Äänestäjiä yhteensä: 31
Joo tossa pelailin hyvikseen krakenia niin lopuksi kun kaikki vedet laskee menin katsomaan pääseekö sinne minne kraken häipyy niin ensiksi menin ison kiven pienestä raosta läpi sinne hyppäsin yht äkkiä olin kaltereiden takana sitten jatkoin matkaa ja tuli toinen kalteri vastaan siitä ei menty niin helposti kun edellisestä ensiksi ammun mp-40:llä kalteriin sitten olin taas kaltereiden takana
Jaahas, selvä. Eli siis checksumit ei täsmää.Voi johtua kahdesta seikasta. Joko tuo paketti (data2.cab) on vaurioitunut tai sitten itse levy. Jos on aito peli eikä "testiversio", niin veikkaan levyä.1. Aloitetaan tarkistamalla ton cab-filen toimivuus, eli pistä CD asemaan, sulje automaattiasennin jos se ruudulle hyppää ja avaa Oma Tietokone. (Joku Windows sulla varmaan on, ellei ole Mac, mutta oletan että on Winukka). Klikkaa CD-asemaa hiiren oikealla ja valitse avaa. Jos nyt herjaa jotain, niin hyppää kohdasta 2 yli.2. Ota toi data2 ihan kopioi->liitä -keinolla vaikka Omiin tiedostoihin ja kokeile siellä avata sitä jollain tiedostopakkausohjelmalla (WinZip tai mikähyvänsä). Jos se herjaa jotain, niin sitten ei voi todeta muuta kun että kakkaa tapahtuu, paketti hajalla. Jos ei herjaa, niin sit ceedeessä on häikkää.3. Tarkista levyn pinta valoa vasten, näkyykö naarmuja? Koita pyyhkiä se levy vaikka ihan talouspaperilla puhtaaksi ja kokeile asennusta uudestaan. Jos yhä valittaa samaa, niin klesan ceedeen sisällön kopiointi suoraan kovolle ja kikka-asennus sieltä auttanee useimmissa tapauksissa, jos taidot vaan riittää.Tässä ny alkuun jotain. Jos tartteet lisää neuvoja tai et tiedä miten joku juttu tehdään, niin rohkeasti vaan kysymään.
Nää on helkutin hyvät sivut . On nääs ollut tosi paljon apua pelin loppuun viemisessä