiä. Meidän lähi-Prismassa oli 26,95 euroa tuon boksin hinta kun siellä hetki sitten visitoin.
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Stockmannilta Indy DVD:t suomikansilla
« Vastaus #28 : 15.10.2007 klo 17:47:40 »
Hullujen Päivien 24,90e-boksit loppuivat ainakin Tapiolassa kuulemma kolmessa tunnissa.

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Stockmannilta Indy DVD:t suomikansilla
« Vastaus #29 : 15.10.2007 klo 21:50:57 »
Kummaa miten jengi reakoi Hulluillapäivillä aina noin innokkaina ostajina.. Onhan tuo Halpa hinta mutta kun sitä on nähny siellä sun täällä 30€ kipale tavallisesti. Tosin ymmärrettäväähän se toki on että hulluilla päivillä jengi on kahjona ja katuu sitä (ehkä) kotona että taas meni rahat nimittäin olen minäkin sinne ollut jonottamassa heti aamu kahdeksalta ennen ovien aukeamista ja rohmunnut ittelleni the Simpsons DVD bokseja...
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Vs: Stockmannilta Indy DVD:t suomikansilla
« Vastaus #30 : 16.10.2007 klo 12:06:53 »
Ite en ole vielä koskaan käynyt Hulluilla päivillä. Ymmärrän kyllä sen, että ihmiset haluaa ostaa halvalla tuotteita, mutta itse en jaksa juosta yhtenä viikkona vuodessa kaikkien halpojen tuotteiden perässä. Mieluummin tarkkailen tuotteita ja niiden hintoja pitkin vuotta ja sit jos joskus löytyy edullisesti niin ostan sieltä.
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.

indiana jones fani

  • Indyfani
  • Viestejä: 9
Vs: Stockmannilta Indy DVD:t suomikansilla
« Vastaus #31 : 24.10.2007 klo 23:13:35 »
juuh sain saman syntt'ri lahjaksi eilen kun t'ytin 19 nyt mulla on boksi ja kasetille nauhottettu

se oli ostettu turun hulluita p'ivlt'
« Viimeksi muokattu: 24.10.2007 klo 23:30:38 kirjoittanut VP »
indiana jones fani

VP

  • Omistaja
  • Viestejä: 2 103
    • IndyVille
    • Sähköposti
Vs: Stockmannilta Indy DVD:t suomikansilla
« Vastaus #32 : 23.12.2007 klo 18:11:45 »
Stockmannilla toissapäivänä Indy-boksi suomikansilla, hinta muistaakseni 28,90.

Indymursu

  • Indyfani
  • Viestejä: 3
Vs: Stockmannilta Indy DVD:t suomikansilla
« Vastaus #33 : 27.05.2008 klo 18:05:43 »
Kaverini kävi muuten ostaan ton! Outoo... :whip:

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Stockmannilta Indy DVD:t suomikansilla
« Vastaus #34 : 29.05.2008 klo 17:54:46 »
Mikäs siinä niin outoo on? Mä ostaisin jos ei ois jo ed. boxia...

IndianaFlippo

  • Indyfani
  • Viestejä: 248
  • Control-
Vs: Stockmannilta Indy DVD:t suomikansilla
« Vastaus #35 : 29.05.2008 klo 21:03:40 »
Minun pitää hankkia omani, sillä jostain syystä mulla on vaan indyt kiintolevyllä digiboksissa.
Foorumeilla vietetty aika: 10 080 000 sadasosaa 05.08.08 Klo 19:38