Minusta tuntuu, että monien LaBeouf-vastaisuus liittyy yksinkertaisesti siihen, ettei Ford enää olekaan välttämättä se ainoa naispuolisten kuoiaama näyttelijä Indy-elokuvassa. Vaikka Ford on ERITTÄIN timmissä kunnossa, tuntuu useilla silti olevan tästä aiheesta jonkinlainen pelko ***siissä. Minusta se on täysin turhaa. Ensinnäkin olen vakuuttunut siitä, että yleisö hyväksyy LaBeoufin elokuvan nähtyään, toisekseen Indyn sankaristatusta ei meidän silmissämme voi himmentää yhtään mikään.
Itse olen koko ajan sitä mieltä, että LaBeouf oli maailman loogisin näyttelijävalinta Fordin rinnalle. Hän on jo ollut mukana Spielbergin projektissa, jätkä selvästi osaa näytelläkin (mm. Disturbia) ja kaiken huipuksi hänen tähtensä on kovassa nousussa viimeistään Transformersin myötä. Tämän lisäksi hän on nuori ja luotettavien lähteiden mukaan hyvännäköinen. Se ei taatusti haittaa, kun niitä dollareita lippukassalla lasketaan päivän päätteeksi.
Toisin sanoen: nuorille LaBeouf, meille vanhoille faneille ikinuori Ford ja vielä Blanchett. Kuten Blanchett Spielbergistä sanoi "He's an absolute master."