Jälleen kerran, laatu menee määrän edelle. Mitäs helkutin vitsiä siinä on että kasvatettais käyttäjälistaa mahdollisilla ei-Indyfaneilla? Siksi että voitais joskus sanoa että "jee jee, sata käyttäjää"?
On täällä meillä kyllä oikea ajatusten Vantaanjoki...
No okei, sori. Mutta varmaan tarkoitin sellaisia tuttavia jotka on kiinnostunut edes yhden prosentin Indiana Jonesista. Jos on semmoisia, jotka vihaa tätä sarjaa, niin silloin ei kannata pyytää. Jälleen kerran jäi mulla jokin viesti vajaaksi.
Itseäni häiritsee enemmän ne käyttäjät, jotka ei oo kirjoittanu yhtään viestiä, semmoset pitäis poistaa kyllä välittömästi, jos vuosi on kulunut heidän edellisestä kirjautumisesta.
P.S. Ei tartte polttaa kokon ajan hermoja mun tomppeli-viestijen takia, Finn. Yritäs muistaa Kairon baarin sääntörypäksen ekan säännön loppupuolisko: "älä menetä hermojasi, vaikka et pidäkkään jonkun jäsenen tavasta kirjoittaa tai ilmaista asioita" (tää ei varmaan ihan sopinut tähän, mutta mun mielestä siinä on jotain samanlaista
P.S. 2 Kattokaa tarkasti mun viesti, ettette kirjoita vastaukseenne jotain, joka on jo viestissäni, tai ainakin näyttää olevan.
P.S. 3 Sori, etten oo ehtinyt vastata, käyn nimittäin tällä viikolla golf-kursseilla, jotka kestää kuus ja puoli tuntia (9-15.30)