Kirjoittaja Aihe: Ammattini aikuisena  (Luettu 8883 kertaa)

indyfany

  • Indyfani
  • Viestejä: 17
Ammattini aikuisena
« : 16.03.2008 klo 18:46:39 »
Mä haluaisin aikuisena argeologiksi.Sain innostuksen Indiana Jonesista.Vaikka tuskin se on sellaista seikkailua... :whip:

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Vs: Ammattini aikuisena
« Vastaus #1 : 16.03.2008 klo 18:52:28 »
Ittiäki kiinnostaa arkeologia. Viime kesänä kävin yleisökaivauksilla kokeilemassa kaivamista. Oli jalat aivan muusina vielä seuraavanakin päivänä.  :)

Petesuuri

  • Indyfani
  • Viestejä: 867
  • Tuo on irvailua.
    • Ah hah hah haa...
    • Sähköposti
Vs: Ammattini aikuisena
« Vastaus #2 : 16.03.2008 klo 19:42:59 »
Pikkupoikana oli jo unelmana tulla jonain päivänä sarjakuvapiirtäjäksi ja se unelma on edelleen. Tosin tämä on niitä unelma ammatteja, joita lähes jokainen joskus mainitsee mutta itseni kohdalla olen päättänyt että teen mitä ikinä tahansa päästäkseni määränpäähän. Sarjakuvat nyt ovat olleet aina lähellä sydäntäni ja haluan pitää tulevaisuutenikin niiden lähellä.

Löytyy muuten multa (liian) vanhoja tikku-ukko indy sarjakuvia joita olen piirrellyt vuonna 1 ja 2 nakkisodissa. aivan mielettömän huonoa läppää niissä tulee heitettyä :D Voisin laittaa niitä tänne kunhan saisin niitä koneelle siirrettyä. Ja vinkkinä: voisi olla kiva jos joku ylläpidosta laittais joskus vaikka tänne Fan-artti alueen tai ala-kategorian jonne voisi pistää näytille joitain töitään.

Loppu meni Offiksi mutta saittepahan selville sisimmäisen unelmani.

(se on siis sarjakuva piirtäjän ura. Ei se että saan esitellä mielettömän huonoja sarjakuviani eKr)
Hmmm... Onpas hyvää teetä!

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Vs: Ammattini aikuisena
« Vastaus #3 : 16.03.2008 klo 20:06:05 »
Tee toki semmonen aihe ihan vapaasti. Vaikka tänne Baaritiskille.

annu

  • Narikkatyttö
  • Viestejä: 182
Vs: Ammattini aikuisena
« Vastaus #4 : 03.04.2008 klo 19:47:44 »
Miust varmaan tulee tutkijanrenttu tai jotain muuta yhtä sosiaalista...  :P

Roy

  • Indyfani
  • Viestejä: 14
  • Nuggetti
Vs: Ammattini aikuisena
« Vastaus #5 : 07.05.2008 klo 20:41:27 »
Arkeologi kiinnostaa muakin mutta kai musta joku tutkija tulee... 8)

annu

  • Narikkatyttö
  • Viestejä: 182
Vs: Ammattini aikuisena
« Vastaus #6 : 07.05.2008 klo 21:25:11 »
Ihan oikiasti miust tulee teologian maisteri, mutta eipä se mikään ammatti ole. Etenkin kun ei opiskele kirkon virkaan tai opettajan pätevyyteen tähtäävällä linjalla.  :)

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Ammattini aikuisena
« Vastaus #7 : 07.05.2008 klo 21:40:51 »
Terve tuloa Kairon baariin Roy, mä en tiiä mikä musta tulee... :(

annu

  • Narikkatyttö
  • Viestejä: 182
Vs: Ammattini aikuisena
« Vastaus #8 : 06.06.2008 klo 17:26:09 »
Jes, tein suuria löytöjä ja tutkin opinto-oppaita, täällä idässäkin voi lukee arkeologiaa, tosin vaan 25 optä. Jos mie luen eksegetiikkaa pääaineena ja teen tuon arkeologian, niin voin ruveta isona tutkijaks, joka tonkii Välimeren ympäristössä hiekkaa... :)
« Viimeksi muokattu: 06.06.2008 klo 17:31:43 kirjoittanut annu »

Miksa

  • Indyfani
  • Viestejä: 136
Vs: Ammattini aikuisena
« Vastaus #9 : 06.06.2008 klo 20:31:01 »
Mie ajattelin näyttelijän uraa. Käyn teatterikerhoa ja -koulua ja onhan minua kehuttukin. Vanhemmat ovat myös tiedustelleet opettajan tai psykiatrin uraa. Kyl miust varmaan näyttelijä tulee, mut hommaan tietenkin jonkun ammatin näyttelyn lisäksi.

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Ammattini aikuisena
« Vastaus #10 : 06.06.2008 klo 20:52:24 »
Ite aion toimittajaksi. Itse kun olen hyvä kirjoittamaan ja olen englanninpainotteisella luokalla, niin kyllä se on ihan hyvä ammatti mulle.
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

Indiana Jone

  • Indyfani
  • Viestejä: 42
    • Sähköposti
Vs: Ammattini aikuisena
« Vastaus #11 : 08.06.2008 klo 00:04:17 »
Mua kiinnostaa paleontologin työ, se on niinku argeologi mut kaivaa luurankoja, dinoja, godzilloja, kingongeja ja muita..
Ai allekirjoitus?
Mickey Mouse

anttu3231

  • Indyfani
  • Viestejä: 99
Vs: Ammattini aikuisena
« Vastaus #12 : 31.05.2009 klo 12:48:46 »
Ittekin oon tehnyt jotain tikku-ukko indyy ja potterii... :-\ voin vaik laittaa kuvii kunhan löydän ne eka.