Tämä kuuluisi varmaan tuonna Aivan turha aihe-topiciin,mutta ajattelin saada itseni paremmin esille. Aukaista uuden topicin
Kohteliaisiin tapoihinhan kuuluu esittäytyä,ja olen tottunut tekemään tämän aika monella foruumilla jossa on osio missä uudet jäsenet esittäytyvät
Olen 19-vuotias nuori nainen länsi-lapista, täytän tämän viikon perjantaina 20-vuotta (23.5). Opiskelen ensimmäistä vuotta audiovisuualista viestintää Torniossa.
Olen elokuvafriikki, sanotaanko lievimmästä päästä. lisäksi tykkään musiikista,kirjoista sekä olen ahkera pöytälaatikko fan fiction - kirjailija. Kun kirjoitan en varsinaisesti käytä jonkun sarjan hahmoja vaan luon aina ensin omat hahmot ja liitän ne esim: jonkun sarjan tapahtumiin.
Suosikki elokuviani indiana jonesien lisäksi mm: 21 grammaa,Sin City,Pirates of the caribbean 1, die hard 1ja2ja3 jne..
Tykkään kaikenlaisesta musasta laidasta laitaan. Tv-sarjoista lähinnä rikos (csi tyylliset tai ilman johtolankaa.. ), draama (perhesiteet..) komedia (wii&grace,simpsonit), scifi (torchwood,doctor who..) Katson paljon tveetä
Indiana Jones - elokuviin tutustuin,kuin vanhempani kertoilivat paljon ja kehuivat elokuvia kovasti. Ja kun ne tulivat neloselta kaikki niin päätin katsoa ne, nyt ihmettelen että miten olen voinut aiemmin missata näin mahtavat seikkailut, erityisesti tajuan että miksi kaikkia verrataan Indiana Jonesiin.
Oma nimimerkkini Zoe Quinn, on oma tarinahenkilöni. Indyjen innoittamana päätin luoda oma arkeologi-seikkailijani Zoen, Zoen kehittely on pahasti alkuvaiheilla kuten itse tarinakin. Myönnetään tarinan suunnittelussa on tullut suuresti vaikuitteita Indiana Jones elokuvista.
Enpä keksi ennenpää sanottavaa itsestäni, tiedän kyllä mielipiteenne tälläisistä topiceista kuten aiemmin jo sanoin. Tämän voi lukita, no halusin vain esittäytyä.