Kirjoittaja Aihe: Pro Evolution Soccer  (Luettu 28362 kertaa)

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Pro Evolution Soccer
« Vastaus #25 : 19.10.2007 klo 11:32:59 »
Koko laji on mielestäni maistunut aina hieman puulta, mutta onneksi jalista on olemassa. Mikään muu urheilulaji ei nukuta niin varmasti!  :)
Janari mjtaaah! Hus karjalippiksines katkoaikaan siitä! :finger:

(c) FutisForum

:P
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

reksa

  • Tiskaaja
  • Viestejä: 365
    • Sähköposti
Vs: Pro Evolution Soccer
« Vastaus #26 : 25.10.2007 klo 20:40:38 »
Pro Evolution Soccer 2008 on nyt ilmestynyt.

XBOX 360-, Play Station 3- ja PC-versiot ovat Next-Geniä. Eli siis näissä on parannetut grafiikat, uusi AI, joka muokkautuu pelaajan pelityyliin sopivasti, eli siis suomeksi sanottuna, (jos itse ymmärsin) jos hyökkäät koko ajan vasemmalta laidalta, AI alkaa puolustamaan kovemmin täätä vasempaa laitaa.

Saat oman pärstäsi mukaan peliin kuvaamalla sen. (ainakin PS3 ja X0)

Uusi Teamvision(?) pelijutska. :P

Uudistettu Master League.

4 täysin lisenssioitua liigaa ja Englannin liigasta kaksi joukkuetta lisenssioitu. Useita maajoukkueita lisenssioitu. Ensimmäistä kertaa suomalainen joukkue mukana pelissä ja tämä on HJK.

Ja paljon, paljon muuta.

E: Saat kuvia myös pc-versiossa, joko kameralla, tai sitten tiedostoista.

E2: Teamvision on siis tuo AIn parannus.
« Viimeksi muokattu: 27.10.2007 klo 13:54:39 kirjoittanut reksa »

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Vs: Pro Evolution Soccer
« Vastaus #27 : 27.10.2007 klo 16:34:18 »
Ihan vikkelältä ja mielenkiintoiseltahan tuo vaikutti kun latasin 360:lle tuon demon. On se jotenkin ehkä nopeampi tempoinen ja grafiikat varsinkin valikoissa on huomattavan paljon paremmat kuin aiemmin. Kai se on pakko tuo 2008 ostaa ja viedä vaihdossa tuo PES6.
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.

reksa

  • Tiskaaja
  • Viestejä: 365
    • Sähköposti
Vs: Pro Evolution Soccer
« Vastaus #28 : 28.10.2007 klo 15:46:53 »
Ostin nyt PES 2008 ja kyllä se hyvä peli on, mutta Konami on kyllä ryssinyt jossain kohdissa raskaasti. Esim. Voit valita joukkueen peliasun vain Exhibitionissa, et missään muussa.

Hyvää taas on tuo Teamvision ja että lisätä niitä omia kuvia. Itse vaihdoin jo Jari Litmasen pärstän, otettuani kuvan Littistä googlettamalla.

Lisäksi animaatioissa peli tökkii todella rajusti, mutta kaikki miinukset varmaan korjaantuvat tulevalla patchillä.

Ja sitten vielä siitä että Premier Leagueessa on vain kaksi lisenssioitua jengiä: Tottenham ja Newcastle. Muilla joukkueilla on vain oikeat pelaajat. Eli tässä ei enää ole Kemar(Koller) Netret(Nedved) ja Baloumeja (Baros). Paitsi jostain syystä Saksan maajoukkueella on väärät pelaajat. Mutta ne voi vaihtaa ihan helposti.

Netissä siis pyörii jo nyt option filuja jolla olen saanut ManUlle, Arsenalille, Liverpoolille ja Chelsealle oikeat paidat.

Mutta kuten jo sanoin kaikki korjaantuu (melkein kaikki ) patchilla tai Superpatchilla.

Juspe

  • Indyfani
  • Viestejä: 101
  • Olen vakavissani, se oli vitsi!
    • Sähköposti
Vs: Pro Evolution Soccer
« Vastaus #29 : 28.10.2007 klo 18:59:59 »
Ilmeisesti siis sinulla PC:llä tuo peli? Konsoleille kun ei onnistu ihan noin helposti nuo patchit jne.
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.

reksa

  • Tiskaaja
  • Viestejä: 365
    • Sähköposti
Vs: Pro Evolution Soccer
« Vastaus #30 : 30.10.2007 klo 19:43:04 »
Juu PC:ltä löytyy. Nettipeliin pitäis vielä päästä, mutten tiiä onko Konamin poijjaat saanu jo sen kuntoon.

reksa

  • Tiskaaja
  • Viestejä: 365
    • Sähköposti
Vs: Pro Evolution Soccer
« Vastaus #31 : 04.11.2007 klo 16:26:43 »
PES 2008 networkki toimii ja täytyy sanoa, että siinä on se pelin suola! Hyvä Konami!

