Kirjoittaja Aihe: FlashForward  (Luettu 5077 kertaa)

Argeologi

  • Indyfani
  • Viestejä: 89
FlashForward
« : 18.02.2010 klo 19:48:32 »
Yleistä keskustelua uudesta sarjasta nimeltä: FlashForward. Mielestäni toodella hyvä sarja. Torstaisin 21.00 Nelosella.
Hyvää joulua kaikille!

Inkkari Joonas

  • Indyfani
  • Viestejä: 122
  • Pentti Pentti hyppää edes sentti
    • Sähköposti
Vs: FlashForward
« Vastaus #1 : 18.02.2010 klo 22:45:27 »
Jep jep kai tänne nyt sitten pitääpi vastata. Eli joo olen katellut tähän asti kaikki jaksot ja on ne ihan hyviä ollut vaikkei kaikissa ole oikein edennyt. Siinähän on pääosassa Ralph Fiennesin velipoika Joseph F. On niissä samaa näkoä. :-\
Nyt loppu juominen sano Jamppa Tuominen!
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

rare

  • Indyfani
  • Viestejä: 30
  • Randomia
    • Sähköposti
Vs: FlashForward
« Vastaus #2 : 07.03.2010 klo 11:39:24 »
ite en paljoo siitä tiedä mut sen et koko maailma näki oliks se 2 minsan ja 13 sekunnin ajan tulevaisuuden
Indyyyyyyyyyyy

Masa

  • Kyyppari
  • Viestejä: 511
    • Indiana Jones Varasto
    • Sähköposti
Vs: FlashForward
« Vastaus #3 : 07.03.2010 klo 12:37:44 »
2 minuutiksi 17 sekunniksi itse asiassa. En oo kattonu, eikä sitä oo varmaan tässä vaiheessa järkiä ruveta kattomaankaan. Argeologi ja Inkkari Joonas vois laittaa vähän myös perusteluja miksi on hyvä.

Inkkari Joonas

  • Indyfani
  • Viestejä: 122
  • Pentti Pentti hyppää edes sentti
    • Sähköposti
Vs: FlashForward
« Vastaus #4 : 07.03.2010 klo 14:45:51 »
Se nyt on niin että  kun ekan jakson katoin niin pakko se on nähdä loputkin. ;)
Enhän mä tommosta välttämättä kattois jos siinä ei Fiennesiä olisi. :o En mä nyt tiiä miten sitä perustelis, jänskä ja omalaatuinen sarja. :-\
Nyt loppu juominen sano Jamppa Tuominen!
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Argeologi

  • Indyfani
  • Viestejä: 89
Vs: FlashForward
« Vastaus #5 : 07.03.2010 klo 20:48:05 »
Niin...anteeks unohin sanoo vähä perusteluja joten täs tulis:

Siis se...sama ongelma kun Inkkarilla että siihen vaan jää koukkuun. Siis se vain on niin pirun koukuttava sarja, en mä ees muita sarjoja kato kun vaan ton lisäks Pako-sarjaa. Se tarina etenee välillä nopeesti välil keski tasoa ja joskus kyllästyttävän hitaasti( niin sanotusti) ja ne saa sen tunnin vierähtämään nopeesti. Ekana en mäkään sitä meinannut kattoo mut sitten kun iso-siskot katto hieman sitä niin ajattelinmpa vilkasta, mutta se vilkasu vierähti kyl vähän pidemmäksi. En mä sen paremmin osaa siitä sanoo mitään. Tosi Hyvä!!!  :D :D
Hyvää joulua kaikille!