Samoihin aikoihin ilmestyi Konamilta pyös Pro Evolution 2008 Patch 1, joka korjaa pelin bugisuutta (joillain se on laskenut fps:ää, mutta minulla se toimii hienosti, hyvä juttu :tup:)

Nyt siis odotellaan Konamilta seuraavaa päivitystä, sekä fanien tekemiä option filuja tai jopa itse Superpatchia.

Argeologi

  • Indyfani
  • Viestejä: 89
Vs: Pro Evolution Soccer
« Vastaus #32 : 29.04.2010 klo 20:49:33 »
Joo, no itse olen melko lailla FIFA miehiä vaikka PSP:llä se onkin tättä potaskaa. Pro Evolution Soccer on menettänyt valttikkansa uudelle kuninkaalle FIFA:lle!!! PSP:llä Pro Evolution Soccer on kyllä paras, voisivat siirtyä tekemään sille näitä jalkapallo pelejä.  :D
Hyvää joulua kaikille!

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Pro Evolution Soccer
« Vastaus #33 : 29.04.2010 klo 22:15:30 »
Mulla on 4 Fifaa ja yksi Pro Evolution Soccer. FIFA 2002 World cup edelleen pysyy parhaana mun peleistä. Aiotko Argeologi hankkia Fifa 2010 World Cuppia? Mulla on pyöriny mielessä mutta katotaan nyt kun on toukokuussa tulossa laatupelejä ihan riittämiin. (Red Dead Redemption ja ModNation Racers, lisäksi Rautamies 2 joka on aika arvoitus vielä)

Argeologi

  • Indyfani
  • Viestejä: 89
Vs: Pro Evolution Soccer
« Vastaus #34 : 30.04.2010 klo 13:38:46 »
Itse olen innokas sen saamaan PSP:lleni. Näytti sen verran hyvältä!!!

PS. Hyvää Vappua!!!  :D :D :D :D :D :D :D :P
Hyvää joulua kaikille!

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Pro Evolution Soccer
« Vastaus #35 : 30.04.2010 klo 14:35:33 »
Joo, no itse olen melko lailla FIFA miehiä vaikka PSP:llä se onkin tättä potaskaa. Pro Evolution Soccer on menettänyt valttikkansa uudelle kuninkaalle FIFA:lle!!! PSP:llä Pro Evolution Soccer on kyllä paras, voisivat siirtyä tekemään sille näitä jalkapallo pelejä.  :D
No ei FIFA mikään uusi kuningas ole, pikemminkin se vanha joka otti paikkansa takaisin.

Itse en omista yhtään PES:iä, mutta serkuilla on muutamia vuosikertoja tultu kokeiltua ja kyllähän ne ihan erinomaisia ovat. Silti, kuten Argeologi ja Nubian boy, myös minä olen FIFA-miehiä. Omasta mielestäni 2004 on se paras, erityistä plussaa se saa erinomaisesta, kansainvälisesti värikkäästä soundtrackista.
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

Argeologi

  • Indyfani
  • Viestejä: 89
Vs: Pro Evolution Soccer
« Vastaus #36 : 30.04.2010 klo 18:32:00 »
"No ei FIFA mikään uusi kuningas ole, pikemminkin se vanha joka otti paikkansa takaisin."


Niin anteeksi, tarkoitin näin ketkä eivät tätä asian laitaa tienneet niin en viitsinyt alkaa ekemään sitä mutkan kautta. Siis tämä minun mielipiteeni.  :whip:
Hyvää joulua kaikille!

Argeologi

  • Indyfani
  • Viestejä: 89
Vs: Pro Evolution Soccer
« Vastaus #37 : 30.04.2010 klo 18:32:47 »
"No ei FIFA mikään uusi kuningas ole, pikemminkin se vanha joka otti paikkansa takaisin."


Niin anteeksi, tarkoitin näin ketkä eivät tätä asian laitaa tienneet niin en viitsinyt alkaa ekemään sitä mutkan kautta. Siis tämä minun mielipiteeni.  :whip:

Hyvää joulua kaikille!

Inkkari Joonas

  • Indyfani
  • Viestejä: 122
  • Pentti Pentti hyppää edes sentti
    • Sähköposti
Vs: Pro Evolution Soccer
« Vastaus #38 : 30.04.2010 klo 23:25:12 »
Siis mitä täällä tapahtuu? :-\
Nyt loppu juominen sano Jamppa Tuominen!
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Indy-jäbä

  • Indyfani
  • Viestejä: 253
    • Sähköposti
Vs: Pro Evolution Soccer
« Vastaus #39 : 01.05.2010 klo 20:40:59 »
Argeologia voisi varoitella Finnistä, hän alkaa nimittäin jahdata ahteriasi tästä hyvästä...tai sitten VP.
KNEEEEEEEEEEEEEL!!!

Argeologi

  • Indyfani
  • Viestejä: 89
Vs: Pro Evolution Soccer
« Vastaus #40 : 01.05.2010 klo 21:19:27 »
Ööh, siis mistä??? Aituplapostauksesta, no siinä kävi niin kun tuo oli ensimmäinen lainaus yrityseikä oikein onnistunut. Anteeksi vain siitä. :roll: :roll:
Hyvää joulua kaikille!

Finn

  • Portsari
  • Viestejä: 927
    • Sähköposti
Vs: Pro Evolution Soccer
« Vastaus #41 : 04.05.2010 klo 02:48:31 »
Eiköhän puhe ollut tuosta kahden sanan nollapostauksesta joka tuossa vielä hetkonen sitten oli, mutta eipä ole enää.

Niiden viljelystä on nimimerkki Argeologi lähtenyt aiemminkin jonkunmittaisille lomille, tosin jos alkaa näyttää ettei niistä ole opittu mitään, niin taitaapi seuraava askel olla sitten pysyvä kirjoitusoikeuksien poisto.

Eli vähän substanssia niihin viesteihin. Sua on varoitettu, nulikka.
Miksi portsarilla on pamppu vasemmassa kädessä?
...koska asiakas on aina oikeassa.

Raven.TheRaider.Net

Argeologi

  • Indyfani
  • Viestejä: 89
Vs: Pro Evolution Soccer
« Vastaus #42 : 04.05.2010 klo 14:35:12 »
Kopio: Pro Evolution Soccer 2011 julkistettiin. PES 2011 julkaistaan PS3:lle, Xbox 360:lle, pc:lle, Wiille, PS2:lle ja PSP:lle tänä syksynä.

Tämän vuotinen versio tuo kentälle useita uudistuksia. PES 2011 syöttösysteemi on pistetty uuteen uskoon. Nyt pelaajalla on vapaus syöttää pallo mihin vain, halusi hän sitten syöttää lähimmälle pelaajalle tai pistää sen tyhjään kenttään.

Pelissä on mukana veto- ja kestävyysmittarit. Tekoäly on parantunut, se ei enää lähde jahtaamaan palloa sokeasti, vaan pelaa omaa paikkaansa. Myös esimerkiksi animaatioita on peliin purkitettu reilusti lisää.

PES 2011 julkaistaan yllä mainituille alustoille loppuvuonna.

Lähde: Konami

Suoraan Pelaajalehti.comista tuo otettu tuo uutinen. Eli Pro Evolution Soccer 2011 on tulossa syksyllä Xbox 360, PS3, PSP, Wii, PC ja PS2!  :-\ No mitä mieltä olette?

Eiköhän puhe ollut tuosta kahden sanan nollapostauksesta joka tuossa vielä hetkonen sitten oli, mutta eipä ole enää.

Niiden viljelystä on nimimerkki Argeologi lähtenyt aiemminkin jonkunmittaisille lomille, tosin jos alkaa näyttää ettei niistä ole opittu mitään, niin taitaapi seuraava askel olla sitten pysyvä kirjoitusoikeuksien poisto.

Eli vähän substanssia niihin viesteihin. Sua on varoitettu, nulikka.
heh joo, on tullu käytyy tuol lomilla pari kertaa...
Hyvää joulua kaikille!

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Pro Evolution Soccer
« Vastaus #43 : 11.05.2010 klo 22:31:36 »
Ostin jo FIFA World cupin joten en tarvii uutta jalkapalloa nyt hetkeen.. :)

Argeologi

  • Indyfani
  • Viestejä: 89
Vs: Pro Evolution Soccer
« Vastaus #44 : 12.05.2010 klo 13:57:33 »
Onko hyvä, ja mille konsolille tuli hankittua? Olis kiva tietää...
Hyvää joulua kaikille!

Nubian boy

  • Indyfani
  • Viestejä: 275
    • Sähköposti
Vs: Pro Evolution Soccer
« Vastaus #45 : 12.05.2010 klo 20:48:40 »
Playstation 3:lle ja on tosi hyvä ja "sulava"! 09:ä ei tee enää mieli ees koittaa pelata kun on tää. Tosin onlinessa ei oo vielä tarpeeksi ihmisiä että sais kunnon mestaruussarjat aikaan.. Kesäkuussa varmaan kaikki alkaa pelata kun TV:stä alkaa MM-kisat.

Argeologi

  • Indyfani
  • Viestejä: 89
Vs: Pro Evolution Soccer
« Vastaus #46 : 15.09.2010 klo 17:06:30 »
Itselläni on FIFA: Worl Cup 2010 (taas) PSP:lläni, on hyvä.

PSP versiokin on varsin mukavaa futista ja odotan innokaasti Fifa 11 ja PES 11, koska PES:ssa on kyllä ehdottomasti paremmat grafiikat kuin Fifan  PSP versiossa, harmi kun ei vielä tullut noita kuvia PSP versiosta. Pro Evolution Soccer 11 julkaistaan: Xbox 360:lle, PS3:lle, PSP:lle, Wii:lle ja PS2:lle, lokakuun 8. päivänä. FIFA 11 julkaistaan Xbox 360:lle, PlayStation 3:lle, PlayStation 2:lle, pc:lle, Wiille, DS:lle, PSP:lle sekä mobiililatauksena. Tässä vähäsen informaatiota teille...  :D :D :D ;) :whip:
Hyvää joulua kaikille!